Zie je het valt vast allemaal mee. Jammer dat je niet eerder mag komen voor echo/intake. Groetjes, Baby4me
Dwazie, balen dat je in het zkh ligt. Maar ze zorgen vast goed voor je. Hopelijk mag je snel weer naar huis. Sterkte!
@ hummel : hoop dat je een beetje bent gerustgesteld...lekker genieten joh! @ jollie : wat goed zeg! lekker genieten nu! @ dwazie : hoop dat je snel weer naar huis mag!
@jolie meid wat een opluchting he!geniet ervan! goh wat heb ik hierop zitten wachten.superr meid @dwazie ik hoop dat je in het zh snel opknapt!
zeker een hele opluchting en vanaf nu wil ik ook alleen nog maar genieten! hoe gaat t met jouw beebje?
ja goed hoor meid mag volgende week maandag weer spannend voor 2e echo!maar heb er een goed gevoel over!
hey lieve meiden ik heb niet terug gelezen dus heb geen idee wat er allemaal gebeurt is dus neem me niet kwalijk als ik echotripperig over kom is echt niet mijn bedoeling ik ga afscheid nemen... ik heb een missed abortion heb wel een echo foto gekregen waar ik heel erg blij mee ben morgen naar gyn om te overleggen voor curratage of afwachten en om nog een echo te maken.. maar het is in iedergeval zeker einde verhaal... ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap en een keigezond kindje toe en dat meen ik ik kom in februari wel eens even bij de mama s kijken hoor... en zou iemand mij van de lijst kunnen halen? heeel veeel geluk allemaal.... liefs wiesje
@dwazie meid wat erg ik weet als geen ander hoe kut je je nu voelt maar spreek nu ook uit ervaring dat dat het beste is voor je ik zit nu nog steeds thuis en ben wel nog vaak misseijk maar hoef niet meer over tegeven en geloof me das beter voor jou en het kindje dus meid doe lekker rustig aan laat je goed verzorgen en met wat geluk mag je over paar dagen naar huis vanuit hier dikke knuffel meid @wiesje meid heel veel sterkte in deze moeilijke tijd hoop dat je het en plekje kunt geven en snel weer zwanger mag zijn dikke knuffel
oh wiesje... ik had zo gehoopt dat alles bij jouw goed zou zijn.. zit hier gewoon keihard te janken.. pffff..... Hier vandaag weer een dag, tot nu toe, zonder bloedverlies.. tis zo raar.. En gisteren liep het er echt uit, maar geen stolsels... geen vruchtje gezien hoor.. Misschien is er toch nog een beetje hoop? Ik durf er eigenlijk niet eens op te hopen.. duimen jullie een beetje voor me voor vrijdag.. Ik ga er zelf vanuit dat het niet goed is.. zo lijkt het te voelen.. maar ja.. wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar het is makkelijker te zeggen dat het niet goed is en dat het dan wel goed is dan andersom... Dwazie : balen meid dat je in het ziekenhuis ligt! heel veel sterkte voor jou, je mannetje en je beebje!
