Dees succes/veel plezier bij de echo! Nu ga ik even de rest terug lezen, ik kon een paar dagen niet online!
Goeiemorgen! Dees succes met je echo.. je zult 'm nu wel al gehad hebben... beetje laat.. maar ja! Ben nu weer aan het werk. Gezellig! Ga zo een kop koffie pakken.. heb ik wel zin in! Iedereen een fijne dag en tot vanavond! Kuzz
goeie morgen. ook ik heb niet terug gelezen. @ dees suc6 bij de echo. ik heb vandaag lekker vrij----> nouja vrij ik moet nog was stijken en vouwen en papier werk op orde brengen . dus ik ben er ook weer vandoor. tot straks
meiden help ik ben morgen jarig en mijn vriend ligt me al weken te vragen wat ik graag voor mijn verjaardag wil hebben maar ik weet niets stom he, maar het mooiste wat ik me wensen kan dat krijg ik toch al iemand nog ideetjes voor me
Hey Viv Je vraagt gewoon iets leuks voor de kleine wat je nog nodig hebt.. Of als je bijv pandorakettingen of armbanden hebt, dan vraag je het bedeltje van een kindje of wandelwagen! Die krijgt mijn zusje van mij omdat ze peettante wordt! Liefs Sizzel
Goedemorgen! Dees: succes met de echo! Pooh: tuurlijk ben je nog welkom, fijn dat alles zo goed gaat & je een mooie 3D echo hebt gehad! Joma: hoe was de 50-jarige verjaardag gisteren? nog een plekje gevonden om te zitten? Lianda: succes met huis poetsen! Vivian: een cadeautje... poeh moeilijk! Voor mijn verjaardag hebben we besloten om nog een lekker dagje weg te gaan in December. We gaan dan naar een kerstmarkt (in Duitsland) en lekker ergens uit eten enzo... Misschien zoiets leuk? Dus een dagje uit ipv een tastbaar cadeau? En is er anders niet iets voor de baby wat je graag wilt hebben maar eigenlijk overdreven vind? Dan gewoon vragen voor je verjaardag... heb je het toch! Ik ben vanochtend weer naar de dierenarts geweest... de poes liep nog steeds mank... nu heeft ze een antibiotica kuur gekregen omdat hij denkt dat het een ontsteking is en geen gebroken poot... moet het een weekje aankijken... Nu op werk aangekomen... ga maar eens iets doen! fijne dag!
Mogge dames, zag dat ik gezocht werd, hier ben ik Dees veel plezier bij de echo! Hier gaat t z'n gangetje, de mensen die vorrige week naar ons huis zijn komen kijken komen vandaag nog eens! Ze hebben serieus intesse dus! Hopelijk doen ze een leuk bod. Gisteren hebben we een heel lief wiegje gekocht, 2de hands dus moet t hier en daar een beetje bijwerken maar wel erg leuk Verder geen nieuws.. doe niet veel hang een beetje rond een hele dag...
@Vivian: Pandora- of Trollbeadsarmband is erg leuk! Kan je vriend de komende jaren nooit meer aankomen met het excuus dat hij niets voor je weet te kopen (of je moet net als ik in 3 maanden 3 Trollbeadsarmbanden vol kopen)
thanks dames hier kan ik wel wat mee ja mrijn zo'n armband lijkt me inderdaad erg leuk en inderdaad heeft hij de komende jaren geen excuus meer
goedemorgen meiden ben ook weer wakker @ dees succes me de echo @ de rest knuff , wak ik weet t neit meer haha hier gaat t redelijk , de nachten worden snel slechter steeds meer pijn in me rug en heupen snik naja ,komt goed lekker weekje vrij dus ik zal er vaak zijn hah
fijn dat alles goed gaat anice. miste je al hoor hierzo. wat naar mystery dat je zo'n last heb van je rug. nog even volhouden meid. vanmogen is mijn man na het cb geweest met de jongste. blijkt dat ie erg scheef loopt iets wat wij een jaar terug al aan hadden gegeven maar goed. nu moet hij podotherapi en het ergste is de verzekering dekt het niet. dus moeten we alles zelf betalen zelfs de consulten. waarschijnlijk zal ie steunzooltjes aangemeten krijgen pfff. 10 december mogen we er naar toe.
