Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Jeeeeey, het geld staat er al op ook :D .

Jeempie Suus, lekker dan dat het erin is geschoten. Zit je mooi te kijken als je ineens vervoer moet gaan regelen enzo.

Wen, op tijd je rust nemen meid. Volgens mij ga jij de hele dag als een speer ;) .

Ah, Vivian lekker vrij, dus kletsen vandaag hier :)

Debora, gewoon aangeven wat er met je is en dat het niet gaat. Grote kans dat de arts je zelf het advies geeft om te stoppen ;)

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Fijn dat de fysio tijd had suus! Hoop dat de kruik wat helpt.

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    haha dees ga ik ook zeker doen maar ga nu eerst even naar de stad mezelf verwennen heb ik wel verdiend vind ik :) moet wel om 4 uur nog xtje gaan prikken voor mijn suiker maar das weer zo gedaan

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh meisjes!

Dees, wat sneu van je ratje :cry:
    Suus, shit zeg van je rug! Beterschap!
    Wen, werkze!
    Debora, succes bij de bedrijfsarts!
    Vivian, ik heb dat ook vaak. Dan kijk ik es ff, zijn er lappen bijgeschreven en is het op het moment rustig :)
    Iemand vergeten? Sorry.. Ben net wakker, nog niet helemaal fris en fruitig :D

Ik ga vandaag voor de verandering maar eens met school bezig. Verver niet veel op het programma staan. Nu eerst even ontbijten
    Daag meiden, fijne dag allemaal!

OOh, 29 weken vandaag geloof ik, jeej! \:D/

xxxxx

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou meiden ik ben eventjes weg kom straks weer even gezellig langs klets maar lekker door dan heb ik straks weer wat bij te lezen :)

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @dees: ja dat zei ze de vorige keer al, maar ik was zo eigewijs.... Maar deze keer niet!

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    vivian veel plezier!

Maja: gefeliciteerd met de 29 weken!

8. 40plusmama

Met eigenwijs zijn heb je alleen jezelf Debora ;)

Ooh heerlijk Vivian, jezelf verwennen. Ik zou ook zo graag eens de stad in gaan en daar maar kopen, kopen, kopen. Mja, ik wil nu een beetje zuinig zijn voor de feestdagen en voor Luuk alvast en ik kan niet meer zo lang lopen :(

9. 40plusmama

Jeey, Maja 29 weken! Ik ben morgen 29 weken, jippie.

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb daar ook heel veel zin in: kopen kopen kopen: maar ja net als jij dees: kan niet lang lopen en wil een beetje zuinig doen voor de kleine straks.
    Wat ik ook heb: normaal vind ik nooit leuke kleren ofzo, en sinds ik zwanger ben zie ik vanalles, maar ik koop het niet omdat ik dan weer twijfel in de maat. (wie weet hoe ik er straks uitzie!)
    Ach ja komt wel weer! Denk dat ik straks toch mezelf vergeet en alleen maar voor de kleine aan het kopen ben! haha is allemaal veel te leuk!

Nou ben d'r ook even vandoor! En ik zal niet eigenwijs zijn! haha. Tot straks!

11. 40plusmama

Veel plezier en sterkte bij de arts Deb.

Ik ga zo alvast een voedingsbeha bestellen. Ik heb normaal D en zit nu op E-kleine F. Ik bestel er 1 in E, dat lijkt me wel goed. Ik durf niet te wachten tot de 36 weken met aanschaffen omdat ik bang ben dat ze er dan misschien al zijn.

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mogguh....

Ik sta op het punt om weg te gaan. Lekker dagje naar mams.

Suus wat naar van je rug zeg. Doe maar lekker rustig aan.
    en debora, kopen kopen kopen! dat heb ik ook. haha zeker kleding.
    Heb mooi stelletje gekocht voor de kerst. Was 130 euro! ! ! :confused: haha en heb dan van m'n vriend nog een leuk tuniekje gehad.
    Moet nu eigenlijk nog een nieuwe spijkerbroek. Deze begint een beetje strak te zitten. Kan ik denk ik niet tot het laatst aan.