Februari 2008 mama's 1 feb Marieke 29 jaar, 1e kindje Simba 27 jaar, 1e kindje irisje .....jaar, 1e kindje tamaraatje 24 jaar, 1e kindje Thirza02, 22 jaar, 1ste kindje 2 feb Leonie1980 27 jaar, 1e kindje kikkert 20 jaar, 1e kindje 3 feb Mamalinda 26 jaar, 1e kindje Lexje 26 jaar, 1e kindje 4 feb Bigdream 26 jaar, 1e kindje Mrijn 35 jaar, 1e kindje 5 feb Amma 33 jaar, 1e kindje Mom2bofnie 27 jaar, 1 kindje KristaB...jaar, ...kindje 6 feb tineberg 25(bijna26) jaar, 1e kindje sjaantje 26 jaar, 1e kindje lianda 28 jaar, 3e kindje esmay 31 jaar, 1e kindje 7 feb sammy87.....jaar, 1e kindje Miran34, 34 jaar, 4e kindje 8 feb meiske74 32 jaar, 4e kindje Marber, 24 jaar, 1e kindje 9 feb irmama 30 jaar, 3e kindje 10 feb MissN 17 jaar, 1e kindje Emma G....jaar,...kindje Debie 25 jaar, 1e kindje 11 feb ichtus 27 jaar, 3e kindje Suusjuh1986, 21 jaar, ...kindje Chocomel, ...jaar, .... kindje 12 feb fempje ....jaar,...kindje bultje, 22 jaar, ...kindje baby4me 28 jaar, 1e kindje 13 feb vivian 26 jaar, 1e kindje joma 26 jaar, 1e kindje 14 feb Amsy 32 jaar, 1e kindje dwazie1980 26 jaar, 2e kindje susan71..... jaar ......... Wen26 26 jaar, 1e kindje pipi24 29 jaar, .. kindje 15 feb cyberwitch69 37 jaar, .. kindje 16 feb Kiz 30 jaar, 2e kindje Lis 23 jaar, 1e kindje maja82 25 jaar, 1e kindje 17 feb Knor 27 jaar, 1e kindje 18 feb daantje86 20 jaar, 2e kindje Silvia83 24 jaar, 1e kindje Taatje, 27 jaar, 2e kindje 19 feb Gizzy. 26 jaar, 2e kindje 20 feb AngelinaZ 31 jaar, 1e kindje 22 feb MamaNorah 33 jaar, 2e kindje sizzel 25 jaar, 1e kindje shaartje .. jaar, .. kindje 24 feb Leoniee, 27 jr, 1e kindje Talleke, 24 jr, 1e kindje Marsshi,...jaar....kindje Dolfijn81 26 jaar, 1e kindje boterbloem 29 jaar, 1e kindje 25 feb Jollie jaar, 1e kindje manoe33 34 jaar, 2e kindje Leoniee .. jaar, .. kindje Twins 25 jaar, 1e kindje Ntombi, 26 jr, 1e kindje Boney, 25 jaar, 1e kindje 26 feb Minnie01 .. jaar, 3e kindje Dini82, 25 jr, 1e kindje 27feb Hummel, 24 jaar, 1e kindje Diaantje78, 29 jaar, 1e kindje Mama33, 35 jaar, 3e kindje 28 feb Daisysanchez, 32 jaar, 1e kindje 29 feb Anieteke, 38 jaar, 2e kindje 1 maart Zico, 35 jaar, 3e kindje (verwacht eerder te bevallen!) Agenda Juli 3/7 MamaNorah 12.30 1e echo 4/7 susan71 1e echo 5/7 Marieke intake vk zweden 5/7 MamaNorah 9.00 intake vk 5/7 big dream 2e echo 10.10 5/7 Jollie 1e echo 11.10 gyn 5/7 amma intake VK 16.20 5/7 Lianda intake Vk 5/7 maja82 3e echo 09.15 6/7 amma echo 11.00 6/7 meiske74 1e echo 6/7 Twins afspraak met huisarts 6/7 Sizzel 1e echo ivm bloedverlies 10.00 9/7 Mom2bofnie 1e echo 9/7 Jollie intake VK 9/7 Joma 2e echo 9/7 Boney 1e echo 10/7 Kiz 1e echo 10/7 fempje 2e echo 11/7 Amsy intake VK 11/7 Silvia83 Intake VK 11/7 esmay 2e echo 12/7 daantje86 1e echo 12/7 Tamaraatje 2e echo 9.15 12/7 Leonie1980 : 3e echo 11.15 13/7 ichtus 1e echo 13/7 Lis 1e echo 16/7 vivian 1e echo 16/7 dolfijn81 intake vk 16/7 dwazie1989 2e echo 17/7 sjaantje intake VK 17/7 AngelinaZ intake vk 17/7 sizzel 2e echo 09.00 17/7 MissN 2e echo + intake 17/7 Baby4me 2e echo 18/7 Anieteke intake vk 19/7 pipi24 1e echo 19/7 Tamaraatje 2e gesprek VK 23/7 Sizzel intake vk 24/7 Wen26 1e echo 24/7 Boney 2e afspraak vk 26/7 Wen26 intake vk 26/7 Hummel intake vk 31/7 vivian conrole vk 31/7 baby4me nekplooimeting Augustus 6/8 Zico 1e echo @Wiesje..heel veel sterkte meid..neem de tijd...! Ik heb je van de lijst afgehaald..
