Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    heY hier ook ff een snel berichtje van mij! vandaag ook een druk bezette dag met allerlei dingetjes en vanavond krijgen we visite!

Trouwens 3 weken geleden met de dagcurve bij de vk was mijn suiker iets te hoog, vandaag zelf gedaan met ook zo.n bloedglucose apparaatje( gister gekocht) en nu vandaag was tie goed! :) dus kan ik het beetje bijhouden is wel fijn!

@boney en Vivian wens jullie alvast fijne verjaardag en gebak hou ik wel te goed :p

@sizzel gezellige dag!

@dees super je buik ;)

@mistery ook mooie buik!

@maja fijn dat je je wat beterder voel!

@suuszwanger leuk op pad voor sint kadotjes :)

@mrijn hoop dat je de kinderwagen is huis hebt en lekker in elkaar aan het zetten bent veel plezier! ;)

2. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Wow Dees, ik krijg al rugpijn als ik je buik zie... Wat heb je trouwens een onwijs leuke combie aan! Vooral dat vest vind ik helemaal super!

3. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Fijn dat het wat beter gaat.

Ik heb tot nu toe niemand enthousiast gehoord over die minimonkees, volgens mij... 25 euro is niet veel, maar als je hem niet gebruikt... Ik heb een babybjorn van mijn zusje geleend en als ik er nog iets bij koop om Julia binnen te dragen, wordt dat een tricotti (zo'n heel lange tricot sliert die je om moet knopen).
    Ik heb wel net een wrapper gekocht van Lodger, helemaal gaaf! Ik heb de roze quit genomen (met grote bloemen erop). Prijs viel me mee, was 65 euro.
    De verkoopster vertede dat de bunker echt alles in het stoeltje gebruitk akn worden omdat er ook een zit in is gestikt. De doek zou aan de achterkant niet gewoon plat zijn, zeg maar, maar er zitten echt billen in waardoor hij mooi in een stoeltje ligt. Niet geschikt dus als wrapper, volgens haar.

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik ben vanmiddag op pad geweest voor de kinderwagen (oh, wat is ie gaaf! 8) ) en heb meteen van mijn bestedingskorting een Lodger gekocht. Daarna even boodschappen doen in Oudenbosch en ben daar even dwars door al mijn harde buiken en rugpijn heen het durp in gelopen, wat wat zag ik.... De Feetje-winkel had 50% korting op de hele collectie :eek: :) :) ! Ik heb in totaal gescoord:
    een mutsje
    Een zuurstokroze broekje met geborduurde bloemen
    Een bijpassend lichterroze truitje
    Een fuchsiaroze luisrpakje met gestreepte mouwtjes
    Nog een roze truitjes en
    een jasje van dubbeltricot aan de ene kant fuchsia en aan de andere kant roze/oranje gestreept.

Ik was nu in totaal 53 euro kwijt tegenover 106 euro normale prijs! Nog niet echt heel goedkoop misschein, maar de kwaliteit is echt goed en de kleertjes zijn allemaal net wat stoerder en pittiger dan je van andere merken ziet. Er hingen nog heel erg veel jongenskleertjes in de kleinste maatjes, dus wie nog iets nodig heeft, sla je slag :)

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hmm, dus die minimonkey is niet echt een succes? Heb je mensen er niet over gehoord omdat niemand eentje heeft of omdat het een onhandig ding is? Op de site ziet ie er wel handig uit, maarja als mensen er niet tevreden over zijn... En goed om te weten van die bunker, dan klinkt de wrapper beter. Ik wil hem idd ook als wikkeldoek kunnen gebruiken. En €65 valt nog mee dan! Die roze is trouwens prachtig!
    Wat super ook van die korting bij Feetje! Vind dat zo'n super merk, maar zo duuuur! En dan 50% korting, wauw! Ikke wil ook :D

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @supermummy nee hij is nog niet geweest dinsdag pas maar kijk er wel naar uit hoop alleen dat niemand hem vergeet aangezien we een sterfgeval in de familie hebben gehad waarvan vandaag de begrafenis was maarja dat zien we wel weer

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

:oops: Dank je. Dat vest heb ik ooit gekregen maar vond hem niet zo leuk. Nu wel met die zwangere buik er tussendoor :) . Rugpijn heb ik soms wel. Ik loop ook echt achterover om het gewicht aan de voorkant te compenseren denk ik. Zelfs de kleine van mijn vriendin (6) zei dat ik krom loop.

Wat heb jij veel gekocht, leuk! Feetje is een leuk winkeltje, vooral voor meisjes dingen vind ik. En de kinderwagen binnen. Het is ineens allemaal zo echt he?

8. 40plusmama

Suus, hier doet inderdaad een bodylotionnetje of badschuimpje het altijd wel lekker. Of een Douglasbon maar dat is nooit zo leuk om te geven.

Sizzel, jij bent een bezig bijtje momenteel. Wel op tijd je rust nemen he!

Maja, fijn dat je weer wat opknapt, ziek zijn is niks! Fijn dat je ventje mee gaat douchen. Past dat nog wel? :)

Geen fijne dag voor Vivian, een begrafenis :( .

Joma, fijn dat je glucose goed is. Ik krijg donderdag weer wat uitslagen waaronder die van mijn leverfunctie.

