Hé wat goed Wen, die actie. Ik heb het niet gezien maar wel fijn dat zoveel mensen geven. Met het concert van Marco Borsato is er toen ook heel veel opgehaald. Wanneer de kleintjes druk zijn? Bij mij meestal 's avonds en als ik rustig ga liggen. Meestal als ik op mijn rechter zij lig, vreemd he? Pijn bij het schoppen heb ik niet. Dat komt omdat ukkie recht onder mijn maag ligt in een dwarsligging. Het vangt daarmee wel de schoppen enzo van Luukje op .
je kindje kan heel wat anders wegen dan dat wordt aangegeven. mijn jongste die liep ook heel erg voor en ik beviel al met 37 wkn en hij woog al 3940gr. deze is zeker kleiner als de jongste dat merk ik aan me buik. het is elke keer weer spannend hoor en ik kijk er echt na uit. mijn kindje geeft zo nu en dan ehct harde trappen die best pijn doen vooral een paar cm boven me navel. nou meiden ga weer hoor even ng ruimen en dan na sinterklaas
Aloha! Hier een meelezer, tenminste vandaag even! Bij mij gaat alles prima! Ukkie groeit als kool en alles precies op schema De hoofdpijnen zijn gelukkig stukken minder en mijn ijzer was dermate goed dat ik lekker mocht stoppen met de pillen! Jahoe! Bloeddruk en gewicht super en beweging? Vooral als IK wil gaan slapen hahaha, 's avonds dus. Maar omdat Ukkie met het koppie bovenin ligt, schopt het ook wel eens overdag als ik teveel rechtop zit en dan lijkt het net een soort protest, van "jo...geef me effe ruimte ma"Ik voel het dan zo bij mijn schaambeen en dat kan soms best pijnlijk zijn al! Ik hoop dus wel dat Ukkie gaat draaien straks, maar daar maak ik me nog niet zo erg ongerust over, want ik ben pas 26 weken. Het kamertje staat nu paas half in de verf, maar alles is al wel in huis (tweede kindje hè, stukken makkelijker als je alles nog hebt) Het streven is om alles vóór de Kerst af te hebben... Succes allemaal weer en ik laat wel weer eens wat van me horen! Anita
hey dames ik weet niet of jullie da ook hebben maar ik heb allemaal het gevoel da me beebje eerder komt, ik ben 1 febr uitgeteld, maar mijn gevoel zegt da ik me koffer al klaar moe hebben , ( heb de maxicosi ook al klaar staan ) of is dat normaal ?
Hoi dames, zo heb weer alles bijgelezen, is nog al wat als je een hele dag niet op het forum bent geweest. beebje voelen zodra ik ga zitten en rust in mijn kont, en zodra ik in bed ga liggen, begint mijn meisje wat van zich te laten horen. En af en toe ook wat tussendoor. Gisteren zijn we dus naar Perpignan gereden. Helaas de kamer die wij besteld hadden, was niet meer op voorraad, en zou pas weer eind januari komen . We hebben nu wat anders uitgezocht, en die gaan we op woensdag ophalen. Daarna zijn we naar schoonouders en familie geweest was heel gezellig dus wij gingen pas weer om 2 uur s'nachts op weg naar huis. Op de terugweg scheelde het echt een haartje of we hadden een flink ongeluk gehad, er stond namelijk een super groot wildzwijn op de weg, dat we pas 5 meter vantevoren konden zien omdat het zo donker was. Mijn vriend kon gelukkig uitwijken naar de andere weghelft en daar de berm ingereden, en er waren gelukkig geen tegenliggers of autos die achter ons reden. PFFFF zo zie je in 3 seconden toch wel je leven aan je voorbij flitsen, maar godzijdank niks gebeurd
gelukkig supermummy , dat er niks gebeurd is ...... en ja da 3 sec verhaal ken ik, is doodeng ..... rot beesten ook , moetten niet op de weg gaan staan
zo, ben super trots... badkamer is weer fris en fruitig! Dees, klopt idd bij concert van Marco ben ik ook geweest... hij is ambassadeur van WarChild, heeft ook wel eens meegebeld bij ons... gisteren kon hij helaas niet Joma, leuk he al die feitjes over de verschillende weken in de zwangerschap... het komt zo dichtbij... ik kan me nog goed herinneren dat ik 'jaloers' was op alle dames die al zo ver in de zwangerschap waren... en nu kan ik het soms niet geloven dat ik zelf zo ver ben Anieteke: fijn dat alles zo goed gaat met je... leuk dat je weer even langs komt hier! whahaha mijn vent ligt nog steeds te zuchten en steunen in bed.., oh dat wordt wat zometeen als ie opstaat om te gaan werken met die kater mystery... ik heb nog niets klaar... zelfs nog geen kleertjes gewassen... is dat gek? was eigenlijk van plan om dat te doen wanneer ik verlof heb... maar heb zelf een sterk gevoel bij 31 januari (en bij op 14 feb uitgerekend)... heb net trouwens wel het eerste pakje uitgezocht... ik denk dat ik er uit ben wat ze aan mag voor de eerste keer moet alleen nog een lekkere dikke wikkeldoek kopen en dan ziet ons prinsesje er top uit! vriendjelief is opgestaan nu & staat onder de (frisgepoetste) douche... ga maar eens koffie voor 'm zetten en een tosti bakken... tot straks x
poeh supermummy, dat is schrikken zeg ... wat goed dat je vriend zo snel kon reageren en er niemand op de andere weghelft reed...
