Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    goeieavond!

Heb alles terug gelezen, maar ben even kwijt wat bij wie hoort... Sorry!
    Heb ik iedergeval mooie buiken gezien, en gelezen over kinderwagens, lodgers, babykamers en kadootjes.... En 2 verjaardagen: Gefeliciteerd! en een begrafenis: veel sterkte!

Ik heb gewerkt vandaag, maar moest op de afdeling overhemden staan, en daar weet ik dus echt niks van! Dus was een beetje aanmodderen. En weer eerder naar huis, samen met mijn collega die zo'n 18 weken zwanger is. We hadden alle 2 zo'n pijn en we waren echt zo moe! De baas zal wel denken: Ik neem alleen nog mannen aan! haha

Ben nu alleen, want m'n broer belde: er was blijkbaar iets met muziek in de stad, dus Marc is mee...

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik lig hier nu op de bank en ik verveel me helemaal rot! Heb totaal geen zin om naar bed te gaan! Er niks op tv, en ik zowat alle topics hier op het forum gelezen! Maar gelukkig heb ik wel wat afleiding in mijn buik! De kleine is super druk en m'n buik gaat dan ook alle kanten op! Heerlijk!

Maar ga toch maar naar bed! Begin nu toch wel te merken dat ik me anders ga voelen, zeg maar! Dit soort dingen had ik normaal nooit!

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Heey, ik ben de eerste :) , mogguh dames.

Ik zit al 3 kwartier beneden. Ik was wakker en de hondjes wilden naar buiten. Ik kan daarna toch niet meer slapen dus de pc maar aan gezet.

Redelijke nacht gehad en de pijn in mijn bil is ietsje minder gelukkig alleen nu doet mijn bekken weer zeer :( . Het lijkt wel of de andere pijntjes ontstaan door het aannemen van een andere houding ofzo. Ik ga zo wel even lekker in bad dobberen, misschien gaat het dan wat beter.

Vandaag eens een lekker tut-dagje. Zo noemen wij het als je een beetje aantut dus hier en daar wat opruimen, spelletje doen, bakkie thee, tv kijken, samen koken enzo. Ik heb wel een berg was liggen die ik weg wil werken vandaag. Morgen namelijk een druk dagje. Eerst de groeiecho om 9 uur (nerveus :( ) dan om 11 uur fysio en daarna naar mijn vriendin. We moeten dan haar dochter halen van school want die moet om 3 uur bij de GGD zijn. Ze loopt wat achter en ze willen nader onderzoek doen. Mijn vriendin heeft geen auto en haar vader wil er geen vrij voor nemen dus hebben ze mij gevraagd.

Ons Luukje is de hele morgen al lekker druk. Ik merk dat ik zooo nerveus word als ik hem even niet voel. Ik zal blij zijn als ik morgen weer een goede echo heb gehad. Dat geeft toch weer een beetje vertrouwen. He bah, ik snuit mijn neus net en weer een bloedneus. Sinds ik zwanger ben heb ik dat elke keer, bloed bij het snuiten.

Zo, nog even verder op het net neuzen, ontbijten en dan lekker even in bad.

Tot strakjes meiden.

4. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    goedemorgen meiden:

vandaag heb ik een drukke dag want sinterklaas komt aan in ons dorp en dat wordt altijd grootst gevierd in het dorps cafe hier.
    en tja de kids kijken er natuurlijk erg na uit he.
    ze gaan beiden verkleed als coole piet.

dees :idea: die pijn in je bips herken ik.
    het is net of er een pijnscheut omhoog schiet zeg maar een irri gevoel.
    dat heb ik heel vaak in me rechter bil en ik heb het al vanaf week 17 of zo.
    heb het niet elke dag gelukkig maar volgens mij ligt het eraan hoe je houding is geweest.
    verder heb ik niet ehct kwaaltjes.
    ik heb wel als ik op me rug lig ik het benauwd krijg wie herkend dit?
    als ik op me zij lig dan is het weg.

ook begint de kleine uk heel sterk op geluid te reageren zo leuk.
    nou meiden allemaal een fijne dag!

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Goeiemorgen!

Heerlijk geslapen! Ik viel wel laat in slaap maar ben niet 1x wakker geweest, werd pas om 9uur wakker. Dat heb ik in weken (maanden?) niet meer meegemaakt.
    Vandaag niks bijzonders op het programma. Vriendje wil van alles doen maar ben nog niet echt fit dus vraag me af wat er van terecht komt. We zien wel!

:idea: Dees, fijn tut-dagje vandaag! Rot dat je steeds zo'n pijn hebt, wat moet je ermee he.. Spannend morgen echo, maar dat zit heus wel goed! Hoevaak ik lees van jou hoe druk Luukje is :D
    :idea: Lianda, gezellig sinterklaas! Druk maar gezellig! Enne, dat benauwd worden van op je rug liggen heb ik ook. Schijnt te komen doordat je nu zwaarder wordt en beeb groter, dan drukt er iets op een ader voor bloedtoevoer geloof ik. Kan geen kwaad, gewoon lekker op je zij gaan liggen dan.

Meiden allemaal een fijne dag vandaag!

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Benauwd als je op je rug ligt heb ik ook, althans ik ga erg hoesten. Doe ik dan het hoofdeinde iets omhoog of ga ik op mijn zij liggen is het weg.

