Jij ook al zo'n druktemaker Mystery? Ik maakte me eerst druk omdat ik hem minder voelde, ctg gehad en al en de laatste dagen is meneer weer helemaal aanwezig. We hebben nu al kids met een eigen willetje
Hmmm, ik zit aan een pot Ben & Jerry's ijs en hij gaat leeg ben ik bang . Zoooo lekker, chocolate fudge brownies, jammie.
OoOoOOoh wat lekker! wij kregen een sinterklaas cadeautje vandaag en ik & m'n collega hoopte enorm op chocolade!... het werd een tegoedbon van bol.com... dat natuurlijk een super cadeau, maar nu geen chocolade hihi (heb trouwens meteen 3 kinderboeken besteld, waaronder rupsje nooitgenoeg: zo leuk!)
Volgens mij ga ik nu mijn 1000e berichtje plaatsen Dees, ik weet wel zeker dat die pot Ben en Jerry's leeg gaat! Dat is gewoon té lekker Mystery, lekker rustig aan doen en genieten van je druktemakertje, hihi Diaantje, auwe kiespijn! Sterkte meid Amma, gefeliciteerd met je 30 weken! Wat gaat dat snel zeg, ik word er gewoon een beetje bang van.. Wen, ikke wil ook lekkere broodjes! Heerlijk! Leuke voetenzak trouwens! Wij hebben eentje gekregen bij de koop van onze kinderwagen (quinny) Bigdream, wat leuk dat de kleine goed ligt. Dat maakt het nog weer echter. Toch niet weer mensen vergeten? Ik vind dat de tijd zo ontzettend snel gaat! Ik ging net mijn agenda eens door en ik hoef nog maar 3x naar school voor de kerst vakantie (ik ga alleen op de maandag) En dan moet ik alles afhebben voor school wil ik niet na de bevalling een flinke achterstand hebben.. Ik word er gewoon een beetje nerveus van.. Wil na de kerst zoveel mogelijk rust en met de baby-uitzet bezig zijn en niet meer aan de verslagen zitten maar weet niet of dat gaat lukken. Nouja, we zien wel..
gaat snel ja! ik stop 6 wk vantevoren en heb ook nog eens 2 wk kerstvakantie... dus vanaf week 33 zit ik lekker thuis... joehoe!
Hoi Meiden! Eindelijk even weer tijd en puf om wat te typen Hier even verslagje van gisteren...eerst groeiecho gehad gistermorgen.. Alles is opgemeten en ze loopt keurig volgens schema! :-D Buikje goed(hartje weer gezien,alles compleet/nieren/longetjes/lever)hoofdje groeit goed.. Ze lag lekker te duimen :liefde: Ze is nu bijna 1600 gr en 35 cm... Ook nog even snel 4d gekeken en heb weer foto mee! :-D Ze kijkt wel een beetje nors :-_-: (vond het niet leuk gedruk op buik met echo.. ) Geen afwijkingen verder gevonden... Schildklier is ook nog naar gekeken en lijkt ook prima te gaan(geen verdikking in hals) Heb voldoende vruchtwater en ze ligt met hoofdje naar beneden! Poeh,wel een opluchting weer...toch altijd weer spannend.. : Daarna naar gyn..was ook zeer tevreden..bloeddruk prima!Stabiel.. Gewicht halve kilo afgevallen.. gyn verwacht dat ze ong op 6 pond uitkomt! Toen nog wezen bloedprikken..bloedbeeld,anti stoffen schildklier,suiker,schildklier! Voel me wel gauw stressy,onrustig en hoge hartslag,druk in keel.. en dat kan dus van mijn schildklier ook event komen dus even weer bloedgeprikt..(maar kan ook van zwangerschapshormonen komen?!) Gistermiddag nog naar prenatal geweest..blije doos opgehaald!Leuke dingen in hoor! Ook nog pakje gekocht met mutsje en slofjes :liefde: En nog wat kleine dingen en 2 kruiken... Nog een paar kleine dingen en dan heb ik alles wel.. En we blijven dus voorlopig beneden slapen..wieg hangt al naast bed.. Als kindje in ledikantje gaat slapen dan verhuizen we mee naar boven.. Liefs Es :kus2:
