Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Lieke, echt balen dat de ondertrouw zo tegenviel. Maar het echte trouwen wordt vast wel een mooie dag, ondanks dat je het allemaal simpel houdt. Het gaat erom dat jullie van elkaar houden, en dat jullie een geweldig kleintje op komst hebben en straks samen 1 gezinnetje zijn! Als je maar zorgt dat jullie op die dag niet chaggo zijn ;) weet ik zeker dat het helemaal geweldig wordt!

Mystery jij alvast heel veel plezier op je trouwdag, geniet ervan!

Diaantje, laat je niet gek maken op het werk hoor, als ik jouw klachten hoor moet jij gewoon lekker thuis blijven en rustig aan doen. Laat je niet kennen! (Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan!)

Boney mooie buik! :confused:

Nou ik ben vanochtend naar de arbo-arts geweest, ik was precies op tijd aan de beurt, een hele aardige vrouw hielp me.. ik had mn moeder mee genomen, eerst zou mn vriend mee gaan maar die kon geen vrij krijgen. Ik laat mezelf altijd makkelijk ompraten, dus dan voor ik het weet hebben ze me weer full time aan het werk.. vandaar dat ik niet alleen wilde. Ik moest uitleggen wat er aan de hand was.. en toen zei ze dat ik zelf met mijn werkgever samen mocht bepalen wat we nu gaan doen. Een paar uurtjes werken, of anders helemaal niet ofzo.
    Ik ben gelijk daarna even naar hem toe gegaan, en we hebben nu afgesproken dat ik voorlopig thuis blijf, en dat ik bel mocht er verbetering in komen.
    Ik hoop wel dat ik voor mijn verlof nog eventjes kan werken, want daarna ben ik er weg! Maar we zien wel, op dit moment moet ik even aan mezelf, en vooral aan mn kleine denken.

Mijn beste tip voor mensen met BI is toch wel wandelen (zoals ook al gezegd werd), ik moet 2 keer per dag een kwartier, ik doe het niet altijd maar het helpt wel. Verder is zwemmen ook fijn, maar dat verschil vast per persoon. Ik heb het misschien in lichtere mate.

Vanmiddag nog even inkopen wezen doen en toen kon ik ineens weer niet lopen, echt zo vervelend!
    Nu ga ik nog even naar een babywinkel, en wat spulletjes kopen voor ons nieuwe huissie, t is zo kaal!

2. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    http://www.baby-walz-com en dan bij zoeken hemeltje invullen dan komt er van zelf hemeltje winnie de poeh te staan.

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Bleeehhh wat heb ik een slechte zin zeg! Das de eerste keer sinds ik zwanger ben... :( Ik erger me echt aan alles... Mijn broer zat hier net op kantoor, gooide alle deuren open (We hebben vanuit de woonkamer en vanuit de gang een deur naar kantoor) Zet keihard muziek aan en gaat hard meebleren... En dan die rook die de kamer in komt... (de enige kamer waar hier gerookt mag worden van mij is op kantoor) Heb maar voorzichtig gezegd dat ik dat niet zo leuk vind.

Kan me geen houding vinden, ben al gaan lopen, zitten, liggen... pffff

En ik ga vanavond naar borstvoedingscursus. Moest een machtiging opsturen voor het geld (E6,50) En dan zou je ingeschreven staan, maar het is niet van m'n rekening afgeschreven... Dus nu weet ik niet of ik ingeschreven sta, en ik heb gewoon geen zin om te bellen....

grrrrrr kan echt niks hebben nu!

4. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Mocht je dit nog lezen vandaag, dan wens ik je een hele fijne dag toe morgen. Geniet er van!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja hier hetzelfde :( als zo doorgaat kan ik helemaal niks meer binnenkort :cry:

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh en ik voel me misselijk en duizelig...

Zoooo nu ben ik het allemaal kwijt! Sorry!

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier ook een vreselijke dag :( lekker van je afschrijven meid!

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    jij ook joma!
    bleh.. voel me nooit zo, das het erge!

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou ik heb het vaker nu maar denk echt door de pijn enz :(

10. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Heej Lieke,

Je trouwdag bijzonder te laten verlopen hoeft toch niet af te hangen van geld of materiele dingen?
    Ik neem aan dat je trouwt omdat je van iemand houdt, dat is al een bijzonderheid op zich. Dat er mensen bij zijn van wie je houd, ook dat is een bijzonderheid. Dus kop op en maak er een mooie positieve dag van.

Liefs Angel

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    o kreeg net een mail kan de prenatal doos ophalen ! dus morgen maar ff doen ;)

12. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    :idea: Mystert...als je dit nog leest..

Een hele fijne dag morgen meis...!
    Geniet ervan...:D

Blegh..ik voel me zo niet lekker...me neus loopt leeg..ik hoest me longen uit mijn lijf...en heb keelpijn..blegh..!

Gister bij de gyneacoloog geweest..alles was goed en mag weer terug naar de verloskundige..:D
    Gister nog wel een echo gehad...ons meisje is alweer 1122 gram...pffff in 2 en halve week tijd 3 ons gegroeid..:D
    Ze loopt perfect op schema ..nog steeds...en ja ze lag ook nog steeds met der koppie naar beneden..:D

13. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0

:) You're not the only one :oops: :)

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fijn dat je naar vk weer mag! ja dat groeien gaat nou hard in gewicht :) ben benieuwd wat ons meisje nu weegt ze woog bij 25 weken al 1000 gram! ;)

15. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Lop jij dan niet wat voor op je bevallingsdatum..
    Zou jou uitgerekende datum dan niet eerder zijn..

1122 gram kwam bij ons precies uit op 28 weken en 1 dag...dus wat ik gister was..

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Oh heb alweer even moeten lachen! Zit te zappen kom ik langs de Pfaffs: nieuwe baby geboren: Keano. Maar de andere kleine kindjes zeiden allemaal PIANO! hahaha Ze konden het niet zeggen!

17. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    *knuffellll*

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja loop voor nu gemiddeld 2 weken zegmaar ;) ons meisje loop kwa gewicht en lengte voor zagen we bij de pretecho en bij de vk ook kwa baarmoeder grootte die was gister 30 cm dus voor 30 weken zegmaar!

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Fijn dat alles goed is Missn!

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689