De echo morgen is om te kijken hoe ze groeien. Van het ukkie is het steeds weer spannend, hoeveel zal het nu achterlopen. Van Luuk is het spannend omdat ik benieuwd ben hoeveel hij voorloopt. Tot nu toe steeds ongeveer een week. Ze bekijkt ook altijd meteen even de hartjes enzo en bij ukkie naar de buikomvang en de nieren.

7. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    goedemorgen dames ,

hier ook weer een wakker, ik heb ook lekker door geslapen , tot net, ( moest plassen grrr)
    is lang geleden , tot 11.00 slapen, heb beebje ook nog niet gevoeld :S naja zal ook wel slapen lijkt me
    @ dees , ja spannend die echo , :)
    @lianda . leuk meis sinterklaas :)
    @ de rest kuss als ik jullie vergeet ,

wie van jullie kijkt er trouwens naar bevallingsverhalen ?

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goeden morguh meiden!

Hier net mijn bed uit, gisteravond visite gehad en lag pas om 1 uur op bed, was wel gezellig maar die ogen werden toch een partij zwaar ppfff :( vanmiddag om 4 uur hebben we een feestje iemand die 50 is geworden wel gezellig in een zaaltje enz, hoop wel dat ik nog kan zitten daar :( maar ja we zien wel.

@dees lekker een tut daggie , spannend morgen de echo voor je ,maar komt goed!en zou mooi zijn als ukkie niet verder achter gaat lopen natuurlijk.

@lianda gezellig dorpse sinterklaas ;)

@maja fijne dag ook!

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Goedemorgen!

Ben dr ook weer eens even... ik merk dat ik steeds minder tijd en puf heb om alles bij te houden en bij te lezen... sorry daar voor! Ik zal er meer zijn wanneer m'n verlof lekker is in gegaan...

Gisteren een erg leuke dag gehad... ik weet niet of iemand van jullie de uitzending van WarChild op tv heeft gezien? Nou, ik zat dus in het belteam... ik heb weer zulke lieve mensen aan de telefoon gehad... mensen die zich verontschuldigen omdat ze echt maar 5 euro per maand kunnen missen (iets wat ik veel mooier vind dan een heel rijk iemand die 100 doneert)... oude vrouwtjes van in de 90 die aangeven dat ze graag de laatste 1 of 2 jaar van hun leven iets voor de kindjes willen doen... echt van die ontroerende momenten! :D
    Toen ik uiteindelijk om 20:00 uur thuis was gisteren zouden we ook nog visite krijgen... uiteindelijk konden die pas rond 22:00 uur komen ivm oppas voor hun kids... dat was me echt te laat: zo moe!
    Dus is m'n vriend gaan stappen (doet ie zelden) met als gevolg dat hij nu met een enorme kater in bed ligt te kreunen en te steunen... lache want hij moet vanaf 15:00 uur werken vandaag! :) :)

Ik houd een pyjama dag... heerlijk!

:idea: Dees, succes met de echo morgen!
    :idea: Lianda, veel plezier bij de Sint vandaag!
    :idea: Deborah, fijn dat jij en je collega eerder weg konden van het werk...goed dat je die rust neemt!
    :idea: Suus... ben benieuwd naar de sticker en de foto's van het kamertje... krijgen we die snel te zien?

verder heb ik niet terug gelezen...

dikke knuf, Wendy

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Morge Mystery... ja, ik kijk zo ook naar bevallingsverhalen... half 12 toch?

11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    jep wen idd om half 12

kan dat zijn trouwens da beebkje een keer nie wakker is als ik wakker wordt ?

heb dat nl nog nooit gehad ? was altijd al wakker als ik wakker werd ......

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Veel plezier vanmiddah Joyce!

en ander gewoon een stoeltje vragen hoor... zo lang staan is helemaal niet fijn en al helemaal niet na zo'n lange avond gisteren... goed van je dat je dat volgehouden hebt trouwens... ik kon om 22:00 uur m'n ogen al niet meer open houden :oops: :(

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36

denk dat het zeker kan hoor... anders gewoon even een paar keer 'springen' en beetje over je buik wrijven terwijl je rustig op de bank zit... werkt bij mij altijd wanneer ik beetje ongerust ben... :)

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hihihi bloos :)

gelukkig das zal hij/zij nog wel slapen denk ik

zit nu op de bank dus wacht vol spanning af ,

als ik vanmiddag nog nie heb gevoeld dan pak ik de angelsound hhahaha

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @wen super dat je nu wel mee kon doen aan de telefoon en voor warchild!

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hier ook een vraagje !

vanaf wanneer voel je je beebje minder omdat het minder ruimte heeft om te bewegen? bij hoeveel weken is dat ongeveer?

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ joma , druk weekend zeg jeej ,

ik ben blij dat bij ons de drukke weekenden voorbij zijn , haha ,

zeg dames , zijn jullie al aan het aftellen ?

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat wel hihih maar wel gezellig! en ja dat aftellen doe ik ook al hoor :)

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    als k ga kijken naar mijn situatie , zou ik zeggen vanaf 28 weken

sinds die tijd voel ik beebje minder , en veel duidelijker

OWW BEVALLINGSVERHALEN BEGINT AL !

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ja he? Was er ook erg blij mee... en het leuke was ook nog eens dat ik tweede ben geworden in het meeste geld ophalen... dat doet me echt goed! :)

(dit was trouwens het herhalingsconcert... nu moeten we weer wachten tot volgend jaar)

Deel Deze Pagina