wie van jullie dat je buik ook steeds duidelijker van buiten zie bewegen echte golven zegmaar echt leuk maar ik ga lekker bankhangen kom straks wel weer kijken!
Hi! niets bijgelezen... kom alleen ff hallo zeggen... ben dr paar dagen niet geweest, maar alles gaat goed... ben alleen erg druk met werk & wordt allemaal wat zwaarder nu... na deze week gelukkig nog maar 4 weken werken... oh enne... kamertje is er sinds gisteren... joepie! xx
Heej Thanks.. ik heb idd gekeken daar bij babywalz, maar al die hemeltjes zijn zo druk. Ik heb nu daar de VIB set besteld.. die vond ik echt wel gaaf.. maar toch bedankt iig. Ben vandaag even bij het werk geweest en iedereen miste mij ontzettend. Volgende week ga ik weer proberen te werken en ik mag zelf bepalen hoelaat en hoelang, dus doe het gewoon lekker voor mezelf. Ik MOET dus niet gelukkig. kusss Diaan
Joma, dat heb ik ook. Net nog helemaal dubbel gelegen. Ik lag op m'n zij, en toen ik op m'n rug draaide kwam vriend met koude handen.... Op m'n blote buik. Ik had toen een hele punt bij m'n navel. Haha meestal heb ik een hele scheve buik, en dan altijd naar de linker kant. Echt duidelijk. Als ik dan ff duw en wrijf, zie ik het zo weer anders worden. Vind dat wel heel leuk. In bad heb ik soms gewoon "golven" dan gaat het zo te keer...
Ja Joma ik heb dat ook.. en vooral als je dan ff op de bank gaat hangen dan zie je het goed... Die van mij is ook de hele dag al druk. Op het werk wilde ze allemaal even voelen nou de baby ging daar helemaal in mee en vond het of niet leuk of juist geweldig al die handen.. haha ze waren gelukkig wel allemaal warm. kusss
Hebben jullie het ook zo koud? Heb kachel weer aan gedaan. En m'n voeten... Brrrr. Ben al een paar dagen bibberig. En ook een beetje snotterig.
Heb de griep gelukkig net achter de rug, maar ik had het idd ook erg koud steeds. Heb nu sinds 2 dagen een een dikke trui aan en nu heb ik er niet meer zo'n last van. Ik zit nu boven achter de comp en wij hebben hier geen cv, dat is nog in de maak laat maar zeggen, maar heb het nu niet echt koud. kuss
Sorry hoor, moet ik ff kwijt. In de lounge staat een bericht over een ongeboren kindje afnemen. Er staan zo gruwelijk veel foute woorden en spelfouten in... Kan me daar zo aan ergeren. Spel fout ok, maar zo veel... En dan ook van die msn taal gebruiken. Wilde bijna reageren: leer eerst maar eens goed schrijven. Heb ik toch maar niet gedaan...
Heb net gereageerd op dat topic. Lijkt op verschillende situaties waar ik tijdens stages mee te maken heb gehad. Altijd lastig.
hey meiden! pretecho was helemaal geweldig! Heb 2 foto's in mijn album staan! was zoooooooo gaaf! Beebje lag precies op schema! was nu 26w3dgn.. Maar met sommige dingen precies 26w4dgn! We hebben zo genoten! we hebben ruim een uur en een kwartier naar onze beeb mogen kijken! Gelukkig weten we het geslacht nog niet! We hebben wel een verzegelde envelop meegekregen waarin een foto zit met het geslacht erop! hihi.. zo grappig dat ze dat daar deden! Vond het wel humor! "voor als je toch te nieuwsgierig bent..." haha... Wij zijn weer helemaal gelukkig!
@Joma dat van het golven van mijn buik heb ik ook! zo gaaf om te zien! Hoorde net van de echoscopist dat de grote "bobbel" eigenlijk altijd het ruggetje is omdat ze daar meer kracht mee kunnen zetten. Dat gaat met het hoofdje namelijk niet!
