Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja alles verloopt naar wens! Het heeft wat moeite gekost en wat ruzie enzo. Me vriend die wilde namelijk alles lekker rustig aan doen en ik wil gewoon zo snel mogelijk bij me schoonvader weg! Uiteindelijk krijg ik me zin :evil: en zijn we hier dit weekend al weg in plaats van over 2 weken haha.

Maar ben wel iedere avond redelijk uitgeteld moet ik zeggen! Vandaag ff rustig aan doen. Moet alleen ff de kussenhoezen van de bank wassen en de koelkast en vriezer schoonmaken!

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Probeer zo veel mogelijk rust te pakken!
    Ik kan me goed voorstellen dat je nu z.s.m. in jullie eigen huisje wilt. Lekker weer privacy!
    Nog even heel veel succes!

Ik ga afsluiten hier en naar de VK. Tot later in de middag....

Xx

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    He Ariel! !
    Je bent er weer.
    Lekker hoor je eigen huisje. ga er maar lekker van genieten. Straks zit je samen op de bank... Heerlijk.

En we zijn benieuwd naar de foto's

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Veel plezier Suus

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En toen was iedereen verdwenen....?

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    He, ik heb m'n 100 dagen gemist....

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nee hoor ik ben er nog!
    Was alleen ff nieuwe buikfoto's in me album aant zetten! Begint nu een beetje op te schieten vind ik zelf!

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mooi buikje zeg. Zal ook ff foto maken. Als het lukt. Ff wachten.

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Thanks!
    Ben benieuwd of ut lukt!

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het lukt niet echt.... haha

Morgen ben ik 6 maanden. Zal ik es ff aan m'n lief vragen of ie foto's wil maken.
    Maar er staat er nog 1 in m'n album (met hoofd ;)) van vorige week.
    Kun je toch ff spieken.

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Mooie foto zeg! En ook al een grote buik! :confused: nou vind ik die van mij maar weer ini mini haha

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Thanks.... Ben er ook best een beetje trots op... :oops: ;)

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga me ff klaar maken om ff te gaan werken. Nou ja, meer aanwezig zijn denk ik. Zal wat medicijnen kunnen delen en wat mensen helpen met eten en verder zal ik niet komen denk ik. Maar vind het wel weer ff fijn om te gaan. Ben al ruim een week niet geweest en wil natuulijk wel op de hoogte blijven van alle laatste roddels... ;)

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hahaha veel plezier op je werk! Ik wil ook weer gaan werken! Word voor mij alleen pas na de bevalling :(

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    zo.. ik ben ook weer even in het land der levenden... was echt van plan veel te doen vandaag, maar heb net ruim 2,5 uur op de bank geslapen! Waar dat dan weer vandaan komt... pfff... ben er nu nog moe van!

Zo schiet het wel weer meer op naar de pretecho! hihi

@Lieke.. wij zijn in mei getrouwd, ook maar met een paar mensen en het was echt helemaal geweldig! Was echt de dag van mijn leven.. heb zo genoten! Het was heel intiem en mooi! Precies zoals wij het wilden! achteraf bleek ik toen al zwanger te zijn..hihi.. Dat wist ik toen nog niet.. dat maakt het misschien nog specialer!

@Boney : werk ze meid! Rustig aan doen! Laat je kaakspieren het werk maar doen! ;)

@ Ariel : leuk weer wat van je te horen meid! super dat het allemaal zo goed gaat! En het kamertje van jullie beeb is ook snel klaar! weet het zeker! hihi

@ alle dames met BI : heel veel sterkte hoor meiden! Bij mij was de kans dat ik het ernstig zou krijgen zo'n 90% en tot nu toe gaat het super goed, dus ik mag in mijn handjes klappen!

@ Amma : Niet betweterig hoor! Je geeft gewoon tips aan alle meiden met BI! Is alleen maar super dat je dat wil doen!

@ Dees : veel plezier vandaag! Dacht dat jij het niet zo druk had...... ;)

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Doeg meiden,

Ik meld me wel weer als ik er weer ben. en sizzel, ik zal m'n kaken goed laten werken... hahaha. Heb ik anders ook geen moeite mee hoor.
    En jij veel plezier he vanavond. Ga er lekker van genieten en we wachten op de foto's.

Doei doei

17. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Jullie maken het toch zelf bijzonder? Er staat dan ook vast niemand van het gemeentehuis met toeters en bellen, daar moeten jullie zelf voor zorgen (of de gasten). Het bijzondere kan ik heel kleine dingen zitten, al ga je maar lekker koffie met gebak doen. Als het gevoel goed is, is het bijzonder. Probeer erover te praten met je vriend, de meeste mannen hebben niet zo'n beste radar als het om romantiek gaat en in hints zijn ze al helemaal slecht (helaas).

Kop op meis, maak er iets knus en gezelligs van met z'n 3-en!

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemiddag meiden!

Hier bij bekkentherapeut geweest! oefeningen geleerd en ze heeft krachtig gemasseerd bij me billen zijkant benen staartbeen richting billen en ja AUW wat deed dat zeer maar ja zal wel weer beter zijn!

En ik denk met dat lopen en zitten met BI dat het bij iedereen anders is! en iedereen zijn klachten zijn anders!

Zo net ff lekker verse groenten , snijbonen,prei, chinese kool gehaald en lekker fruit mandarijntjes kiwis ,peren en appels,

oh moest van de vk veel komkommers eten voor het verdrijven van het vele vocht vasthouden dus die ook gehaald en ja rauwkost was ook goed!

En nu zit ik want had zoo pijn pfffff

19. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Hallo,

Eindelijk ook weer online, maar het terug lezen laat ik even achterwege. Het is zo veel!

We zitten ondertussen alweer anderhalve wk in de midde nowhere in een vakantiehuisje zonder internet en telefoon. Vandaar dat ik jullie niet meer kan bijhouden.
    Verbouwing verloopt gestaag en na wat tegenslag waardoor ik harde buiken kreeg, heb ik met mijn vent afgesproken dat ik nog 1x in de wk naar de vorderingen kom kijken en me verder nergens mee bemoei.
    Verder voel ik me nog steeds goed, maar het brandend maagzuur blijft, na elke maaltijd. Ik neem nu 4 tot 5 rennies per dag, maar ik zal volgende wk even aan de vk vragen, of dit eigenlijk kwaad kan.
    Dan begin ik nu wel last van mijn onderrug te krijgen. Hebben jullie daar nog tips voor? Probeer zo veel mogelijk recht te zitten en met staan, mijn knieen iets te buigen, maar het werkt niet helemaal geweldig. En het slapen wordt hierdoor ook wel eens bemoeilijkt. Nu heb ik wel gehoord dat je het met kussens kan oplossen, maar ik weet niet hoe.
    Want zo'n voedingskussen kan ik toch niet in mijn rug leggen, toch?

Vanavond eerste sessie haptonomie. Ben benieuwd!

Succes iedereen met alles!

groeten, Aurelie

20. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ik mag ook niet meer werken tot aan de bevalling en mss nog wel langer niet. Ligt aan de BI.

Deel Deze Pagina