Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik las net al van de cm + 4 zijn de weken dat je zwanger bent. ongeveer dan. Bij mij klopte dat ook.

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Yoga was weer leuk. We zijn nu een beetje begonnen aan de voorbereidingen op de bevalling. Heb info mee gekregen. Vind het erg leuk. Ben ook erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan.

Truste allemaal. Morgen middag ga ik weer proberen om een paar uurtjes te werken. Vind het wel leuk om er weer ff uit te zijn. Ff weer de laatste roddels te horen...
    Doei

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh meiden!

Nou, heb iets beter geslapen met dat voedingskussen. Maar dat komt vooral omdat ik hem op een gegeven moment aan de kant heb gegooid haha. Heel stom, maar ik kan er helemaal niks mee. Krijg het benauwd dat ie zo dichtbij ligt, beetje claustrofobische neigingen ofzo hihi..

Mijn goede voornemen voor vandaag: veel met school bezig en niet teveel snoepen (heb chocola en taaitaai in huis, shit.)

Heb me opgegeven voor een voorlichting over borstvoeding in het ziekenhuis voor volgende week, ben benieuwd!

Fijne dag vandaag meisjes!

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeeeeeeeeej, 28 weken zwanger vandaag!

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Duik eerst m'n bed nog even weer in. Brrr, tis hier koud..

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen...

weer zo n slechte nacht ik word er gestoord van... het ergste is nog dat ik vanavond naar de Night of the promms moet.. en ik daar zo vreselijk tegenop zie...

het lijkt wel of mijn hele rug van bven naar beneden helemaal vast zit....
    maar goed we blijven lachen

knuf

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mogguh meiden.

Welkom Diaantje :D

Maja, morgen ben ik 28 weken, jippie!

BI, tsja, helaas, ik kan erover meepraten. Ik heb vannacht weer een slechte nacht gehad maar de pijn is nu wel te doen. Je benen optillen met aankleden, doet dat bij jullie ook zo'n pijn? Ik heb 2x per week fysio en het verlicht wel alleen de pijn is er niet mee weg.

Strakjes heb ik weer fysio en controle bij de internist. Zie nu al op tegen die wandel naar het ziekenhuis. Waarom maken ze er geen drive-in van :) . Gevolg is dus dat ik vanmiddag weer meer pijn zal hebben. Ach ja, morgen hoef ik nergens heen dus kan ik lekker in een warm bad. Voor vandaag verder geen wilde plannen meer, gisteren genoeg gedaan.

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Goedemorgen!

@ Maja : Moet toch elke keer lachen als ik lees hoe jij worstelt met het voedingskussen...hihi.. Terwijl ik er dus echt heerlijk op slaap! Wat dat per persoon kan verschillen zeg!

@ Dwazie : pfff.. meid probeer vandaag anders iets meer te gaan liggen, hangen of net waar je je lekker bij voelt.. Je hebt toch ook echt je rust nodig hoor! night of the proms moet heel leuk zijn. Zijn ze met ons werk pas geweest met de personeelsvereniging. Was erg geslaagd!

hier in tegenstelling tot de anderen heerlijk geslapen..
    Maar toen ik op stond deed de tv op de slaapkamer het niet meer... mooi balen zeg.. gewoon ineens kapot! Beneden hebben we alles omgegooid voor de box en dus hebben we daar nu ook geen tv-aansluiting..Moeten nog wat kabels verlegd worden.. Dus dat worden een paar tv-loze dagen denk ik zo! mooi ***!

Ga vandaag maar kerstkadootjes inpakken, gedichten schrijven, kleertjes uitwassen e.d. En eens kijken of ik verder kan met mijn schilderijtje...Of ik er nog iets van kan brouwen!

vanavond pretecho! Zooooo'n zin in! Maar ook wel weer heel erg spannend!

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @alle nieuwe meiden trouwens welkom! (vergeet dat elke keer weer te zeggen.....)

@Dees..lekker rustig aan doen vandaag hoor.. Je krijgt het toch al druk genoeg zote horen! en er komen altijd onverwachte dingen tussendoor!

zo.. ik ga even een boterhammetje maken met gezellig de radio aan! ga ik toch echt een poging doen te raden wat het geluid op Q-Music is...

tot zo!

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oja... heb op de bevallingslijst het "plaatje" (wat al enkele weken niet meer zichtbaar was) verwijderd.. Misschien plaats ik er nog wel een andere.. misschien ook wel helemaal geen! maar dan weten jullie dat vast!

11. 40plusmama

Ahhhhhh, het plaatje is weg :( ;) :) . Kijk maar of je een nieuwe neerzet. Is misschien wel leuk een plaatje trouwens.

Ja, ik doe verder wel rustig aan, moet wel anders moet ik het bekopen met meer pijn.

Ik moet ook nog ontbijten maar kweet niet wat. Ik heb cornflakes, brinta, crackers of brood. Hm, ik weet het nog niet.

12. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Ja! ik kleed me al weken zittend aan! Da's de enige optie.
    Nou, ok om eerlijk te zijn probeer ik het steeds weer snel staande, maar als mijn vriend het ziet wordt ie echt pissig want dan sta ik daar op mijn lip te bijten. Dus langzaam aan wordt ik steeds braver en ga bij onderbroek, broek, maillot, sokken, schoenen etc. maar zitten.... voel me net zo'n oud wijf.

