ja ik heb zelf het idee ook dat ik het nu minder voelt omdat het minder ruimte hebt zegmaar! en mijn meissie en baarmoeder enz loopt 2 weken voor ,dus zou wel kunnen ook!
ja lijk mij nou ook warme broodjes , met jam hmmmmmmmmmmmm lekker hhahaha wa ga jij nog doen vandaag joma ?
vanmiddag om 4 uur gaan we naar een feestje ! iemand die 5o is geworden viert het in een zaaltje vanaf 4 uur! dus wel gezellig hoop alleen dat ik wel kan zitten en jij?
Ben wel benieuwd wanneer iedereen haar beebje het drukst is op een dag? bij mij savonds en sochtends!
Ben wel benieuwd wanneer iedereen haar beebje het drukst is op een dag? bij mij savonds en sochtends!
haha bij mij vooral savonds, en normaal sochtends ook , nu begint het langzaam te komen , its awake hahaha
ja grappig he hihi bij mij net ook als ik nu mijn hand op mijn buik leg dat voel ik ook tegenreactie stom en dat stelt altijd weer gerust!
Bij mij ook het meest 's ochtends en 's avonds... maar op de dagen dat ik vrij ben en rustiger aan kan doen (zoals vandaag) dan eigenlijk de hele dag wel... het is nu ook weer een bokswedstrijd... vind het wel gezellig! Ik hoorde trouwens altijd dat het schoppen ook pijn kan doen, bijvoorbeeld tegen je ribben of je maag... bij mij doet het echt nooit pijn, 't is gewoon beweging... niet dat ik graag pijn wil hoor, maar hoe zit dat bij jullie?
ja da heb ik ook hoor effe keer in die buik prikken , en die reactie komt dan vanzelf , ja vanmorgen nie ,zal wel diep in slaap geweest zijn haha , nu is het wakker ,dus wordt weer bond en blauw geschopt .......
kijk... dat bont & blauw gevoel heb ik dus nooit... het zijn enorme porren en schoppen hoor, maar niet op die manier... snappie?