hoi meiden, zo he he eindelijk weer eens een berichtje van mij. wouw wat hebben jullie veel bijgeschreven zeg! ik ga niet alle ruim 600 pagina's door lezen hoor. heb eindelijk weer internet thuis en zal wat meer tijd vrij maken om weer lekekr bij te beppen. ik ben alweer 29 wkn en heb last van me leizen met lopen. had ik bij de jongste ook heel erg kan gelukkig geen kwaad. volgens de vk lag beebje er al lekker klaar voor dus wie weet komt ie eerder dan die lange 40 wkn. jongste was er ook al met 37 wkn verder moet ik 3 december om 10:30uur weer na de vk dus als iemand dat weer op de lijst wil zetten? zie dat ik veel prive berichten heb die zal ik straks lezen als ik meer tijd heb. eerst zo de kids lekekr na school brengen. nou meiden tot snel weer
Goedenmorgen allemaal, ik had gisteren geen puf meer om te reageren, sorry. De controle bij de VK ging goed. Mijn mannetje kon er i.v.m. zijn werk niet bij zijn, maar toen ik binnen kwam zat hij te wachten....verrassing! De beeb was goed gegroeid en de hartslag was krachtig en constant. Met mijn klachten kon ze niet zoveel. Voor de duizeligheid kreeg ik het advies: om de 2 uur eten, maar dat doe ik al. En de pijn...tja, rustiger aan doen.... Ik heb een formulier voor het bloedprikken mee gekregen. Ik ga maandag wel even bloed prikken. @ Sizzel; mooie foto's hoor! @ Boney; ik kan me ook ergeren aan al die spelfouten. Maar ik zal er af en toe ook wel wat hebben.... @ golven; geweldig he?! Soms ziet mijn mannetje het ook en dan zitten we met open mond te kijken. Ik vind dat echt magisch! Onze kleine ligt ook altijd aan een kant, daardoor heb ik een enorm scheve buik...gewoon lachwekkend. De VK zei gisteren al: "ik hoef niet te voelen, zie het zo ook al...." @ Wen; hoe is de kamer, meid?We tellen samen af, goed? Ik moet na deze week ook nog 4 weken werken. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden, Jemig wat kletsen jullie veel, sorry dan ook dat het echt niet lukt om op iedereen te reageren. Hier alles goed, maar echt aan het aftellen qua werken nu! Bah heb er echt geen zin meer in. Vandaag een dagje thuis aan het werk. Inderdaad die bobbelende buik is echt helemaal geweldig, ik geniet daar ook super van! Liefs bd
Goedemorgen! Heb gister een hele tijd niet op het forum gekund, kreeg steeds een storings melding @Sizzel, wat een prachtige foto's! Mooi bebietje! (wou bijna mooi mannetje zeggen, dus ik heb een voorgevoel haha) @Suuszwanger, die tip heb ik ook grekregen tegen de duizeligheid. Ook ervoor zorgen dat je altijd wat te eten bij je hebt.. Fijn dat het verder allemaal goed was bij de vk! @Lianda, ben benieuwd of je beebje dan ook eerder komt, hij ligt er dus al klaar voor haha! @Bigdream, lekker vandaag thuis werken. Nog maar een paar weekjes tot verlof! Hier alles wel oke. Heb best goed geslapen (zonder voedingskussen hihi). Ik ga zo naar de fysio. Ga toch vragen of het normaal is dat ik zo'n rare pijnlijke plek rechts op/onder m'n ribben heb. Doet echt pijn en het blijft op dezelfde plek zitten. Ben steeds bang dat het een orgaan is, zou alleen niet weten welke dan. Misschien een nier? Ach, ik haal me vast teveel in m'n hoofd. Eerst een broodje eten.
Goedemorgen meiden.. Ben nog steeds zo ziek als een hond..blegh.. Ontzettend verkouden en hoest mijn longen nog steeds uit me lijf.. Gelukkig ben ik lekker thuis en kan ik mooi rustig aan doen..en snel beter worden.. Lianda..ik heb je afspraak erbij gezet.. Sizzel..mooie foto's van je ukkie..! Allemaal..mijn buik die golft al wel een aantal weken..volgens mij vanaf 20 weken al..( ik voelde ons prinsesje dan ook al met 17 weken).. Maar soms doet het me echt zeer...dan komt er weer een billetje uitgezet..haha..laatst kon mijn vriend zo een voetje vast pakken...zo lief.. Ik ga even lekker ontbijten..kom straks wel ee paar keer hier langs.. Fijne dag allemaal..
Mijn hoofd staat even niet naar gezellig kleppen (zie lounge, vervolg op financieel geschil met vriendin). Ik ga zo proberen te ontspannen in bad en ga dan de kleertjes op maat in de kasten leggen.