Ja, ik heb de blije doos al, leuk ding! Ik ben nu aan het sms-en met manlief om te overleggen wat we eten, pizza, shoarma of frietjes.
ik kook gewoon... Heb er nu ook nog geen zin in want ik moet daarna nog naar een vergadering en das zo'n gehaast, maar het word iig kipfilet met aardappelen en spinazie...
normaal eten wij op woensdag friet dus nu ga ik wat verzinnen voor morgen hihi alle tijd dus morgen ook weer naar de VK... effe checken of ik nog potdicht zit... hoop het wel....
mmmm bigdream dat klinkt supergoed... mmm nu ben ik jaloers... maar goed frietjes met frikandellen zijn ook over heerlijk.. morgen maar even kijken voor vis..
@vivian proficiat! ik heb morgen de intake van het kraamcentrum. ik ben benieuwd. @ kraampakket, ja die heb ik al binnen er zat zelfs een plastic opbergdoos bij. ow ja ik kreeg net te horen dat een vriendin van mij misschien zwanger is na een miskraam 3 weken gelden ze was 7 weken zwanger toen. maar ja het kan ook dat haar lichaam aan het ontzwangeren is ik ben benieuwd en het is haar zeker gegunt. sorry voor dit ego berichtje maar ik had geen zin om terug te lezen (te lui )morgen ben ik wel weer van de partij want dan heb ik vrij.
hier is het niet veel speciaals , we zijn net terug van boodschappen doen , mannetje moet daalk weer gaan werken dus hij krijg ei op brood , en ik eet een beetje van alles vandaag , wilde eigenlijk nog koken , maar ben kapot , pijn in me rug en steeds duizelig , dus ,...... t wordt een rustig avondje
zit o nu en dan is te kijken bij nov en dec mammas enz en dan denk ik straks zitten wij ook zo ... wie volgt er na wie gaat er eerst bevallen... dat zijn spannende tijden joh..
Zo zitten wij straks ook, wie o wie is de eerste Kikkert, wat draag jij toch mooi, zo'n mooi bolletje. Heb jij al de intake voor de kraamzorg? Ik wou dat ze bij mij al kwamen want begin ongeduldig te worden. Veel tweelingen worden namelijk rond de 35 weken geboren. Ik het kraampakket ook in een bewaardoos, best luxe ding en makkelijk. Hmmmm, zalmquiche, jammie. Ik heb net eten besteld, lekker makkelijk. Mannetje eet pizza hawai en ik een kebabschotel met knoflooksaus, stinkuhhhhh.
klinkt goed.... kebab.. zal lekker ruiken straks bij jullie oh heb weer eens harde buik op harde buik errug irri..blij dat ik morgen weer mag komen checken
hey hey ben ik weer mijn suiker was goed das alvast een goed teken, heb net met mijn mannetje afgesproken dat als ik morgen nog zon pijn heb in mijn buik en rug dan ga ik donderdag naar de vk toe want vertrouw het niet. heb mijn mannetje net naar de ftituur gestuurd want ik heb echt geen energie om te koken ga dadelijk onder een lekker warme lange douche staan misschien dat me dat wat goed doet
hey meiden heb net ff alles teruggelezen maar heb niet de puf om erop te reageren..sorry..hoop niet dat iemand me het kwalijk neemt.. Ben doodmoe.. grieperig.. super keelpijn en voel me echt belabberd en slap.. duik zo mijn bedje in. heb het echt gehad. Gelukkig nu 3 dgn vrij en dan moet ik het weekend weer werken... Hopen dat ik me dan iets beter voel! @ dees.. wat zielig van jullie ratje... @ Vivian.. we hebben je echt gefeliciteerd hoor.. maar alsnog dan! GEFELICITEERD! hihi @ Kikkert : je hebt echt een supermooie buik! Echt heel erg mooi! @ Dwazie.. harde buiken.. ja ik ken het! Gelukkig gaat het nu steeds wat beter.. maar als ik ze heb dan lijk ik ze wel 10x meer te voelen dan voorheen! haha @ kraampakket.. heb ik vorige week binnengekregen. Ook met een bewaardoos! Zag er allemaal netjes uit! Blije doos heb ik nog niet gehad! @ eten.. ja.. lekker gehaktschnitzel, aardappels en witlofsalade gegeten.. jammie! @ kijken bij nov-dec mama's.. doe ik ook hoor! vooral omdat ik anders ook een nov-mama was geweest.... euh... verder weet ik het even niet meer.. dacht dat ik al een heel eind was...