maar vivian. als je het niet vertrouwd dan bel morgen de vk.. daar zijn ze voor hoor! als jij met het gevoel rond moet lopen dat er iets is, das ook niet echt prettig. voor jouw niet maar voor je beebje ook niet.. dus gewoon bellen meid!
Hey, ben ik weer. De fysio heeft me veel pijn gedaan! Advies is rust en warm houden. Voor de rest kan hij weinig voor me doen i.v.m. de zwangerschap. Daarna mijn leidinggevende gebeld, maar weinig begrip van haar kant. Volgens haar kon ik wel wat vaker een pauze nemen en een kruik in de bureaustoel leggen. Nou, ik dacht het niet. Ik moet vrijdag weer komen en dan bepaalt de fysio of ik weer aan het werk mag. Ik heb 5 dec. de intake van de kraamzorg.Ben benieuwd, ik heb in ieder geval wel een aantal vragen voor haar. Oh Dees, lekker hoor! Eet smakelijk. Kikkert, erg mooie buik! Om trots op te zijn.... Vivian, wat naar dat je zo'n buikpijn hebt. Maar als jullie het niet vertrouwen moet je gewoon even langs de VK gaan hoor.
ik vind t vreemd dat ik nog geen telefoontje van kraamhulp heb gehad ..... zou je ook zelf kunnen bellen ?
Dan zou ik zeker bellen joh.. Wat maakt het uit. Misschien kunnen ze je anders wel vertellen wanneer ze komen. Is tenminste een beetje duidelijkheid!
Dus dat wordt morgen toch bellen! (ze zullen wel meteen denken.. weer zo'n bezorgde moeder...hihi.. gewoon schijt aan hebben hoor!)
vivian fijn dat alles goed is met je suiker en met je buikpijn zou ik echt niet wachten tot donderdag hoor.. gewoon de VK bellen had zon zin in patat maar eigenlijk viel het enorm tegen sizzel was jij nou niet zo lekker... zo ja heel veel beterschap... knuf voor iedereen
mag ik even klagen ........ ik heb zo'n klote dag sorry dames maar ik moet effe luchten , die klein is al onrustig vanaf gister avond ik wordt er helemaal shaggie van , ook heb ik pijn in me rug , pijn in me buik van de onrust van die kleine , alles gaat mis , kan niks zelf , zelfs een pak drinken open maken is een kriem ,heb last van lektieten ( sorry hoor ) kan wel janken iedere keer KWORD GEK DER VAN .! sow dat lucht een beetje op nog niet alles maar alla tis der even uit
hopelijk lucht het op.... het is allemaal zo herkendbaar... balen meid hopelijk morgen een betere dag! zo denk ik elke dag eeen extra dikke knuf voor jou
Hallo allemaal Hier even een ego berichtje (lees wel vaak mee maar neem niet echt de tijd om te reageren op jullie, sorry). Deze week zit ik in de ziektewet dus zal vaker op het forum kunnen zijn. Heb vandaag intake kraamzorg gehad... was al dagen kortademig en ben dus in het bijzijn van haar onderuit gegaan, ze heeft me op de bank gelegt en de vk gebeld.. volgens vk komt het door een verlaagde bloeddruk waardoor ik duizelig wordt en ga hyperventileren met als gevolg dat ik flauwval, gelukkig niet erg voor kleine meid maar moet eerlijk zeggen het voelt DOODENG aan! Pff 4e zwangerschap maar nog nooit eerder gehad. Heb me dus ziek gemeld want ik krijg mijn ademhaling en hartslag niet echt rustig. Was dus een roerig intake gesprek voor kraamzorg hihi. Ik zie dat meer van jullie hier kwaaltjes krijgen oa Mystery... allemaal sterkte (en we moeten gemiddeld nog zo'n 10 weken pff). Bedankt voor het lezen en tot schrijfs deze week. Groetjes p.s klopt het dat Dwazie nog een buddy zoekt?
miran... dat kinkt inderdaad eng.. rustig aan meid ik zoek geen buddy meer maar wil best je buddy zijn hoor< liefs
nou net lange douche gehad hielp zolang ik eronder stond maar nu weer pijn in mijn rug de pijn in mijn buik gaat nu wel weer is grotendeels nar mijn rug gegaan maar ga het evnegoed in de gaten houden hoor, ik ga nu banken ik zie jullie straks misschien nog eventjes en anders morgen weer doei doei
heb je ook harde buiken vivian... ) als je dit nog leest anders lekker rusten en als je het niet vertrouwd VK bellen gewoon doen hor zijn ze voor