Als het goed is komt de uitleg over de buddylijst snel maar ik leg het alvast uit. Een aantal meiden hebben mobiele nummers uitgewisseld. Stel dat je wordt opgenomen of aan het bevallen bent ofzo dan kan je buddy het op het forum zetten zodat niet iedereen ongerust is. Nog lang niet iedereen heeft een buddy dus zoek je er 1 kan je een oproep doen
Buddylijst is toegevoegd aan onze bevallingslijst! hoop dat het voor iedereen duidelijk is! Dees en Boney, bedankt voor het zoeken.. scheelt mij weer heeeeeel veel werk! @ joma.. ook mijn baarmoeder was opgemeten.. ben nu 26 weken en baarmoeder was 25 cm... 4 weken geleden.. zat ie op 22.. was dus netjes gegroeid! Dus dan kan het wel kloppen met jouw 30 cm als jij 2 weken voorloopt! hihi
Mooi zo Sizzel. Dan kunnen meiden die zoeken hier wel een oproep doen of eventueel de oproep aan jou pb-en zodat hij er op de lijst bij gezet kan worden. Zo houden we in ieder geval wat overzicht. Hm, mijn soeppie is bijna warm. Heerlijk, zelfgemaakte soep. Ik ga nu het vlees bakken en dan eten, hubbie komt zo thuis. Tot later misschien en anders alvast een fijne avond.
@baby4me ja misschien wel beetje jammer maar we wilden nu gaan straks met feestdagen is het daar mega druk omdat je geen afspraak hebt en dan zijn we ook nog eens beide jarig hebben we helaas heel weinig tijd en het is sinterklaas kadotje voor de oma van mijn vriend dus zo meot het maar We waren voor 4 fotos van 18*24 en een drieluiklijst 122 euro kwijt de lijst koste geloof ik 49 euro dus valt me nog mee hoor Zo nu ga ik snel wat eten ben net thuis van mijn werk
hmm mijn pc doet erg raar zet hem maar wer uit voor vanavond ik zie jullie morgen weer ga lekker banken
oja dacht het al met die cm en 2 weken voorloopt was tenslotte op de pretecho ook te zien kwa lengte en gewicht!
Heej hallo allemaal, Ik kreeg van Mystery te horen dat er hier ook een topic is voor mensen die in Februari zijn uitgeteld. Het klonk allemaal heel erg leuk en dus wil ik me bij deze even voorstellen. Ik ben dus Diane en ik van 23 jaar oud en woon in Tolkamer. Ben op 11-02-2008 uitgerekend. We krijgen een meisje en we zijn echt bijzonder trots. Het lijkt me leuk om gezellig met jullie te kletsen over van alles en nog wat hier op dit forum. Veel liefs Diaan
Zooooo Ik kon de hele dag niet inloggen. Bleek dat ik eerst 3 of 4 coockies moest weggooien voordat ik dat weer kon. Ik ben de laatste geweest die de buddy lijst heeft gepost heeft op 16 oktober. Silvia83 en ik zijn ook buddy's. Dus wij mogen ook op de lijst.
bij deze wil ik ook melden dat diaantje en ik elkaars buddy zijn als dat dan ook der bij gemeld kan worden
Welkom Diaantje Bij mij was m'n baarmoeder vanmorgen 3 vingers boven de navel, en 23 cm. Als ik het me goed herinner dan is het aantal cm + 4 het aantal weken zwangerschap. Dus bij mij 23 + 4 = 27 weken zwangerschap. Ik ga nog even een stukje as the world turns kijken, en daarna Hollands Next Topmodel en daarbij lekker banghangen want m'n buik zit behoorlijk in de weg vandaag.