hoi dames,,,, jeetje wat kunnen jullie kletsen zeg hahaha. ik lees tegenwoordig wel alles mee maar kan het echt niet opbrengen ook nogeens overal op te reageren hoor hahah.. dees wat vreselijk zielig van je ratje... je zult wel geschrokken zijn... gisteren heb ik een heerlijke dag gehad eindlijk wer de kracht om te peotsen en soppen in huis ramen lappen enz enzn... maar vandaag bah wat een rot dag..niet eens zozeer dat ik me niet lekker voel meer dat ik gewoon nergens zin in heb.. ik heb wel de hele tijd steken in mijn vagina schaam schaam.,,, wat is dat herkenen jullie dit liefs dwaas
goed he?... hebben we weer een leuk pakketje om op te wachten hihi en shop jij in Zevenaar ja? Ben daar ook al aantal keer geweest! ik wist eigenlijk niet dat Tolkamer zo dicht in de buurt was... waar ligt dat dan? (ik woon in Duiven)
Maja, wat voor opleiding doe je? Wen, lekker hoor die broodjes. Ik wil er graag een met kaas, ham en ananas. Kun je het even opsturen? Mystery, die kleine van mij gaat ook al dagen fanatiek tekeer. Volgens mij komt dat doordat ze minder bewegingsruimte heeft. Ik druk er nog maar eens een dvd in. Kan ik nog net afkijken, voordat ik naar de fysio moet.
Fijn dat alles goed was Esmay. En 4D is leuk! Wij hebben elke 4 weken een groeiecho. De vorige keer lukte 3D niet omdat hij met zijn koppie verkeerd lag. Gisteren lag hij goed maar lagen we in een andere kamer waar geen 3D was, zo balen . Jeey Wen, kerstvakantie, lekker! Maja, niet stressen, het gaat je vast allemaal lukken hoor! De pot B&J is leeg en lekker. Alleen nu heb ik het koud. Ik zat trouwens te denken. In principe ben ik tot 23 april thuis maar alleen als ze op 13-2 worden geboren. Ik ga er vanuit dat ze eerder komen dus dan moet ik ook weer eerder gaan werken. Lijkt me zo moeilijk om na 10 weken je ukkie achter te laten bij de oppas
Doe maatschappelijk werk en dienstverlening, deeltijd HBO. Laatste jaar, dus druk bezig met achterstanden wegwerken, huidige programma volgen en afstudeeropdracht.. Ben blij dat ik mijn stage heb uitgesteld! Succes zo bij de fysio!
Haha in Duiven wonen en Tolkamer niet kennen? Tolkamer ligt ongeveer 20 minuten van Duiven af. Lobith ken je wel toch? nou daar ligt het naast. Maar bij babyplanet in Zevenaar vind ik dat ze weinig positiekleding hebben en te veel meubeltjes.. beetje vreemd daar... Maar ben idd benieuwd naar de voetenzak. Heb Chilli pepper besteld, want daar heb ik ook de maxicosi van.. die is leuk joh.. die van jou is ook mooi trouwens..
Dees, ik moet er ook niet aan denken om ons kleintje straks naar de creche te doen Maar het is niet anders.. Kan er nu al om huilen haha. Goedzo van je pot B&J! Ik ben ook schandalig bezig, heb al 3 mini twixen op en ga nu aan de warme chocomelk met een appelflap uit de oven
Owww nou ja maakt niet uit hoor.. ik wacht wel.. heb al wel zo'n set en die ligt er ook al op, dus deze is gewoon reserve..
hihih, neeeee! Das niet goed voor je na al dat ijs! Ik heb ter compensatie een bakje druiven voor me staan (waar ik zo nu en dan naar kijk )