ik voel me trouwens ook steeds beroerder. Geen griep, hoor. Maar ben mega duizelig, heb hoofdpijn en ben misselijk... Had ik gisteravond ook al last van. Mijn bloeddruk was vorige week bij de vk toch goed... Als ik het morgen nog heb, ga ik maar even bellen.
Jij ook al niet zo lekker Debora. Ik heb het idee dat nu in het 3de trimester weer een hoop klachten terugkomen.
nou ik ga even liggen want het beeld zweeft voor m'n ogen! Doeg tot morgen, dan vertel ik wel over de borstvoedingscursus voor degene die intresse hebben.
hallo dames, ff snel een berichtje...want ik heb het zo druk. vanavond gaan we ergens op bezoek en morgen heb ik vrij (de enigste dag deze week ). morgen ben ik al 30 weken ik heb niets terug gelezen dus vandaar dat ik ook op niemand persoonlijk reageer. helaas heb ik vandaag weer erg veel last van mijn rug enz.. maar ja het zijn tenslotte nog maar 10 weekjes en dat red ik ook nog wel (hoop ik) fijne avond meiden! sorry voor dit ego berichtje
Poeh..30 weekjes alweer kikkert.. wat gaat de tijd toch snel he.. Iedereen zegt ook al..goh waty schiet het op..spannend he..
ja het gaat idd snel vooral vergeleken met het begin toen vond ik het helemaal niet snel gaan...terwijl de dagen toch echt even lang (qua uren enz) zijn
zo hier lekker makkelijk rijst met goulash gegeten! had geen zin om nog zo lang te staan in de keuken met mijn pijn! @Dees ik hou ook aardig vocht vast! buiten het drinken wat dat doe ik genoeg mijn vk zei gister eet veel komkommers ,bleekselerdij en veel rauwkost eten dat is vochtafdrijvend!dus mischien het proberen waard! @kikkert gaat snel he bijna 30 weken al ik morgen 28 weken volgens mijn banner dan!maar ik hoop ook niet langer dan 10 weekjes te moeten!
Aah ik ben niet de enige met een griepje, ook ik loop de hele dag te niezen en te hoesten. Krijgen jullie er ook zo'n buik spierpijn van? Het is vast ook niet fijn voor de kleine, die wordt helemaal door elkaar geschud met dat gehoest! Maar het ergste is voorbij dus ik neem liever geen medicijnen. Ik moet wel lachen als ik alle berichtjes hier lees, bijna iedereen heeft wel wat en ooo wat kan het heerlijk zijn om hier even lekker te klagen. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, dat geeft toch wat steun! Wauw Kikkert al 30 weken, je ligt meer dan 4 weken voor op mij.. was het voor mij ook maar vast zo ver, maar het gaat hard genoeg dus voor ik het weet..... Vandaag nog 100 dagen te gaan voor mij, een hele mijlpaal vind ik ook! Lekker Joma, goulash.. dat eten wij zo ook! Dees, mag ik bij jou de kast komen plunderen? Haha. Debora veel plezier bij de cursus, ik ben wel benieuwd naar je verhaal morgen! Ik heb net een zwangerschapsbadpak gekocht, een bikini vond ik toch iets té. Als mn griepje over is ga ik lekker zwemmen, is altijd al fijn geweest voor mn rug. Net weer veeeeel te veel schattige dingetjes gekocht en gekregen bij de Prenatal. We hebben sinds vrijdag de kinderwagen en Maxi-Cosi binnen, en ik loop nu echt regelmatig wat rondjes door de huiskamer, hihi.
Hmmm, de schotel staat in de oven en over 10 minuten kunnen we eten. Het voorbereiden was aardig wat werk maar dan heb je ook wat. En dan om een uurtje of 8 warme chocolademelk met gevulde speculaas. Ooooh, nu al zin in
Ja het gaat echt snel allemaal he. Ben nu zo gewend aan me buikje dat ik wel eens denk hoe zal dat straks weer zijn zonder buik hahaha Maarja dan hebben we het te druk met onze beebjes Bedankt iedereen die info gaf over het gezag. Mijn vriend vind het niet zo belangrijk, maar ik wil het wel. We hebben het er over gehad samen en besloten dat we het toch maar wel doen. Bij de drukker is ook alles gelukt. Als het goed is krijg ik nu binnen een paar dagen weer een proef te zien in me mail. Over de BabySTUMPERDS uh... ik bedoel Babydump Ik had daar een bestelling gedaan een aantal weken geleden en de spullen hadden ALLANG binnen moeten zijn. Dus ik vandaag maar eens bellen. Waren de stumperds mijn bestelling kwijt! GRRRRRRRR Dus het was nog steeds niet besteld en kon ik het nu weer opnieuw bestellen, met de garantie (uhuhhh ) dat het dan volgende week binnen was. Nou het zal mij benieuwen. Pffff was al niet zo kapot van de babydump, nu al helemaal niet meer!
fijn dat kaartjes geregeld zijn ! wij krijgen eind van de week ook de proefdruk hihihi raar hoor staat naam ook al op en ja bale van je bestelling hoop dat je het volgende week binnen heb!
Ik ben terug van het werk. Uit eindelijk nog 4 uurtjes geweest. Was gezellie. Nu weer pijn Ga ff liggen. Krijg zo thee met magnum.... Doei