Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik las al aan je manier van typen dat je Brabantse bent Mystery. Kheb er ook 5 jaar gewoond en herken het ;)

Ooh, die sticker is zooooo leuk Suus. Ik ben nog steeds blij dat ik hem heb gekocht.

Zo, nu echt weg.

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @mystery: ik weet dat ik geen prik hoef omdat ik een positieve bloedgroep heb.

@suuszwanger: alles goed hier! Neem maar goed je rust!
    Ben benieuwd hoe het lukt met je sticker! Zal wel goed komen denk ik!

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

:p :p De cavia bijwerken haha ik neem aan dat je het over je
    huisdier hebt ? :confused:

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Fijn om te horen dat het goed gaat met jullie! Nog leuke plannen voor het weekend?

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @mystery das de anti-d wat je gehad hebt die krijg je omdat je een negatieve bloedgroep hebt en het kindje kan positieve bloedgroep hebben en dat klikt niet en die anti-d is om ervoor te zorgen dat jouw lichaam geen anti stoffen gaat aan maken
    google het maar eens staat genoeg over op het internet, ik heb die spuit met 23 weken gehad na mijn vruchtwaterpunctie dus als het goed is hoef ik die niet meer moet wel volgende keer bij de vk weer bloed laten prikken om te controleren op anti stoffen das heel normaal als je dan anti stoffen hebt moet je op controle blijven bij de gyn

Pff hier eindelijk weekend maandag en dinsdag had ik lekker vrij gevraagd ivm mijn verjaardag en nu mag ik nog maar halve dagen werken dus hoef ik alleen nog maar woe middag en vrijdag morgen (donderdag heb ik altijd vrij) klinkt zalig maar zal ook nodig zijn met die rugpijn

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh meiden,

ff snel een berichtje. Ben nog steeds ziek, koorts is wel bijna over. Weer een slechte nacht gehad, duik er zo maar weer in.
    Werd vannacht ineens wakker met het idee dat ik graag een Lodger Bunker wil voor onze kleine straks. Nog meer mensen die zo ding willen aanschaffen?
    Ik ga pitten, tot later.
    xxxx

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

@ Vivian:fijn vooruitzicht aankomende week. Alvast een fijne verjaardag.

@ Maja: beterschap! Wat is een Lodger Bunker?

Helaas vroeg wakker vanochtend, maar zo heb ik nog wel wat aan de dag (altijd positief bekijken). Zometeen lekker samen met m'n mannetje ontbijten en daarna.....ach, we zien wel. Ik denk dat ik de gordijnen op maat ga maken en ophangen. En schoonmaken....da's hard nodig.

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mogguh meiden.

Ik kom me ff afmelden. Heerlijk nachtje weg voor m'n verjaardag (morgen).
    Meld me dus morgenavond weer. Hoop dat ik het allemaal een beetje vol ga houden. Maar dat komt vast goed als ik het rustig aan doe.

Maja een lodger ga ik ook kopen. Alleen dan de shelter. Die kan ik dan ook als voetenzak in de maxicosi gebruiken. en is gelijk een draagdoek.

Suus kijk ff op www.lodger.nl en dan links bovenin staat een tabblad met 'producten'

Doei doei allemaal. Fijn weekend gewenst en morgen krijgen jullie allemaal gebak bij de koffie van mij... ;)

Liefs Boney

9. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Damn, had net een heel stuk getypt en weg is het....

Nou ja, ik wilde jullie even lekker maken dat ik straks mijn kinderwagen ga halen (zachtoranje Stokke) :) en mijn Bloom kinderstoel wordt vandaag of begin volgende week geleverd. Die kinderstoel kan op bankhoogte worden gezet en je baby kan er net zo plat in als in een wippertje. Je kan hem dus meteen gebruiken.

Verder ben ik druk aan het denken wat ik nog met het kamertje moet... Het is nu wel een heel sjiek en stijlvol hokje, maar niet echt knus en baby-achtig... Ik ben helemaal weg van een beetje hippe retro-achtige spulletjes (www.ikenik.nl) en ga het kamertje daar maar een goede kleurboost mee geven. Ik moet nog 2 dingen voor aan de muur (schilderij en spiegel?), nog een kapstokje, lamp, kastknopjes, manden.... Als jullie nog tips hebben?

10. 40plusmama

Mogguh meiden.

Boney en Vivian, fijne verjaardag meiden :) en van harte alvast.

