goedenavond allemaal, Weer een hoop tranen en ellende hier. Wat vreselijk allemaal. Vind het zo erg wat ik hier allemaal lees. Heel veel sterkte allemaal. joma: Je had een vraag over afscheiding, ik heb niet meer dan anders maar het is meer geel van kleur. (anders wit) Lekker praatje.... Met mij verder alles goed. Nog een week tot de echo. Ik kan bijna niet wachten. Voel me op het moment niet zo goed. Beetje verkouden, zere keel en heel erg hoesten en veel niesen. Vreselijk, maar ja, het zet niet echt door dus kan ook nog wel ff duren voor ik er af ben. Normaal voel ik me met 2 paracetamol na een half uurtje al weer stukken beter, maar die wil ik nu niet nemen. Verder ben ik erg moe. Zat vanmiddag achter de laptop en zat gewoon te knikkebollen. Ben toen maar ff lekker op de bank gaan liggen. Heerlijk geslapen. Morgen lekker vrij. Morgenavond komt de mw van MvM. Ben benieuwd. Veel sterkte aan alle meiden die het moeilijk hebben. Ik denk aan jullie, echt waar, we kennen elkaar niet, maar we leven o zo mee met elkaar. Liefs Maria
ja meid die afscheiding heb ik ook ! en ben het met je eens! we kennen elkaar niet goed maar leven met elkaar mee! dikke HUGGGGGGGGGGGGGGG
@boney dat moe zijn is bij mij niet normaal ik heb minimaal snachts 10 uur slaap nodig ! en als ik vrij ben dan lig ik smidags ook nog ruim een uur! zal het nodig hebben denk ik!
Ik denk niet dat die moeheid wat te maken heeft met m'n zwangerschap, maar omdat ik nu gewoon ff niet zo lekker ben. Maar het kan natuurlijk wel dat het van m'n zwangerschap komt. Ik weet het niet. Heb sinds gisteren ook een vaag misselijk gevoel in m'n maag, maar ik weet ook niet waar dat nou mee te maken heeft. Zwanger zijn of ziek zijn. vorige zwangerschap was ook ongeveer 6 weken voor ik verschijnselen kreeg. Maar dit is volgens mij zowiezo een heel andere zwangerschap. Dus we zien het allemaal wel. Ben als de dood dat het weer mis gaat, dat weet ik wel. Was ik maar vast 12 weken.... Groetjes Maria
Beterschap Boney, hopelijk voel je je snel weer beter. Over die afscheiding... Ik heb dat ook. En het is zoooooo irritant. Het is bij mij vooral veel. Elke keer voel ik het en dan ren ik naar de wc om te kijken of het geen bloed is.
YYYIIEEHHHOEEEE! Het is 8mm groot en heeft een kloppend hartje! Echt super. Ik heb ZO in de stress gezeten, er valt een berg van mijn schouders! Ik ben 6wk en 5 dagen, minder ver als we dachten. Over 3 weken ga ik weer voor een echo, maar als ik het niet tot die tijd uit hou mag ik eerder. Bedankt voor al het duimen en hopen. Tjonge dit is mooi. Nu is de uitgerekende datum 19 februari, ha, durf ik eindelijk ook zo'n 'hoe-ver-ben-ik' meetlat te maken! Ik wens iedereen zo'n mooie echo toe!
Ik heb zelf ook zo'n last van moeheid... zit zowat de hele dag te gapen... maar ik slaap niet meer zo vast het snachts en dat is ook wel vervelend! enne afscheiding, ja heb ik ook last van... ook idd gelig/wit van kleur. Ik wil de meiden die in onzekerheid zitten vanaf hier ontzettend veel sterkte wensen... dus een hele dikke knuffel voor jullie allemaal om ervoor te zorgen dat je weet dat je er niet alleen voor staat! liefs Jollie
@ Mom2bofnie : wat lekker voor je dat je echo goed is...nu lekker genieten van je zwangerschap! @ Boney : hopen dat je snel weer van je verkoudheid afbent joh!
Lieve Dwazie beterschap meis! Wiesje heel veel sterkte! MamaNorha een heel fijne echo gewenst vandaag! Liefs bd
Wiesje, wat vreselijk voor je/jullie dat t zo geeindigd is...Heel veel sterkte! Neem vooral de tijd om t te verwerken. Meld je desnoods ziek op je werk en wat ook helpt is erover praten bijv met je partner. Groetjes, Baby4me
MamaNorha, succes met je echo vandaag! Susan71 alvast succes met je echo morgen! Sizzel, Twins en Hummel, hoe gaat t met jullie bloedverlies? Hoop dat t gestopt is en dat jullie gauw wat zekerheid krijgen...Sterkte!
@mom2bofnie: nou, heerlijk voor je dat het allemaal goed was, en nu heerlijk genieten! @mamanorah: welkom terug meid, hoop dat je een heerlijke vakantie hebt gehad! En mooi buikje heb je al zeg! @alle meiden die vandaag voor echo gaan: heel veel succes enhopelijk een prachtige baby met kloppend hartje @Wiesje: meis heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd @ alle meiden die geelwittige afscheiding hebben: klinkt helemaal bekend, word er af en toe paranoia van, elke keer voel je dat komen en denk je "alstjeblieft laat het geen bloed zijn", maar gelukkig tot nu toe nog geen bloed. Hopelijk blijft dat zo @dwazie: hopelijk gaat alles goed met je en mag je snel weer naar huis! @vivian: vervelend meid, dat die misselijkheid nog niet over is, gelukkig al wel veel beter dat je niet meer hoeft over te geven @Sizzel: meis, hoe is het vandaag met je? Hopelijk voel je je goed, en ik duim hard voor je dat alles vrijdag op en top is. Zoals je aan mom2bofnie haar echo zag hoeft bloedverlies niets te betekenen. Ik ga super hard voor je hopen Meiden, fijne dag gewenst en tot snel, Liefs Am