Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    dat zou wat zijn mijn baarmoeder is 30 cm en dan nog 4 = 34 weken hihi lijkt me bij mij stug :) zal ze wel al zelf de cm bijgeteld hebben en dan op 30 cm uitkomen ! vindt 2 weken voor lopen genoeg! :confused:

2. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Dank jullie wel allemaal.. Ik ga eens even een stuk huiswerk maken.. Moet donderdag naar cursus voor het werk.. en heb echt geen zin en nog bijna nix gedaan.. dus het moet nu echt..

Kusss Diaan

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hoi meiden...

diaantje welkom...

ben net terug van fysio.. wel weer wat handige tips gekregen ivm met mijn rug maar dan nog voelt het alsof mijn maag nu toch echt in de weg ligt...
    Nou ja nog maar een paar weken..

Oh ja ik zoek ook nogsteeds een buddy!

liefs

4. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Wat heb je met je rug nu dan.. Ik ben vandaag nl bij de VK geweest en ik heb een erge vorm van BI, maar nu blijkt dat ik er ook een vorm van hernia bij heb, want ik heb uitval van mijn linkerbeen en erge pijn in mijn onderrug en moest dus maar gauw een afspraak maken met de HA.. erg vervelend allemaal weer..

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    vervelend hier het zelfde ook erge BI en ja dat van je uitval dan ben je soms echt krachtloos in je benen en helemaal niet mee lopen zegmaar! denk gewoon echt BI . ;)

6. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja, maar het stomme is dat de VK zegt dat het misschien wel eens een hernia kan zijn ipv BI. Heb al extra zo'n bekkenband aangeschaft en dan krijg je zoiets.. was echt pissig vanmiddag joh.. Wordt maar van het kastje naar de muur gestuurd en op het werk worden ze er ook gek van, want ik ben nu al 5 weken thuis ze willen nu wel eens weten wat er aan de hand is.. wat ook logisch is natuurlijk.. stom gedoe allemaal haha sorry hoor...

7. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Zo ik ben niet de enige met rug/bekkenklachten. Ik loop nu alweer 2 weken in de ziektewet! :cry: Vervelend is dat ik vanaf mn verlof stop met werken om voor de kleine te zorgen, dus de kans is er dat ik voor die tijd niet meer kan werken en ik had toch wel graag nog even een paar laatste daagjes op mn werk doorgebracht! :(

Maar hoe doen jullie dat dan? Want als je BI hebt kun je toch ook niet werken, of in ieder geval minder?

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    zo ga nu ff de lijst aanpassen en dan lekker naar mijn bedje toe.. was erg gezellig op de verjaardag, maar beeb ligt nu erg hoog en kan geen goede houding vinden.. dus ga lekker op bed tv kijken zo!

Ik hoor het wel als er nog meer aanpassingen zijn voor de lijst!

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Lijst is aangepast dames!

10. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja Nika klopt helemaal wat je zegt. Ik ben nu inmiddels 5 weken thuis ivm de BI.. ik kon ook gewoon echt niet meer lopen en laat staan auto rijden. En nu is het een kriem als ik naar bed moet. pff moet er niet aan denken.. ik kan toch niet slapen, niet draaien en als ik dat al uberhaubt doe verga ik van de pijn. Nu ook nog eens dat ik dus 's nachts geen gevoel heb in mijn linkerbeen en moet dan rechtop gaan zitten met dat been helemaal opgetrokken naar mij toe net zoals de kleermakerszit laat maar zeggen, pas dan gaat het een beetje, maar liggend gaat dat niet, want dan ligt mijn mannetje een beetje krapjes haha..

11. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Jeetje zeg.. dat klinkt niet best. Dan zal je wel niet meer terug gaan werken lijkt me?
    Vind je het ook zo lastig om alles aan iedereen te moeten vragen? Ik word er gek van, ben gewend alles zelf te doen en juist om voor anderen van alles te doen, nu moet ik al hulp hebben bij het aantrekken van mn schoenen, en dan heb ik nog niet eens de ergste klachten.
    Helpt die bekkenband bij jou? Ik heb m geprobeerd maar kan er maar niet aan wennen...
    Goh, dus jij hebt ook het gevoel van het kastje naar de muur te worden gestuurd? Ik dus ook al... wordt van verloskundige naar huisarts naar cesartherapie naar arbo-arts enz. gestuurd, en geen van alles weet wat ze dr mee aan moeten. Al krijg ik gelukkig super goede steun van mn cesar therapeute.
    Morgen moet ik naar de arbo-arts en die hadden vorige week aan de telefoon al zoiets van 'volgens ons kun je wel weer werken' dus ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
    Zojuist kon ik weer amper lopen dus hoe moet dat dan op het werk, waarbij ik ook nog eens de hele dag sta... ik zou graag willen maar als het niet gaat....

Maar ik begrijp je helemaal Diaantje, al zijn jouw klachten wat ernstiger dan die van mij.

12. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nou meis.. hier exact hetzelfde.. alleen de arbo arts is er nog niet bij geweest haha. De Cesartherapeute helpt mij ook waar nodig is. En idd die bekkenband werkt bij mij ook niet.. het ding ligt hier in de hoek. Een arbo arts kan niet zomaar zeggen dat je weer moet gaan werken. Dit gaat wel in overleg met de HA en VK en eventueel je Cesartherapeute. Tenminste dat is bij mij. Ze hebben van de arbo wel gebeld naar deze mensen en die hebben allemaal hetzelfde gezegd. Ik ben ook veel te eigenwijs en ondanks de vele pijn zou ik ook zo weer gaan werken. Het is dat mijn vriend dan heel erg boos wordt en daar heb ik niet zo'n trek ik. Ik werk in een inbound callcenter en de hectiek is niet normaal op dit moment, dus zoek ik dan alleen maar de stress op en dit is nog veel slechter. Mag ik vragen wat je voor werk doet, omdat je zegt dat je de hele dag moet staan. Dit lijkt me echt niet bevordelijk en ten 2e hou je het ook echt niet vol. Hoe gaat het bij jou met het slapen?

13. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Wow, jouw verhaal lijkt echt op dat van mij. Mijn vriend wordt ook boos als ik eigenwijs ben, en dat ben ik nog al eens.. ik wil gewoon te veel. Ik wil gewoon dezelfde dingen kunnen doen als voorheen.
    Ik werk in een winkel, en op dit moment begint het al aardig druk te worden voor de feestdagen. Wij hebben achter een heel klein hok waar ik even op een krukje kan zitten maar dat was het ook wel! En daarbij kan ik af en toe niet meer lopen, sta je daar midden in de winkel haha.

Slapen ging tot nu toe goed, maar sinds afgelopen weekend wordt ik steeds wakker met pijn onderin mijn rug, en dan ligt eigenlijk geen enkele houding lekker. Af en toe weet ik me ook echt geen houding te geven, warm douchen is dan wel lekker en mijn vriend maakt vaak een warme kruik om in mn rug te leggen. Gelukkig krijg ik van hem wel steun.
    Maar die arbo-lui enzo, snappen dr echt helemaal niks van. Aan de telefoon vind ik ze al niet aardig dus ik ben benieuwd hoe dat morgen gaat!

14. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja ik herken het precies joh.. Die lui weten echt nix en die kunnen jouw pijn ook niet voelen. ZE moeten wel naar de arbeidsomstandigheden kijken. Het zou misschien kunnen dat je aangepast werk krijgt, misschien iets in het magazijn of zo. Nou moet ik je zeggen dat ik dus zittend werk heb en ook dat is niet altijd alles. Lopen werkt bij mij veel beter alleen soms wil dat been gewoon niet mee en dan loop ik weer mank en ben ik gelijk helemaal kapot. Autorijden is voor mij dus een kriem, maar ik moet wel als ik naar mijn werk wil, want het is 25 km en ook weer 25 km terug en heb helaas nog geen vliegtuig of heli haha.
    Maar even over het slapen he. Heb jij een kussentje tussen je benen met slapen? Ik niet, want het helpt toch niet. En omdraaien doe jij dat met je benen opgetrokken en dan je borst naar de kant toedraaien waar je heen wilt en dan je naar die kant toetrekken.. ja beetje lastig uit te leggen maar dat kreeg ik vandaag van de VK mee en dat werkt echt super. Ik heb nl ook erg veel last van het schaambotje en die schuiven in bed steeds over elkaar heen en dan is het bot op bot.. dat doet zoooooo zeer.
    Ik ben echt benieuwd wat ze morgen tegen je gaan zeggen. hou je me wel op de hoogte?
    Ik ga nog even wat huiswerk maken en dan zo lekker naar bed..
    Truste alvast iedereen!