Verder gaat het best redelijk gelukkig, dankzij de osteo heb ik steeds weer even een stuk minder pijn en kan ik weer meer. Volgende week mag ik er weer heen.
    Sterkte voor iedereen die veel meer beperkt is door pijn in het bekken!

@29 weken alweer!
    Ik lees hier dat het de meeste van jullie niet snel genoeg kan gaan, maar ik wordt er langzaam helemaal nerveus van! Ik moet nog zooooo veeeeeel doen, kamertje en andere zaken in huis. Ik vind het al snel genoeg gaan!

@hoe belangrijk is de voorlichtingsavond bij de kraamzorg? Iemand al geweest?

@nieuwe meiden, welkom

Liefs
    Amma

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hoi hoi,

ben ik ook weer eens....sorry dat ik zo weinig laat horen. Ik ben op het moment erg druk, maar probeer wel af en toe te posten hier.

Alle nieuwe meiden: welkom!

Afgelopen weekend hebben we de kinderkamer in elkaar gezet en het resultaat is prachtig. Ik kan niet wachten tot onze kleine meid erin ligt. Verder slaap ik de laatste nachten slecht....erg veel last van mijn rug.
    Vanmiddag moet ik weer naar de VK en ik hoop dat zij iets voor mij kan betekenen. Al denk ik dat ik weer het advies krijg minder te gaan werken. Ik heb daar grote moeite mee, ik wil het zoooo graag volhouden tot mijn verlof.

Ik zal laten weten hoe de controle bij de VK ging...

Sizzel, balen van de tv. Alvast veel plezier vanavond met de pretecho!

Allemaal een fijne dag!

XX

14. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nee ik dus ook niet, maar ze proberen het toch. Je moet nu sterk en hard zijn en ook al beginnen ze te zeuren.. JAMMER DAN! Ik moet vanmiddag ook even naar het werk gewoon ff kletsen, maar ik weet zeker dat ze zullen vragen wanneer ik weer kan beginnen al is het dan maar voor 2.5 uur. Ik moet nu dus sterk zijn en zeggen dat het niet kan. Ik ben niet zo'n persoon, dus voor mij zal het erg moeilijk worden, maar ja tis niet ander eerst ik en dan de rest dat heb ik nu gelukkig wel geleerd

15. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    Hallo allemaal,

Ik ben ook al een tijd niet meer geweest. Rond de 1200 voor 't laatst denk ik.
    Vanochtend zijn mijn vriend en ik in ondertrouw gegaan. Viel tegen. Voel me nu verdrietig en een beetje leeg ofzo... stom, had me er meer van voorgesteld of in ieder geval dat we vrolijk en verliefd daar zaten maar we waren eigenlijk chagrijnig en moe... was helemaal niet zo leuk. Thuis kreeg ik een huilbui en hij begreep er niets van en is weggelopen om huiswerk te maken ofzo. Hij troostte me niet eens.

Ik baal echt. sorry van dit egoïstische berichtje hoor... snif, maar ben gewoon niet zo blij nu. :'(

16. Goeie mogguh

Ik heb wel zo slecht geslapen, elke keer als ik me omdraaide schoot het weer in mijn rug :cry: en dan lig je eindelijk lekker, moet je naar de wc #-o

@Lieke87 Ondertrouw stelt inderdaad niet zo veel voor.... wel jammer dat je je nu zo leeg voelt *dikke knuf*
    Echoistische berichtjes mogen ook wel een hoor ;)

@buddy Ben ook nog opzoek naar een buddy

17. Als we deze pagina vol hebben zitten we op de 1500 pagina's! \:D/ \:D/ :whistle: :whistle:

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jammer dat het tegenviel.....dikke knuffel! Probeer er nog een leuke dag van te maken.

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @Sjalotjuh, misschien kun je dwazie pb-en.. die zoekt ook nog een buddy!

@ Lieke : ondertrouw stelt inderdaad echt niets voor.. Het is echt een formaliteit.. Balen dat je je nu zo rot voelt! lucht hier maar lekker je hart.. mag best!

20. 40plusmama

Balen dat je je zo voelt nu Lieke maar inderdaad, ondertrouw is gewoon maar een formaliteit. Misschien weet je vriend niet zo goed wat hij met je aan moet nu? ;) Tenslotte ben je nu ook veel gevoeliger door de hormonen. Gewoon even uithuilen en hem straks roepen voor een kopje thee ofzo en er dan over beginnen. Of hij er ook meer van had verwacht enzo. Jullie trouwdag zal in ieder geval anders verlopen dan dit want trouwen is wel bijzonder. Laat je niet uit het veld slaan, koppie op, kin omhoog, diep ademhalen en even een smile op je bekkie, voel je je zo beter!

Sizzel, alvast veel plezier vanavond.

Suus, als een stapje terug nodig is dan gewoon doen. Dan maar niet tot aan je verlof door hoor. Je moet aan je ukkie denken en niet jezelf wat willen bewijzen ;)

Deel Deze Pagina