Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    leuke tekst!

heb je die van internet gehaalt? zo ja heb je dan misschien een adres waar ik kan kijken?

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @kikkert ja die heb ik van internet afgehaald heb gewoon geboortegedichtjes gegoogled en dan komen er diverse sites tevoorschijn daar heb ik wat rond gesnuffeld en wat ons het meeste aansprak had ik opgeschreven en daar hebben we onze uiteindelijke keus uit gemaakt maar schrik niet want er staan er echt mega veel op

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
  4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dank je vivian.

jij woont toch ook in limburg he? waar woon jij eigenlijk in de buurt?

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Goed nieuws Dees... wat fijn voor jullie dat jullie Luukje zo goed hebben kunnen zien :)

En ja een keizersnee is minder leuk... maar is daar bij tweelingen sowieso niet meer kans op?

Veel plezier op visite bij je vriendin... ik kom vanavond terug om de foto van luukje te bewonderen :)

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik heb zelf destijds voor de trollen gekozen omdat er meer betekenis achter de bedels zit. Aan de andere kant zijn ze een stukkie duurder en heeft Pandora veel meer blingbling, ook leuk!

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @kikkert ja ik woon ook in limburg ik woon in de buurt van roermond en jij ook alweer?

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

De foto staat in mijn album. Jullie hebben een geoefend oog en zullen het wel kunnen zien. Je kijkt hem recht in zijn bekkie en je ziet zijn oogjes als 2 zwarte vlekken. Ik zal vanavond de foto nog wat verbeteren want daar hebben ze hier geen programma voor. Ik hoop dat hij duidelijk is ;)

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ dees , fijn dat het goed was gegaan bij de echo , ik zal wel een slecht iemand zijn ,maar helaas zie ik iets anders in die echo dan jij uit legt hahah :oops:
    @ vivian , leuk meis je geboorte kaartjes al besteld, hier kan dat helaas nog niet, zou nie weten wat er op moet , met da verrassingspakketje haha

@ kikkert , ik leef helemaal met je mee en je pijn , me 2 , denk maar zo , en ja daar is t zinnetje weer
    je krijgt er iets moois voor terug ;)

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @mystery je kunt het kaartje wel al uitzoeken toch hoeft niet perse gericht te zijn op jongen of meisje kan ook kaartje zijn wat bij beiden past, en dan geef je gewoon 2 fictieve namen door dat heeft mijn vriendin ook gedaan zodat ze met de geboorte alleen nog maar de naam en het gewicht en lengte hoefde door te geven.

11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    oww oke , dat wist ik dus niet,
    zal wel eens samen met mannetje gaan kijken :)

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    helo dames..

Hier geveld door zware verkoudheid, morgen naar dehuisarts en dan krijg ik misschien antibiotica...wordt gek van het hoesten...

verder gaat ie wel goed hier..
    Vanavond gaan ook wij geboortekaartjes uitzoeken
    Wat de rest betreft..sta k een beetje op hold.

kamertje kanik nog niets mee omdat dochterlief er nog ligt en in januari hebben we eerst 2 weken een strak rooster voor de badkamerverbouwing die ook echt in 2 weken af moet!pas daarna gaan we er mee verder.. heb ook eigenlijk (op 2 pakjes na) nog niets gekocht, maar heb ook eigenlijk alles al.. nog net even alles uitzoeken en kleine dingen als flesjes enzo halen, maar goed daar heb ik nog tijd genoeg voor..

dochterlief lief roept dus ik moet er weer van tussen...

tot later dames..

@Dees.. mooie echo..fijn dat het toch goed ging...

kuzzz

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hey meiden,

even snel vanaf het werk.

@ Dees; tjonge, moest wel even kijken hoor. Maar ik kan zijn koppie eruit halen. Keizersnede is minder, maar fijn dat verder alles goed is. Veel plezier nog bij jouw vriendin.