Jeetje Supermummy, dat is door het oog van de naald zeg! Maar goed dat er verder niemand was. Bij een zachte berm is het ook nog eens gevaarlijk. Kan me voorstellen dat je je rot schrikt op zo'n moment zeg . Zo, net wat gegeten, vers geperste jus op en nu de was opvouwen. Ik ben al de hele dag een beetje aan het keutelen, oud papier sorteren, babyblaadjes gesorteerd, stukje gelezen in 'veilig bevallen', yathzee gespeeld met het ventje en nu dus de was. Ik zet mijn vers gedownloade cd van Anouk aan, dan gaat het vast makkelijker
oh... vind het zo zielig... mijn poes was al vanaf gisteren nergens te bekennen en nu komt ze net heel zachtjes aanstrompelen. Ik denk dat ze dr voorpootje gebroken of zwaar gekneusd heeft... en eigenlijk denk ik ook dat er iets met dr achterpoot is aan dezelfde kant... het is om 5 uur spreekuur bij de dierenarts... hoop dat die dan direct foto's kan maken of in ieder geval iets voor de pijn... beestje ligt echt te kermen nu op de bank...
Hoi dames, Ben bij de piercer geweest en heb nu een zwangerschapspiercing. Moet zeggen dat zat gelijk een stuk lekkerder Geef het nog een paar dagen om die irritatie weg te laten trekken, maar denk wel dat dat nu beter gaat met die nieuwe piercing. Fijne dag allemaal. Groetjes Angel
Ooh wat erg Wen, das mijn nachtmerrie. Ik duim dat het meevalt en er alleen maar iets is gekneusd. Laat je wat weten als je terug bent?
Ik denk niet dat ze aangereden is... in ieder geval geen bloed of wondjes ofzo... Ja, is ook een nachtmerrie Dees. En het zielige is dat dit beestje 2 jaar geleden al door een hel is gegaan... volgens mij heb ik dat hier wel eens verteld, ze heeft een dwarsleasie gehad & was op het randje van de dood... ze hebben toen ook haar staart moeten amputeren... wonder boven wonder is ze weer helemaal genezen na een lang proces... het beestje is heel sterk en heeft vooral een enorme wil om te leven... en dan nu dit, vind het zo sneu! Ik laat het jullie weten straks!
zal ik doen Dees... dank je wel! ik ga nu maar eens douchen zodat ik een beetje toonbaar bij de dierenarts aankom...
@wen: oh wat zielig zeg voor je poesie! Hopelijk kan de dierenarts zo meteen wat voor d'r doen. @baby voelen: als ik vrij ben voel ik hem de hele dag, en anders alleen 's ochtends en 's avonds. Is wel leuk want als ik dan thuis kom, dan begin ie meteen te bewegen zodra ik zit! Ik heb zelf zo'n idee dat het niet zo'n groot kindje wordt... weet niet waarom. Dus hij zal waarschijnlijk wel wat langer blijven zitten. Iedereen roept hier ook dat ie op 14 februari geboren wordt, ipv 8 febr. Das namelijk de geboortedatum van de oma van Marc.
Hier is het huis ook weer redelijk netjes. Alles gezogen en gedweild. incl badkamer. De wasmachine draait, en het rommelhok is opgeruimd. En Marc ligt hier op de bank te pitten want hij voelt zich grieperig! Nou hij voelt zich al 4 weken in het weekend grieperig, maar hij wil niet naar me luisteren en blijft maar doorgaan... tja dan gaat het niet over he!
@wen . germ da beesje , hopen idd dat het niet ernstig is voor de geintreseerde , ik ga even een paar fotos van de trouwdag in mijn album zetten , kennisje had blijkbaar ook fotos gemaakt hhaha kunnen jullie ook eens zien wie ik ben he , haha