ow ja ik heb ook veel last van afscheiding maar bij mij is t gewoon wit van kleur... heeft iemand van jullie al eens de buikomvang gemeten? Ben wel benieuwd hoe dat bij jullie is. ik had zondag een omvang van 76,5 cm en dan heb ik gemeten ter hoogte vd navel.
Goedemorgen iedereen! Meiden die een echo hebben veel succes ! Ik ga vandaag voor de laatste dag naar stage toe! Eindelijk vakantie! Fijne dag iedereen!
Goedemorgen, Ik kom melden dat ik vanochtend gelukkig geen bloedverlies had. Daar ben ik erg blij om. Liefs Hummel.
@mom2bofnie, super dat je een goede echo had! @Hummel, fijn dat het bloeden gestopt is. Ik duim voor je dat het ook niet meer terug komt! Wanneer mag je voor een echo? Nog 3 uur tot m'n echo... Ik wordt nu wel een beetje zenuwachtig. Ik heb er vannacht ook over gedroomd, dat 't weer mis was....
Pas op 26 juli intake gesprek. Maar ik dring er wel op aan dat ze een echo maakt of op zijn minst het hartje probeerd te beluisteren. Jij heel veel succes vanmiddag met je echo. Liefs Hummel.
Hummel, fijn dat t bloeden gestopt is/ MamaNorah, ik was ook heel zenuwachtig voor de echo maar je zult t zien dat t reuze meevalt. We duimen voor je!
@mom2bofnie: Fijn dat alles goed was @mamanorah: Mooi buikje @Wiesje: pff meis heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd @hummel fijn dat het bloeden gestopt is meid @dwazie: hopelijk gaat alles goed met je en mag je snel weer naar huis! @Sizzel: meis, Ik ga super hard voor je duimen as vrijdag en ik hoop echt dat je goed nieuws krijgt te horen. @vivian: Fijn he die misselijkheid, ik had dit met de vorige zwangerschap maar nu wel en ik hoop dat snel voorbij is.
Vanochtend heb ik nog gepost dat ik geen bloedverlies meer had. Nu heb ik net toch weer iets bloed verloren. Ik word er zo moe en verdrietig van. Dit is de derde achtereenvolgende dag dat ik (alleen) 's ochtends wat bloed verlies. De hoop zakt steeds iets dieper weg. En ik moet nog ruim 3 weken wachten tot ik naar de verloskundige mag. Ik vond het erg teleurstellend dat ik niet iets eerder mocht komen. Sorry dat ik steeds zo depri post. Voel me nu zo'n klager. Liefs Hummel.
hummel het kan ook een innestelingsbloeding zijn,dat komt wel eens vaker voor in het begin je kan er last van hebben volgens mij tot de 7 week,maar ik wens jou heel veel sterkte
Lieve Hummel, Meis, probeer de moed nog niet te verliezen. wat Fempje zegt, het kan heel goed een innestelingsbloeding zijn. Als je je echt zorgen maakt zou je kunnen proberen voor eind van deze week een afspraak te krijgen. Je bent dan voorbij de 6 weken grens en dan zouden ze met een vaginale echo hartactie moeten kunnen zien. Het is natuurlijk wel zo dat hoe meer je va. de 6 weken grens zit hoe groter de kans. Geef gewoon aan dat je je echt ernstig zorgen maakt en dat het je hele dag beheerst. Harde VK die dan zegt van jammer dan, tot over 2 weken. De aanhouder wint in deze en brutalen hebben de wereld. Meis, heel veel sterkte en succes, en probeer optimistisch te blijven. Liefs Am
dag allemaal, Zo, ik ben eindelijk m'n bed uitgerold... Met m'n verkoudheid gaat het al wat beter, ben nog een beetje aan het snotteren, maar ja. Heb net weer ff een test gedaan. Ik twijfel namelijk nog steeds of ik wel zwanger ben. Ik voel nog steeds helemaal niets als alleen wat gevoelige (.)(.) En vanavond komt MvM en die doen natuurlijk ook een test en het leek me zo lullig als ik helemaal niet zwanger ben... Maar er verscheen al voor er in het controle venster een streep verscheen al een hele dikke streep in het andere vakje. Er is dus echt geen twijfel mogelijk. Ik moet me ook niet zo aanstellen, en juist blij zijn dat ik me zo goed voel. Ik hoop ook dat dat zo blijft. Was vorige zwangerschap namelijk heeeeeeeeel beroerd. Dus ik weet wat het is. Maar toen begonnen m'n verschijnselen ook pas met een week of 6. Fijne dag allemaal, echo-ers veel plezier en de heel veel sterkte! Liefs Maria
@ hummel meid ik hoop zo voor je dat je gevoel niet juist is en dat het idd innestelingsbloed is. Maar vervelend zeg dat je pas over 3 weken terecht kan. Meiden het kan zijn dat ik deze week iets minder online ben vanwege de operatie van mijn zoontje. Hij wordt aan zijn neusamandeltjes en oortjes geopereerd en aangezien hij net een jaar is het nog even aan kijken of hij direct naar huis mag.
O, ja ik mag trouwens 11 juli voor een intake naar de vk Heb vandaag me 1e verjaardag met een kleintje! volgend jaar zijn we alweer met z'n vieren pff gaat toch wel snel zo hoor.
Hummel, ach jee wat naar nou dat je weer bloedverlies hebt. Enne je bent helemaal geen klager hoor. We snappen heel goed dat je heel onzeker wordt en verdrietig. Ik sluit me verder helemaal bij het advies van Amsy aan. Gewoon de vk bellen en kijken of je eind vd week toch niet even mag langskomen voor een echo. En als je vk moeilijk doet zou ik je HA bellen en deze met je vk laten bellen. Lijkt me toch wel dat je vk zal inzien dat je door de situatie graag eerder een echo wilt. Heel veel sterkte en ik hoop ook dat t bloedverlies niks ernstigs is en je snel wat duidelijkheid krijgt door een echo. Groetjes, Baby4me
Maria, laat je niet gek maken door t feit dat je weinig tot geen kwaaltjes hebt. Dat heb ik ook maar dat zegt verder niks. Mn gyn zei ook dat de een veel kwaaltjes heeft en de ander weinig tot niks. Dat is verder niet verkeerd. Denk maar gewoon dat t juist lekker is dat we niet super misselijk zijn en ons goed voelen. Gewoon van de positieve kant bekijken dus en niet te gek laten maken door verhalen van anderen. Groetjes, Baby4me
agossie wat zieilig dat je zoontje nu al geopereerd moet worden...veel sterkte en hopelijk mag hij snel erna weer naar huis.