meid ik heb het gelezen en en gereageerd! wat een gedoe zeg ppff doe rustig aan en je kan altijd je ei kwijt hier! dikke knufffff ga maar lekker ontspannen en met de kleertjes bezig zijn!
Dat is dan samen 56 weken, je loopt overtijd Dank je voor je reactie trouwens en Maja ook. Ik voel me er hardstikke depri door. Ik ben wel bereid het hard te gaan spelen, desnoods ga ik langs haar werk. Ik ga nu even naar boven naar de babykamer, mijn gedachten verzetten en proberen te ontspannen. Tot later.
ja meid laat je niet kisten he! is jou poen en jij heb er recht op! rustig aan he! en ga maar lekker naar kamertje!
ja meid laat je niet kisten he! is jou poen en jij heb er recht op! rustig aan he! en ga maar lekker naar kamertje!
Mogge dames, Ben helemaal versleten van t schoon maken, maar gelukkig waren de kijkers voor ons huis erg entousiast dus hopen maar dat t wat word voor vrijdag horen we er van als t goed is.. Pff m'n dochtertje wil persee bambi kijken, heb nu al 3x die film moeten kijken en dat is nu echt niet goed met al die hormonen die door m'n lijf jagen
Mogguh allemaal, Gisteravond lag ook bij mij de site er uit. Volgens joma lag dat aan mij.... Hier weer veel veel wakker geweest vanacht.... En om kwart voor 7 al weer uit gelegen. Kon echt niet meer liggen. Ben er ff uit gegaan, toen weer terug en heb toch nog ff kunnen slapen gelukkig. Vandaag weer ff in huis wat doen. En lekker verse kippensoep maken. Vanavond vrienden te eten.
@Joma, gefeliciteerd met je 28 weken @Anice, veel sterkte met Bambi @Miisn? Las ik nou dat jij nog steeds ziek was of ben ik in de war In ieder geval beterschap! @Dees, meid lekker rustig aan doen! En geniet van het freubelen in de babykamer! Ben dus terug van de fysio. Volgens haar zijn het toch echt spieren waar ik last van heb. Nouja, prima. Wel vervelend maar geen beknelde organen ofzo waar ik bang voor was Ik weet niet waar ze op gedrukt heeft maar ik heb me toch last gekregen van maagzuur, gedver! Heb net een paar happen vla gegeten, dat helpt normaal wel maar nu ook niet, jakkie Fikkie in m'n strot. Kreeg trouwens bericht dat ik de blije doos kan ophalen, jeej! Ben zo benieuwd! Ik heb trouwens sinds een paar dagen dat babymeisje direct reageert als ik mijn handen even op m'n buik leg. Zo schattig vind ik dat! Ben dan helemaal ontroerd, ze voelt gewoon dat ik het ben want bij papa doet ze het niet en bij mijn eigen moeder ook niet.. Heb toch maar even tegen vriendje gezegd dat hij vaker zijn handen op m'n buik moet leggen want ze wordt nu al een beetje eenkennig
Leuk he Maja, ik herken het. Ik vind het geweldig als ze direct naar mijn hand komt.... Ook werkt het rustgevend als ze druk aan het spartelen is. Kan er geen genoeg van krijgen.
Haha, ja.. Vind het zoooo schattig! Heb nu voor het eerst echt contact met haar merk ik, eerst was het op goed geluk voelen en dan hopen dat ze ging reageren, nu komt ze echt naar mijn hand toe. *smelt*...
Ik kan zondag de doos van kruitvat ophalen. Zal es ff bellen of dat ook van de week al kan. Zondag zijn de winkels dicht....