Oow gelukkig maar, hier schrijft de VK het recept voor, dan moet je zelf naar de apotheek de injectie gaan kopen en daarna naar de huisarts zodat ze het kunnen inspuiten lekker omslachtig
ik moest t zelfde alleen dan een rondje ziekenhuis , dus eerst bloed prikken , toen recept bij ziekenhuis apotheek halen en toen weer ergens anders laten zetten
Ik heb volgens mij A pos. Als jullie meer willen weten, google ff op rhesus factor. Is een beetje te ingewikkeld om hier uit te leggen.
voor de ontwikkeling van je baby is het zo ontzettend goed uit onderzoek bewezen tot zelf 7 jaar na de geboorte is de ontwikkeling van de hersenen enzo beter dus ikke blij, en mannetje gerust , want nu mag t dus wel als t maar vers is
ja heerlijk , de vk vond het zo'n onzin , de kans dat voorverpakt uit de winkel slecht is is heel klein , en zowel voor vrouw met of zonder baby schadelijk , maar ze zei wel je kunt beter verse vis hebben dus van de vis boer dan kon t geen kwaad ze zei de kans dat je ziek word is kleiner ,dan de kans dat je beebje er beter van wordt ( ivm de ontwikkeling )
ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet weet , ik heb gezegt dat ik tot op heden eik geen vis heb gegeten ivm dat hele taboe verhaal , toen zei ze , ja 2x per week is het beste , dus ik neem aan dat da nu ook nog voordelen moet hebben en anders haha even ego ,maar heb nu 30 wkgeen zalm op , en nu kan t wel en tis heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk , maar ander vraag t eens aan je vk ? neem aan dat dat wel bij elke vk t zelfde is , maar nogmaals WEL VERS VAN DE VISBOER dus nie voorverpakt ( kan wel , maar beter vers )
nie da jullie daalk ineens zeggen ja zij zei da kan en nu is me beebje nie in orde , da wil nie op me geweten hebbe ik eet het nu dus wel na t gesprek met me vk dus vertrouw haar der op ....
Ik zit net even te lezen maar gerookte zalm mag écht niet hoor (voedingswijzer). Vis mag wel maar niet voorverpakt alleen als hij écht vers is (zoals Mystery al zei). Even een vraagje Mystery. Ik wil je niet tegen het hoofd stoten ofzo maarre, ik heb moeite met je teksten lezen. Kan je misschien een klein ietsiepietsie beetje Nederlands typen ? Ik ga koffie maken en dan op de bank ploffen. De visite is er zo namelijk. Fijne avond en tot morgen meiden!
@ dees , ow sorry meisje , ik zal het proberen , ben brabants haha , ik zal er op letten proberen in ieder geval haha en ja wat ik dus zeg VERS VERS VERS haha voorverpakt zou ik toch ook niet durven
Hey dames, ik kan jullie even niet meer bijbenen. Ik ben erg druk met van alles en nog wat en kan dus niet constant meelezen. Wel doe ik mijn best om af en toe te posten. Na een lange werkdag nu lekker op de bank....heerlijk! A.s. weekend gaan we de sticker van duimelot ophangen (spannend). We gaan kadootjes halen voor sinterklaas en misschien zondag nog naar een tuincentrum. Maar ik wil vooral een beetje rust pakken, aangezien dat doordeweeks ook niet kan door mijn werk. Hoe is het met jullie allemaal? Xx