thanks... en ja het groeit als kool en zeker rustig hier... al de hele dag... ach, iedereen zal wel aan het relaxen zijn... en dat moet ook! ik ga ook ff warme choco drinken met een lekkere chocolade kikker & dan weer vroeg m'n bedje in! x
Fijn daantje! super! Dees: fijn dat de echo zo goed was. Ik zie het gezichtje wel, hoor! Mooi! begint idd al wat wangetjes te krijgen! Verder iedereen een dikke knuf, vooral als ik iets vergeet... Hier alles z'n gangetje... gewerkt vandaag. Morgen naar de bedrijfsarts, daarna fysio en 's avonds een vergadering van het appartementencomplex hier!
Ohhh ik kom ff naar je toe een lekkere kop chocomel gaat er wel in.. natuurlijk wel met slagroom he haha.. Kuss
@dees ik moest heel ff kijken maar ook ik heb het gezichtje van jullie manneke kunnen zien we hebben een geboorte kaartje uitgezocht en ook de tekst is klaar! dus we hoeven alleen maar te bellen of langs te gaan zodra ukkie geboren is ik ga nu lekker bank hangen en fiml kijken met m'n mannetje
goedenavond meiden! hier ook weer thuis ,net lekker warme douche gepakt ff hier koekeloere en kletsen en dan lekker bankhangen! @wen mooie buik! @Daantje super meid mooie echo lekker genieten nu!
Nou volgens mij is iedereen aan het bankhangen joma.. het is erg rustig.. @Daantje.. gefeliciteerd meis.. @Kikkert.. gaaf man dat je nu je kaartje al klaar hebt.. ik heb er nog niet eens aangedacht haha ik moet idd ook maar eens gauw een afspraak met mijn oom maken, die is nl drukker.. jaja er komt nog zoveel kijken
over het kaartje: Marc heeft het bijna af maar nu zitten we dus over de tekst te denken. Ik heb al gegoogeld enz... Maar ik vind echt alleen gedichtjes. Ik vind ons kaartje er niet zo geschikt voor: voor een gedicht. (het is namelijk al heel illustratief, en dan wordt het zo veel) Maar ik wil wel een beetje een orginelere tekst dan: we zijn blij met de geboorte van onze zoon... Maar dat kan ik dus nergens vinden: iemand tips?
Hé meiden, Ik moest echt sinds vrijdag bijlezen of zo. Ik heb overal maar een beetje snel doorheen gelezen tussen het bankhangen door. Nu eet ik even een salade en daarna naar bed. Het is hier nog steeds heel erg druk. M'n vader is nog steeds het nieuw huis aan het schilderen, maar hopelijk is dat morgen klaar. Dan nog boven behangen en de vloeren er in. En dan verhuizen. Ik heb de afgelopen dagen al 6 vuilniszakken met kleding en 1 doos schoenen aan het leger des heils gegeven, en er staat heel wat troep klaar om weggegooid te worden. Maar er moet nog zoooooo veeeeeeel gebeuren. Pffff als ik er al aan denk wordt ik er al doodmoe van. Vanmorgen heb ik op de markt heel leuke stof voor het hemeltje van het wiegje gekocht. Zachtroze doorzichtige stof met vlinders, en daaronder een iets hardere roze stof. Ze hadden echt heel veel keuze op de markt. Ik heb toen ook maar meteen de kruidvat door opgehaald. Jeetje wat viel die tegen zeg. Meer lucht dan wat anders. Ons beebje is een echte kickbokser aan het worden. Ik voel haar altijd linksonderin, en rechtsbovenin. Ze kan behoorlijik te keer gaan in mijn buik. Verder begin ik last te krijgen van m'n rug, maar dat komt vast door een verkeerde houding bij 't inpakken en dergelijke. Nou m'n salade is op, dus ik ga slapen! Welterusten allemaal.
