Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    @lieke.. balen meid.. hopelijk kunnen jullie er toch wat van maken vandaag..(wij gingen uiteten bij de snackbar hihihi) het is maar 1 keer(als het goed is)
    Maar idd ondertrouw stelt niet zoveel voor hoor..meer papier werk

buddy is op gelost hihi sharlothje en ik zijn buddys joepie...

pffft straks komt mijn schoonLOEDER heb er echt zo geen zin in bah bah...

knuf

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Haha, die schoonmoeders komen nogal eens voorbij hier :) . De meesten van ons hebben niet zulke fijne schoonouders blijkbaar :rolleyes:

3. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Gezellig toch een schoonLoeder op bezoek..Ik moet straks naar m'n werk om ff te babbelen, maar kan niet lang blijven, want ik heb nog een verjaardag haha laat ze het maar lekker uitzoeken.

Weet iemand trouwens waar ik hemeltjes voor het ledikantje kan krijgen en dan niet al te duur en het liefst van Winnie the Pooh. Ik heb geen naaimachine, dus kan er geen 1 maken.

Kuss

4. Mijn schoonmoeder is echt zooooooo lief.... ze wil echt alles doen voor ons.... zelf willen we natuurlijk zo veel mogelijk zelf doen.. dus ze mocht voor ons de gordijnen maken :) zij helemaal blij.

5. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nou die van mij ook.. super mens is dat.. Het klinkt misschien raar, maar ik wil haar ook heel graag bij de bevalling hebben. Heb met mijn eigen moeder niet zo'n goede band, maar mijn schoonmoeder is er echt 1 uit duizenden.

6. 40plusmama

Diaantje, in de babyzaak? Geen idee eigenlijk. Of misschien op Marktplaats?

7. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja had ik gisteren al gekeken, maar die koste daar 98Ā€ dus daar schrok ik wel een beetje van. Ik hoorde laatst iemand die zei bij de Leen Bakker, maar dan moet je die toch zelf maken lijkt mij?

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier nog 1 weer slecht geslapen :( ! toen mannetje 8 uur uit nachtdienst kwam toen ook nog ff teruggegaan tot nu en dat was lekker ;)

zo zit nu aan botherham en moet om half 12 bij bekken therapeut zijn!

9. 40plusmama

Een hemeltje bij Leen Bakker? Nog nooit gezien daar. Maar een bedrukte of iets met Winnie de Pooh zie je sowieso niet zo vaak. Wel van die voile dingen zoals in mijn album en in het album van Joma. Die hebben ze bij bijna elke babywinkel.

10. 40plusmama

Jah, pagina 1500! :whistle:

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    :) :) :)

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Morgen meiden!

@iedereen die nieuw is: Welkom! Gezellig!

@bi: nou bij mij word het steeds erger! En ik heb me vandaag maar weer ziek gemeld. Net wel bij fysio geweest, en ik had een andere. Dit is een vrouw, en ze is wel aardig op zich... Moest hele zware oefeningen doen, die echt pijn deden. (je hoorde gewoon mijn botten lans elkaar knakken, de hele tijd) Zegt ze: dat ik de pijn uit weg ga, en dat moest ik maar eens niet doen! :confused: Ja duuuuhhh: tuurlijk ga ik de pijn uit de weg!
    Volgende week naar de bedrijfsarts. En ik ga daar echt vragen om te stoppen met werken, want ik trek het niet... Van de fysio mag ik ook niet gaan stilzitten. Logisch, maar thuis kan ik het dan op mijn ritme en gecontroleerd doen.

Vanavond ga ik wel naar de borstvoedingscursus. Ben heel benieuwd!

Voor iedereen die zich niet zo leuk/ prettig/ lekker voelt: knuffel!

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    moet er zo weer vandoor! ik ben benieuwd wat ze nu gaat doen en wat voor adviezen ik krijg in ieder geval haar slaap methode hielp niet :(

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    voor iedereen ook een knufffffffffffffffffffff

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meid rustig aan en als werken niet meer gaat niet meer doen punt uit!dikke knuff

16. 40plusmama

Hm Debora, dat klinkt niet zo goed hoor, tegen je pijn ingaan. Ik moet van mijn fysio stoppen als het pijn doet en zo mijn grens verkennen. Ik mag zeker niet door de pijn heen oefenen!

Deel je tips met de mede BI-ers Joma, hebben wij er ook nog wat aan ;)

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dank je joma! Jij ook succes zo!

18. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    @Dees: ja klopt ik heb een hemeltje van Snoopy, maar ik wil er toch graag 1 bij hebben. In mijn album staat ook een foto. Ik zal wel eens even rond gaan neuzen thanks iig.

@deborah: Jeetje, nou ik zit ook bij therapie, maar zulke zware oefeningen hoef ik toch echt niet te doen hoor. En bij mij doet rust meer dan dat ik alles te zwaar ga belasten. Ik zou toch echt even uitkijken daarvoor.

@Joma: Succes meis

kuss

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Nee ik vond het ook een beetje vreemd, want die andere fysio (en de vk) zei altijd als je gewerkt moet 's avonds maar goed rusten, laat je man maar koken enzo. Deze vrouw zegt dat ik niet langer dan een half uur moet rusten en dan maar een klein blokje moet gaan wandelen!

Ik snap wel wat ze van me wil: ze wil dat ik m'n spierkracht niet verlies zodat ik bij de bevalling sterk genoeg ben.

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @deborah nou af entoe een klein wandelingetje door huis is goed voor je anders kan je stijf worden (met name als je al in ziektewet zit)en dan weer zitten zegmaar!

Nou ik ben naar therapeut! ben benieuwd vorige keer duurde het ruim een uur!

tot straks!

Deel Deze Pagina