Wij hebben vanmorgen gelachen. Ik werd wakker en Luuk en ukkie ook. Vaak voel ik dan even hoe Luuk ligt. Dus ik voel duidelijk zijn ruggetje en zijn billetjes (voor het eerst). Ik geef dus zachtjes tikjes op zijn kontje omdat hij zijn broertje/zusje steeds schopt. Meteen als reactie kreeg ik 2 flinke trappen :) :) . Hij leek echt te reageren terwijl ik alleen maar zachtjes tetste :) .

Vandaag de standaarddingen doen als boodschappen, tanken enzo. En Olaf's bril ligt klaar dus mijn mannetje heeft vanaf vanmiddag weer een nieuwe, hippe bril.

Zo eerst even ontbijten want heb nu wel trek. Ik heb vannacht als een roosje geslapen voor mijn doen alleen erg veel last gehad van het zuur. Gelukkig ben ik er doorheen gekomen met op mijn rug liggen en water drinken. Meestal moet ik namelijk ook spugen als ik 's nachts het zuur heb.

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen!

Maja.. beterschap meid! Hoop dat je er snel weer bovenop bent!

ik heb geen tijd gehad om alles na te lezen, ga zo met mijn mams op stap! haha.. gezellig! mannetje is schieten op de schietbaan.

verder alles goed.. Heb het de laatste week echt super druk gehad. Op werk, maar ook daarbuiten. Vanavond weer een verjaardag en gisteravond ook al visite.. Is wel meteen zo vermoeiend.. Dat merk je wel zeg..pfff....
    Volgende week probeer ik meer hier te zijn hoor.. Hoop dat dat gaat lukken. Vooral nu ik alleen maar vroege diensten werk zul j me hier minder zien, gewoon minder tijd dan!

Heb donderdag trouwens zwangerschapsgym gehad! erg leuk! Ik ben de jongste van 12 mama's en de eerste is uitgeteld op 31 jan en de laatste op 15 maart. Ligt dus best dicht bij elkaar. Leuke groep lijkt me! (eerste indruk)

euh.. ik ga ff gauw een boterham eten en dan zal mijn mams wel zo hier zijn!

Misschien nog tot straks!

Kus Sizzel

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hey,

nee, ik heb een draagdoek bij de prenatal gekocht. Lijkt me erg fijn om mijn kleintje bij me te dragen. Bij de zwangerschapsbegeleiding hebben we geleerd hoe we de doek moeten vastmaken en welke variaties er zijn (gelukkig ook op een blaadje mee gekregen).

@Boney: alvast gefeliciteerd en doe mij maar een appelgebakje met slagroom :D

@ Dees: geweldig hoe zo'n kleintje nu al op je kan reageren....Ik vind het met de dag leuker! Die band is nu al mega sterk, ook bij mijn vriend begint het nu te komen. Ze duikt niet meer weg bij zijn hand en gisteren drukte ze zelfs haar billetjes (vermoeden we) verder tegen z'n hand aan....zoooooooo lief!

@ Sizzel: veel plezier met je moeder. En doe rustig aan he.....

Ik ga nu schoonmaken....bah bah bah.

13. supermummy

supermummy Niet meer actief

Prettig weekend meiden!

@Boney alvast fijne verjaardag!
    @Vivian jij ook alvast fijne verjaardag (of is ie al geweest?)

Wij gaan nu naar Perpignan/Frankrijk, als het goed is de babykamer ophalen, en nog wat andere dingen kopen :)

14. 40plusmama

Net een nieuwe buikfoto gemaakt, staat in mijn album.

We gaan nu tanken enzo. Misschien tot later.

Bye bye

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    jeej dees

das idd een aardige buik

en ik maar denken da mijn buik groot is hha
    heb ook weer een buikfoto der bij gezet

16. 40plusmama

Ja maar jij hebt er maar 1 in je buik en ikke 2 ;)

Ik zie je buikfoto niet staan in je album, althans, geen nieuwe.

Wij zijn nog steeds niet weg :oops: . We gaan nu trouwens wel weg dus nogmaals bye bye.

17. 40plusmama

Ah, nu zie ik hem wel. Ook al een flinke buik ja.

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zooo he, wat een buiken komen er voorbij....mooi hoor!

Ik ben klaar met schoonmaken en ga zo de stad in voor sinterklaaskadootjes. Helemaal geen zin in, aangezien ik een lootje heb met 2 (?!) dingen erop en niet kan slagen! Het ene is een gootsteenbakje van rvs; overal gezocht, maar kan alleen een plastic bakje vinden van €2,- en dan ook nog een jussleef van € 4,95. En we doen voor €20,-. Aaaaaarrrgggg, wat moet ik nou? Heb ik ook nog mijn schoonmoeder, dat maakt het helemaal lastig. Hebben jullie tips?