Goedenavond lieve allemaal, Ik ben weer terug. Gisteravond al, maar had ook vandaag geen tijd om bij te lezen en te kletsen. We hebben een heerlijk weekend voor m'n verjaardag gehad. Geslapen in een leuk hotel met een waterbed. Wat een heerlijkheid is dat zeg. Nog nooit in geslapen, maar dat is echt een aanrader. Alleen het er uit komen is wat lastiger. Je ligt er nog al diep in. Verder gewoon lekker samen geweest. Gewinkeld en nog op bezoek bij een vriend die in Gronigen woont. Gisteren naar de wedstrijd fc groningen feyenoord geweest. Ook leuk. Vandaag nog ff wezen werken en toen vanavond naar yoga. Morgen lekker vrij. De stof voor de wieg is binnen, dus daar ga ik morgen mee naar m'n ma, en die gaat er dan alvast aan beginnen. Leuk! Allemaal bedankt voor de felicitaties. Ook via hyves. Erg lief. Vrijdag is vriend jarig, dus vieren we as zaterdag de 2 verjaardagen in 1x. Ga nu ff terug lezen en reageren. Dees, Jeetje zeg wat een buik.... Mystery, jij hebt ook een mooie buik en mooie trouwfoto's Dees, hier ook bloed bij het snuiten. Raar.... En bloed bij tandenpoetsen Wen, Pijn van de schoppen. Dat heb ik wel. Alleen als ik een beetje in elkaar zit zeg maar. Dan krijg ik een flinke schop tegen m'n ribben. Dan schiet ik opeens omhoog. Is niet zo fijn. joma, ik word er soms wel wakker van. Van het geschop. Zeker als ik op m'n zij lig. Dan zit het waar m'n buik de matras raakt lekker te trappen. Dan kan het natuurlijk lekker afzetten... Ach wen, wat naar van je kat, hoop dat het goed afgelopen is? Vreselijk als je beesten wat hebben. Dat moet gewoon niet. En dat weg kruipen is normaal hoor. doen ze als ze pijn hebben. Willen ze niet gestoord worden. en rust.... Dees, gelukkig alles goed! Ben ik blij om.... Wanneer is m'n kindje druk? Hier eigenlijk het meest 's avonds en 's nachts. Het is meestal ook 2 dagen rustig en dan 2 dagen druk. Vandaag bv is het rustig. Maar ik voel het wel het beste als ik rustig zit of sta Zo, ben weer bij gelezen. Heb het ff snel gedaan, en hoop dus dat ik niemand ben vergeten. Ga nu maar naar bed, morgen weer vroeg op. Tot morgen allemaal. Kus Boney
Goedenmorgen allemaal, ik heb me net ziek gemeld. Het is me gisteren, na het douchen, in de rug geschoten. Ik kon niet meer voorof achteruit. De hele nacht niet geslapen....doet echt enorm veel pijn. Ik ga zo even bellen met de fysio, ik hoop dat hij was voor mij kan doen. Sorry voor mijn ego-bericht, maar ik baal er echt van! Xx
Morgen! @suuszwanger: he getsie dat is zo pijnlijk! Doe maar rustig aan en idd even fysio bellen! @boney: Fijn dat het weekend zo leuk was! En ben benieuwd naar je hemeltje! @mamanorah: Ben ook nieuwsgierig naar jou hemeltje! Op de markt hebben ze idd veel keus! Ik moet om 10.40 bij de bedrijfsarts zijn. ben heel benieuwd wat ze gaat zeggen!Ik zit zelf in dubio: van de ene kant is het lichamelijk beter om helemaal te stoppen met werken, maar daar kijk ik ook heeeel erg tegenop.... nou ja afwachten maar!
Mogguh meiden, Mijn ochtend is klote begonnen. Gisteren had 1 van de kleine ratjes een wondje. Ik heb het netjes verzorgd, wat lekkers gegeven en ben gaan slapen. Vanmorgen lag ze dood in de kooi en zaterdag a.s. zouden ze naar hun nieuwe baasjes gaan . Ik vind het zoooo sneu voor de nieuwe eigenaar en ik was zo verdrietig. Ze was de grootste van de vrouwtjes en er leek niks mis . Ik heb op de echo er trouwens bij gezet waar de oogjes enzo zitten. Misschien zien jullie het dan wel? . Zo eerst ontbijten en even bijkomen. Ik kreeg trouwens gisteren nog wel een leuk bericht. Eindelijk is de teruggave van 2006 er en ik krijg nog bijna 500 euro terug. Zo even kijken of het al bij is geschreven. Ze hadden geen beter moment uit kunnen zoeken om het terug te betalen.
Goedemorgen! Een hele fijne dag allemaal! Ik ben zoooooo moe, maar zit wel op m'n werk... eens kijken hoe lang ik het vol houd! Suus... wat naar van je rug meid... veel sterkte, doe het rustig aan! x
goeiemorgen allemaal jeetje wat is het hier rustig de laatste paar dagen als ik moet werken kan ik jullie niet bijhouden en nu heb ik vrij is er niemand
Thanx dames, ik kan om 16.00 terecht bij de fysio. Nu nog iemand regelen die met me mee kan, ik kan zelf niet rijden. Zit nu met een kruik in de rug op de bank. Oh Dees, wat zielig! Kan me voorstellen dat je er kapot van bent. Dikke knuf van mij. Wen, doe je wel rustig aan. Luister naar je lichaam! Had ik ook eerder moeten doen.... Dus wees verstandig meid.
oh dees wat zielig zeg van je ratje! Gek want meestal is de grootste de sterkste.... Arm beesie! Belastingteruggave: dat is even mooi meegenomen!
@dees ja das wel erg zielig he, oh ja belastingteruggave wij zijn nog steeds aan het wachten en als we de boekhouder mogen geloven zouden we een mooi bedrag terug krijgen dus van mij mogen ze eens opschieten hoor