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hoi meiden

nou ik heb niet echt heel erg last van onderrus meer halverwege rug zeg maar en boven weet me dus ook vaak geen houding te geven.. heel irri

dwaas zoekt buddy hihi

voor iedereen die het nodgi heeft maar weer een dikke knuf.. ik ga slapen

16. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ik heb dat ook wel eens.. ik moet dan altijd kraken. Dus gewoon op je rug gaan liggen en dan je naar alleen je bovenlichaam naar links of rechts draaien. Dat is het enige wat bij mij werkt.
    Weltrusten Dwazie

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meid ja begrijp het ik had het ook in begin werd van kastje naar de muur gestuurd ik had eerst dit en toen onsteking aan si gewrichten en toen bekkenpijn en nu echt erge vorm BI ppff snap wat je bedoel en had met mijn werk ook :(

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ligt eraan wat voor werk je hebt! ik mag met mijn BI absoluut niet meer werken! :(

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier ook al weken slecht slapen of zeg maar gewoon bijna niet van de pijn kan niet op mijn linkerzij niet rechterzij en rug doet ook pijn ppf je wordt er moe van terwijl je snacht uit moet rusten eigenlijk!

20. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Vervangend werk zal helaas niet gaan, we hebben geen magazijn of iets dergelijks, dat bezemhok is alles wat we hebben, een fatsoenlijke stoel of tafel kennen we niet, haha. Daarbij is het een klein winkeltje, waar je gek wordt met de feestdagen, de gangpaden zijn zo smal dat iedereen tegen je aan loopt.
    Lastig bij jou met dat autorijden enzo. Maar met jou klachten lijkt me ook dat je beter thuis kunt blijven. Heb je verder nog advies gekregen over beweging? Ik heb een aantal oefeningen van de cesar, ik moet elke dag 2 keer lopen, als het kan ook fietsen (op de hometrainer) en 1 keer in de week zwemmen, tot nu toe houdt ik dit alles echt niet vol... oefeningen en lopen wel redelijk. Als ik thuis ben kan ik gewoon lekker mijn eigen tempo aanhouden en rusten wanneer ik dat nodig heb, en op het werk niet.. hoe graag ik ook weer zou willen werken!
    Ik heb wel eens een kussentje tussen mijn benen, maar kan niet zeggen dat ik veel verschil merk. Ik heb wel zo'n groot voedingskussen, en die leg ik wel eens strak tegen mijn rug aan met een kruik ertussen, dat voelt dan op dat moment goed maar ik blijf dat automatisch in die houding liggen en dan wordt ik midden in de nacht weer wakker met pijn omdat ik te lang in die houding lig!
    Omdraaien gaat op dit moment nog redelijk, maar dat wat jij zegt zal ik zeker eens proberen! Beetje bij beetje kom ik er wel achter wat ik wel en wat ik niet kan..
    Ik zal zeker morgen komen vertellen wat ze hebben gezegd... ik heb in ieder geval ook een brief mee van de cesar therapeute, die wil echt niet dat ik weer aan het werk ga.

Dwazie ik ken het helemaal, join the club! Ga je er al voor naar de fysio of cesar therapeute ofzo? Welterusten!

Ik lees morgen verder.... ben echt super moe, even douchen en dan mn bedje in! Tot morgen!

Deel Deze Pagina