@ Wiesje meid, heel veel sterkte... @Sizzel, wie weet... hopelijk blijft een sprankeltje hoop. @Hummel, blijkbaar lopen wij gelijk meid. Heb vandaag ook weer heel klein beetje bloedverlies gehad. Paar veegjes zoals vorige keer. Naar huisarts gebeld en ze vroeg meteen hoe het eruit zag, of ik veel krampen had (niet dus) en of mijn borsten gezwollen waren (heel erg en pijnlijk). Ze zei dat zolang ik die duidelijke zwangerschapssymptomen had en weinig krampen ik me eigenlijk geen zorgen hoefde te maken dat dit wel vaker voor komt en dat het nog een late innestelingsbloeding kon zijn. Hoop het natuurlijk heel sterk. Blijkbaar is een beetje rust ons niet gegund. Ben aan het twijfelen om morgen gewoon thuis te blijven en rust te nemen. Groetjes Twins
Hey lieve meiden, Ik ben hier een tijdje niet geweest. Schrijf mee bij mijn oude forum vriendinnetjes in een eigen topic, we hebben elkaar gevonden bij de vruchtbaarheidsbehandelingen. Wilde toch even laten weten dat ik vandaag mijn eerste echo heb gehad, hartje klopt en het is precies 6w3d, zoals ik dacht. Heb het hartje ook gehoord, heel bijzonder. Ik heb niet terug gelezen, maar heb zo hier en daar wat nare berichten gezien, wens iedereen heel veel sterkte en kop op! x
@Wiesje, heel veel sterkte lieverd! En alle alle goeds voor de toekomst gewenst. @Sizzel meid wat een spanning! Ik hoop me helemaal suf voor jou! Sterkte met wachten op vrijdag! @Shaartje, gefeliciteerd! Wat fijn, het hartje te zien en te horen. Lieve allemaal, fijne avond. ALs ik iemand of iets vergeten ben of over het hoofd heb gezien...... dat is geen opzet.! Liefs Amma
goede avond meiden! hier lekker relax dagje gehad en ben aardig moe! gister en vandaag smiddags echt een dutje gedaan heerlijk.wie van jullie heeft er trouwens ook meer last van afscheiding?
Hoi Meiden, Ik heb jullie gemist! Vandaag heb ik tussen het werk door alles vanaf pagina 92 doorgelezen (was gewoon nieuwsgierig wat er allemaal gebeurd is tijdens m'n vakantie). Jeetje wat een narigheid allemaal, zo naar dat we al van een aantal meiden afscheid hebben moeten nemen. En dan ook nog zoveel in onzekerheid. Ik duim voor jullie allemaal en ik hoop zo dat we vanaf nu van niemand meer afscheid hoeven te nemen. Vivian en Dwazie, wat balen van jullie ziekenhuisopname. Hopelijk voelen jullie je snel een stuk beter. Dwazie, ik duim voor je dat je snel weer thuis bent. Welkom aan alle nieuwe meiden natuurlijk! Ik voel me best zwanger: misselijk (maar niet te erg), moe, onzeker, opgeblazen... De onzekerheid is het ergste. Op vakantie heb ik 1 dag een beetje roze/bruin bloedverlies gehad. Het was echt maar heeeeeel weinig, en het kwam waarschijnlijk door te harde ontlasting. Maar toch: het vertrouwen is nu gewoon weg. Gelukkig heb ik morgen de echo, en hopelijk zie ik een heel mooi knipperlichtje. Nu nog maar eens een paar buikfoto's nemen.... Ik heb een paar hele mooie buikjes voorbij zien komen. Die van mij is nog niet zover, maar wel gegroeid.
welkom terug meid! hoop dat je fijne vakantie hebt gehad,en ik weet zeker morgen heb jij een super mooie echo meid! en ja waar blijven je buikfoto,s