De rest ben ik vergeten maar wel allemaal een knuffel ;)

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    haha.. ja best druk ja.. maar zo lang het goed gaat neem ik het ervan! Ik voel me echt super! Vooral na de echo van afgelopen week! :D Iedereen móet de foto's ook zien van mij he.. hihi... Kan er zo van genieten!

Ik vind je vest trouwens ook echt super dees! vind 'm echt mooi! en dan die buik er tussendoor is helemaal geweldig! Lekker mee pronken! Mag gerust!

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hahaha Dees! Past nog net, saampjes in de douche hihi.. Zo lief, mijn vriend gaat dan mijn buik insoppen (wat klinkt dat vies :oops: ) met douchelotion en dan reageert ons meisje.. Heel schattig!

Oe, even afreageren hoor.. Ik was net even met mijn moeder aan het chatten (modern he haha), vertelde ik over mijn neefje en nichtje die nou zo'n leuke leeftijd hebben en lekker kletsen enzo. Zegt ze 'schrijven ze (de ouders dus) wel op wat die kinderen zeggen?'
    'weet ik niet' zeg ik
    'moeten ze wel doen'
    'vertel ze het maar' zeg ik voor de grap
    'waarom doe jij dat niet?'
    dus ik 'ja, haha, dan zeg ik, jullie moeten opschrijven wat de kinderen zeggen, dat zegt m'n moeder'
    'nou, je hoeft toch niet te zeggen dat dat van mij moet, je kan toch zeggen dat het gewoon leuk is?'
    dus ik: 'waarom zou ik dat in godsnaam zeggen? als die mensen dat willen doen doen ze het toch wel? kunnen zelf ook wel nadenken..'
    Nou toen was ze beledigd en snapte werkelijk waar niet waarom ik ze dat niet even kon vertellen want het is ja zo leuk..
    Nouja, doe normaal denk ik dan! Zo doet ze met alles! Zij vindt iets en dat moet iedereen dan net zo doen. Tuurlijk is het leuk om ze dat te zeggen maar ik ga toch niet alles zeggen tegen iedereen omdat mijn moeder dat vindt? Ze heeft echt een bord voor haar kop soms. Pff, zo irritant!
    Klinkt misschien heel suf dit, maar als je haar kent is het heel vervelend haha!
    Zo, even afgereageerd, lucht op hihi..

11. 40plusmama

Tsja, moeders.......... Ze zijn handig maar soms zou je ze........ :)

Schoonmoeders zijn erger. De mijne is prima zeg ik altijd, maar ze moest gras lusten dan kon ik haar in de tuin zetten :oops: :rolleyes:

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nee zeker geen leuke dag voor mij dees maar we gaan er gewoon een gezellig avond van maken al ben ik wel kapot ga nu lekker even op de bank liggen en dan zien we wel weer verder.

13. 40plusmama

Lekker even rust nemen Vivian, bakkie thee ofzo erbij, beentjes omhoog en lekker niks doen.

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dat ben ik ook zeker van plan ik doe helemaal niets meer vandaag lekker relaxen zalig ben ik echt even aan toe

Meiden allemaal hele fijne avond ik ga lekker op de bank liggen en eens kijken of mijn mannetje wat wil eten :) tot morgen allemaal

15. 40plusmama

Truste alvast Vivian en een fijne avond.

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Fijne avond Vivian, lekker relaxen meid!

Hahaha, Dees, idd jammer dat ze geen gras lust :)

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Fijne avond vivian!

Maja.. haha.. ben het met dees eens.. schoonmoeders zijn erger! hahaha.. Maar ik kan me je ergernis echt wel voorstellen!

Vrienden van ons komen zo, dus ga ik hier ook weer weg! Zie jullie misschien morgen wel even!

Fijne avond allemaal!

Liefs Sizzel

18. 40plusmama

En ik ga zo op de bank. We zijn net klaar met eten en hadden als toetje verse ananas, heeeeeerlijk. Straks een bakkie thee, koffie, chocomelk of cappucino nemen met gevuld speculaas en dan weer genoeg gevreten voor vandaag :)

Ik heb weer iets raars trouwens. De pijn in mijn bekken is redelijk uit te houden maar nu heb ik sinds gisteren aan 1 kant een hele zere bil. Het voelt alsof er een spiertje is verrekt ofzo. Het doet vooral pijn bij het lopen, bukken en in-en uit de auto stappen en is een scherpe pijn. Maandag eens met de fysio bespreken.

Fijne avond allemaal.

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    even iedereen een fijne avond wensen...

ik heb zon pijn ik ga zo bankhangen...hele dag al last van harde buiken argg soms word ik er zo verdrietig van

knuffel voor jullie

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hoi hoi,

al die verhalen over moeders en schoonmoeders....we kunnen er een boek over schrijven. Maar euhm....zouden onze (schoon)dochters en/of (schoon)zoons ook zo over ons denken later?

Bedankt voor jullie tips, ik denk dat het iets van kaarsen wordt. Lastig, maar dan had ze maar meer op het lijstje moeten zetten.

De sticker is gelukt! Niet direct, want er zaten wat letters verkeerd. Maar het is uiteindelijk allemaal goed gekomen. Ik heb de rolgordijnen op maat gemaakt en het kamertje begint er nu echt op te lijken.
    Morgen maar even ergens een koopzondag opzoeken om de kadootjes te kopen.

Fijne avond allemaal!

Xx

Deel Deze Pagina