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou doeg.
    Ben weg. Tot vanavond.

14. 40plusmama

Veel plezier Boney, bye bye.

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Deb, succes bij de bedrijfsarts.
    Boney, veel plezier vandaag.

Hmmmm kopen....ik wil ook een beetje sparen voor straks. Maar we hebben afgelopen weekend een hotel in Duitsland geboekt voor 8/9 dec. Even een weekendje lekker weg, beetje de kerstmarkt afstruinen (als mijn rug het toe laat).
    Aan de kleding kan ik me geld nu niet spenderen. Ik vind het zonde, want ik kan het straks niet meer aan. En ik heb nu 3 zwangerschapsbroeken en 1 rok, die vallen prima te combineren met de bovenkleding die ik al had.

16. 40plusmama

Ik heb wel wat shirtjes gekocht maar die kan ik straks ook nog aan. Ik ben van mezelf al flink en dat scheelde wel. Ik had al lekkere grote kleding die ik nu nog steeds aan kan. Alleen broeken heb ik wel moeten kopen want ik paste niks meer. Ik heb 2 nieuwe broeken gekocht en had 1 broek die ik paste nadat ik er een koordje uit had gehaald. Die 3 broeken zijn ook goed te combineren met steeds verschillende bovenkleding.

17. supermummy

supermummy Niet meer actief

Deesje kort vraagje, je zegt dat je nu cup E of kleine F hebt. maar je besteld je voedings-BH dus in E?Worden ze dan kleiner? Ik dacht dat ze
    alleen nog maar groter werden :confused: . Ik zit namelijk met hetzelfde
    probleem, hier hebben ze geen voedingsbh's in mijn maat en moet ze dus online bestellen en thuisbezorgen. Maar zit dus echt te twijfelen over de maat.

18. 40plusmama

Ik weet dat ze groter worden maar de cupmaat is zo moeilijk te bepalen. Ik heb normaal D en ook 2 meegroei bh's in D gekocht. Die moeten meerekken tot F zoals ik het begreep van die winkeljuf. De ene bh is te klein en de andere past nog goed al zit hij wat strakker. Beide bh's zijn van hetzelfde merk.

Ik vind het zo moeilijk te bepalen en ben bang dat F misschien te groot is straks.

Of ik moet wachten met kopen en iemand laten gaan als ze geboren zijn. Die kan dan eventueel nog gaan ruilen misschien.

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou ben weer terug! Moest een half uur wachten! :( T liep een beetje uit...
    Nou ik mag nog maar 3 dagen per week 3 uur werken! Dat vind ik zelf ook prettig: niet helemaal thuis zitten, maar wel nog wat minder. En dan hoef ik me niet schuldig te voelen!

Ik koop ook geen zwangerschapskleding meer hoor! Heb wel laatst van iemand wat buikbanden en een donkerblauw t-shirtje gekregen. En m'n moeder had ook nog wat van iemand gekregen dus dat komt ze morgen brengen, en dan kijk ik wel wat nog een beetje leuk is!
    Ben normaal niet zo koopziek! :D Maar wat ik al zei: ik zie nu allemaal kleren enzo die ik echt leuk vind voor na de bevalling. Marc zei al: Misschien dadelijk in de uitverkoop kijken, dat scheelt dan toch weer.

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Lastig om vooraf al in te schatten. Dat heb ik met kleding.... Ik weet dat ik mijn "oude" kleding niet meer aan zal kunnen, maar welke maat ik wel krijg...geen idee. Ik denk dat ik na de bevalling mijn mannetje naar de h&m stuur. Hij weet mijn smaak en kan dan een simpele zwarte broek halen.

Deel Deze Pagina