Hier gaat alles z'n gangetje. De laatste dagen erg veel last van de onderrug. Het schiet me er elke keer in....

14. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Heej hallo allemaal,
    Ik is er ook weer even. Heb even alle verhalen gelezen.. jee wat een hoop zeg als je een weekend ff niet online bent geweest.

Ik heb vandaag voor het eerst weer 2 uurtjes gewerkt en het ging me eigenlijk best goed af. Ff lekker gekletst met de meiden allemaal en weinig telefoontjes gedaan, maar ja komt morgen wel. Ik moet eigenlijk nog naar de drogist en de apotheek, maar ik heb echt geen zin, doe ik ook morgen wel haha. Heb al wel vlees gehaald bij de supermarkt dat dan weer wel.

kusss Diaan

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo ben ik ook weer ff!

We zijn nu bij me ma en blijven hier eten!
    :)

Oja wilde ik nog vertellen lag gisteravond met mannetje op bed naar mijn buik te kijken en een golfslag en scheve buik door de golven echt super leuk :) ja kindje krijgt steeds minder ruimte he dus krijg je dat maar ben weer supertrots ;)

@Wen26 thanx feestje was gezellig, ja gelukkig kon ik zitten daar ;)

@Dees super dat alles goed is! En wat ik al zei gelukkig loopt het ukkie niet nog verder achter! en die echo van luuk , ik zal wel niet goed kijken maar zie er geen gezichtje in :oops:
    en dat van de keizersnede is denk in jouw geval toch wel beterder toch? en mooi dat je goed in de gaten wordt gehouden!

@Anice ik hoop voor je dat je mooi bod hebt gehad voor jullie huis! ;) en fijn dat alles goed gaat, maar je wordt gemist hier hoor :)

@Vivian ja moelijk is dat he kadotje verzinnen :( alles wat we nodig hebben kopen we tegenwoordig he?maar zo armband is een leuk idee!en geboorte kaartjes uitgezocht leuk , ik wacht nog op de proefdruk! :(

@Mystery bale van die nachten, maar ja moet zeggen begint een beetje te wennen bij mij :(

@lianda uhm das geen pretje van je zoontje maar dat het niet vergoed wordt vindt ik schofterig en juist omdat ziekenkosten al zo duur zijn, ik zou ff informeren naar extra goede aanvullende verzekering! mischien is dat toch voordeliger dan zelf alles vergoeden, en als zo is is niet anders gezondheid is toch het belangrijkste ;)

de rest van de meiden dikke knufffff weet het ff niet meer :oops:

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hoi,

net klaar met eten en zo lekker douchen en dan met een joggingbroek op de bank hangen.

Ik bedenk dat we nu toch haast moeten gaan maken met de kaartjes. Ik hoop a.s. weekend een keuze te kunnen maken en dan de week erop een proefdruk bestellen.

Xx

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hi lady's

ik ben ook weer even thuis van het werk... heb net lekker kopje erwtensoep op (heb echt geen zin meer in hele maaltijd) en ga nu even kijken of er wat leuke dingen online te bestellen zijn (luiertas/wikkeldoel/voetenzak maxicosi enzo :) )

heb ook net even een creatieve shot in de spiegel van mezelf gemaakt... beetje gekke scheve foto, maar staat in m'n album hihi ;)

is geloof ik nu niemand hier...

oh en dees fijn dat de echo zo goed is gegaan...!

18. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Heej Wen, Mooie foto joh.. Het gaat hard nu he?

Het is erg rustig hier vanavond of niet?

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hoi hoi , ben ik ook weer een keer

tis vandaag idd rustig , vanmorgen waren het 1555 pagina´s en we zijn pas 2 paginas verder,
    is niet goed he dames .....

even een leuke vanuit hier,
    heb net me blijedoos kunne halen , leuk joh , zit vanalles in echt leuk

20. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    hey meiden heb vandaag me eerste echo gehad en het was super alles was goed hartje klopte groei was goed op schema

Deel Deze Pagina