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Meld me weer ff!
    Voel me weer wat beter gelukkig! Heb zelfs 2 boterhammen met pindakaas gegeten, heerlijk! Bedankt nog lieve meiden voor jullie beterschapswensen!

Dees, prachtige buik heb je! Echt om trots op te zijn!
    Sizzel, leuk op stap! Doe je wel een beetje rustig aan? Je hebt het best druk zo te lezen.. Leuk ook van zwangerschapsgym! Gezellig zo'n cluppie!
    Suus, wat balen van die kadootjes! Vind sinterklaas ook altijd zo'n gedoe haha. Misschien kan je voor de rest van het geld lekkere zeepjes oid kopen? Of een mooie vaas, of wat lekkers.. Lastig hoor.
    Mystery, ook mooi buikie!
    Suoermummy, wat klinkt dat leuk, Frankrijk, moet aan vakantie denken :D Veel plezier met het babyspul!
    Mrijn, leuk kinderwagen halen! Qua tips weet ik het niet zo goed.. Ik kom niet verder dan de Ikea haha.
    Boney, heel veel plezier en fijne verjaardag! (je leest het toch niet meer maar toch..)
    Vivian ook vast een fijne verjaardag!

Lodger: Ik denk dat ik toch voor de bunker of misschien die ander ga (wrapper?) Als draagdoek wil ik graag een ander, iets met monkey(geloof minimonkey, ook op internet www.minimonkey.nl) Kost €25 en lijkt me erg leuk! En de bunker kan ook gebruikt worden in de maxicosi en in de kinderwagenbak als deken. Geen gepiel met jasjes enzo, lijkt me ideaal! En het ziet er zoooo schattig uit.. Is alleen wel een beetje duur, dacht rond de €90. Maar ik ben ook nog jarig in februari dus ik denk dat ik hem dan van mijn ouders vraag. Ben voor kraamkadootjes al een lijstje aan het bijhouden wat we allemaal willen/moeten hebben. Van kleine dingetjes (kleertjes, kussentjes etc.) tot grotere dingen (TrippTrapp, schommelstoel..), die dingen krijgen we van opa's en oma's enzo. Jemig, wat klinkt dat verwend! Nouja, ons kleine meisje wordt verwend, het is niet voor onszelf (ook al voelt het wel een beetje zo hihi :) )

Ik ga een kopje thee maken. Wat ben ik blij dat ik me wat beter voel, pff. Ging gister bijna onderuit in de douche, combi lage bloeddruk-griep is niet ideaal.. Gelukkig wil vriendje straks met me douchen, is wel zo gezellig :D

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hey dames!

Lief dat jullie allemaal zo bezorgd zijn! maar alles gaat gewoon echt goed hier! Ik let echt wel op hoor.. Tenminste.. soms kom je er daarna pas achter dat je "iets" beter niet had kunnen doen.. Dat hou je toch! maar ik mag niet klagen en probeer dat ook zo min mogelijk te doen! Maar jullie zijn allemaal echt schatten! (moest ik gewoon ff zeggen!) Heb net vitrage gekocht voor de babykamer.. beetje champagnekleur. Hoop dat het er straks echt heel mooi uit gaat zien.. ben zo benieuwd! Mijn mams maakt het allemaal zelf!

Ga zo lekker ff op de bank of bed liggen en tv kijken.. dan kan ik er vanavond ook weer tegenaan!

@ Supermummy.. veel plezier met al je babyspullen! Lekker van genieten!

@ Maja : fijn dat je je gelukkig weer wat beter voelt! En een boterham met pindakaas.. jammie! Heeerlijk! ;)
    ennuh.. jullie meisje mag ook verwend worden! (ze merkt er alleen zelf nog niets van!) Hier krijgen we bijv de tripp trapp stoel ook. Vind 'm helemaal geweldig! Verder krijgen we alle box-speeltjes, speelkleden, boxkleden e.d. Wij worden ook wel verwend hier hoor... hihi :D

@ Suuszwanger : pff.. een kado voor schoonmoeders. Altijd moeilijk! Hier vinden de dames kaarsen e.d. meestal wel erg leuk! of een verzorgingssetje van Kneipp of zo.. of dove. Tenminste.. dat valt hier altijd in de smaak!

@ Dees: echt een super mooie buik! :D

@ Mystery : jij hebt ook echt een mooie buik hoor! Je kunt het ook niet vergelijken met die van Dees joh.. die heeft er 2 in zitten! ;)

Deel Deze Pagina