Even geen reacties op jullie want ben bij mijn vriendin maar ik maak het nog goed met jullie . De echo was geweldig, we zijn helemaal verliefd. Luuk ligt nog steeds voor en liet zich van zijn goede kant zien. Hij lag te drinken, kreeg de hik en was druk aan het schoppen en stompen. We hebben een actief ventje in de buik zei ze . We hebben een leuke foto dat je recht in zijn bekkie kijkt en hij heeft echt al een lekkere bolle toet. Ik zal kijken of ik ze hier kan scannen strakjes en anders ga ik er thuis mee aan de slag. Ukkie lipe nog steeds 4 weken achter en is in de afgelopen 4 weken best lekker mee gegroeid. Het blijft moeilijk om te zien hoe groot zijn/haar niertjes zijn en hoe bol het buikje is. Maar ook weer vertederend dat het ook beweegt tijdens de echo. Ze liggen beiden in een dwarsligging. Luuk met zijn koppie links, ukkie rechts. Als ze zo blijven liggen (en dat zit er dik in) dan zal het een keizersnee worden. Het ziet er namelijk niet naar uit dat Luuk in een volledige hoofdligging komt te liggen. In de komende weken zal het van zijn houding af gaan hangen hoe ik beval. Binnen 4-5 weken horen we meer. Zo, nu weer even gezellig aan de thee en straks samen met mijn vriendin, 2 van haar kindjes en een oppaskindje lunchen. Meiden, tot later.
zo meiden wij hebben ook eindelijk het geboortekaartje uitgekozen ben net naar de drukker geweest en de teksten doorgegeven als het goed is krijgen we eind deze week de proefdruk nu word het allemaal zo echt he nog een muurtje schilderen en dan kunnen we de schilderijtjes en het plankje gaan ophangen kan niet wachten dan kan ik eindelijk mijn ding gaan doen in de babykamer lekker inrichten en genieten heb er een hele mooie stoel staan dus daar zal ik komende maanden veel te vinden zijn Merken jullie ook dat jullie ook zo ontzettend emotioneel zijn de laatste tijd bij mij is het net of het alleen maar erger word
fijn om te horen dat alles goed gaat met luuk. en tsja dwarsliggen is minder prettig, hopelijk draait luuk en ukkie zich nog. heel veel plezier samen met je vriendin en de kids. liefs kikkert
ow wat fijn dat jullie het geboorte kaartje al hebben uitgezocht. dat wilde ik ook vandaag gaan doen met mijn mannetje (mits hij op tijd thuis is en er zin in heeft)
ik ga even wat rond lopen door het appartement want ik heb heel veel last van mijn rug heupen bekken en liezen ik kan wel janken van de pijn maar dat doe ik maar niet want daar schiet ik toch niks mee op
@kikkert das echt leuk om te doen kaartje uitzoeken maar wel moeilijk zoveel keus niet te geloven Oei ja pijn das minder weet hoe het voel weet me soms geen houding te geven van de pijn in mijn rug maar ja klagen heeft ook geen zin he denk ik dan doe het voor mijn klein mannetje
wat voor tekst zetten jullie op de kaart? Wij hebben onder andere als gedichtje erop staan: Op ..... februari ja het is echt, heeft mama mij de huur opgezegd. Vanaf nu is het uit met de pret, en slaap ik in mijn eigen bed. en ook hebben we: Als u bij de wieg niet in de rij wilt staan laat dan de telefoon even over gaan. ben benieuwd wat jullie allemaal hebben