Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja harde buiken heb ik ook last van maar gaat nu beetje beter maar als het aan blijft houden ga ik ff naar de vk

2. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Zat laatst op die bevallingslijst te kijken, bleek dat ik er 2 keer op stond.
    Ik zou eigenlijk een oktobermama zijn geweest en achter me naam stond: bevallingsdatum nog niet bekend :( :cry:
    Heb mezelf er maar vlug afgehaald, was echt !@#$ om dat zo te zien :(

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo ben ik ook weer!

moet zelf zeggen kwa pijn heb ik een goed dagje gehad al zeg ik het zelf! :)

net van me ma terug, zijn vanmiddag ff allebei een nieuwe trendy bril wezen uitzoeken, ook 1 van mijn verslavingen geworden :) heb er nog maar 6 a 7 ;)

ik heb net ff vluchtig doorgelezen :oops: wat een geklets :)

in het kort wat ik nog weet..

@kikkert mooi buikkie ;)

@dees ach dikke knuff wat zielig van je ratje :cry:

@vivian fijn dat je suiker goed was , maar als je buikpijn niet vertrouw de vk bellen meid!

oh... shit... :oops: ik weet niet meer........

meiden dikke knufffffffffffffffffffffffffff die ik vergeet :oops:

4. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Heej meiden goeieavond allemaal.
    Jeetje ik lees harde buiken, beebjes die onrustig zijn niet zo goed nieuws allemaal.
    Die van mij is pas sinds 17.00 uur een beetje aan het draaien.. Ze ligt steeds met dr voetjes bovenin de kriebelen haha best grappig.

A.s vrijdag heb ik intake met de kraamzorg. Zal mij eens benieuwen. Het kraampakket heb ik ook al en de doos van de prenetal en etos ook. Die van prenetal is echt leuk en nuttig ja.

Mystery ik wil jou echt heel veel sterkte wensen meis, want ik begrijp dat je er echt ff helemaal doorheen zit.. kop op meis en als je ff wat kwijt wil bel me maar hoor..

Knuff voor iedereen en een fijne avond

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Meiden, ik ga naar bed.
    Heb echt geen puf meer.
    morgen meer, kan nu niet meer zitten. Lees ook morgen bij.
    Kus

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen
    echt nog kei vroeg maar kan niet meer slapen van de rugpijn niet te geloven heb sinds gisteren ook al diverse keren moeten overgeven ben bang dat ik weer een blaasontsteking heb daar ben ik in het begin ook zo ziek van geweest dus straks maar eens afspraak maken bij de dokter voor mijn rug en de rest want als ik gaap of diep adem haal doet het mega veel pijn in de rug komt dit iemand bekend voor?

Nou ik ga nog een poging doen om te slapen al denk ik niet dat er veel van terecht komt werken ga ik zeker niet vanmiddag

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh meiden!

Vivian wat balen zeg! Als je zo'n rugpijn hebt en ziek bent zou ik zeker even de dokter bellen straks. Dit is ook geen pretje! En goed dat je niet gaat werken. Bterschap meid!

Ik was er om 6uur uit. Moest plassen en kon niet meer slapen. Balen want ik sliep ook pas heel laat, heb het boek 'bevallen en opstaan' bijna uitgelezen :) Ben soms toch best wel bang voor de bevalling. Ik ben echt een mietje wat pijn betreft..

Vandaag gaan we even bij ons nieuwe huis kijken, zin in!

Dikke meisjes, allemaal een fijne dag vandaag!
    xxxx

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou ik hbe toch nog paar uurtjes geslapen gelukkig, heb net mijn baas gebeld hij reageerde vrij goed moet ik zeggen, en ook direct de dokter gebeld daar kan ik helaas pas vanmiddag terecht maar ja als het dan maar vandaag is he.
    ben zo bang dat het weer dezelfde richting op gaat als in het begin toen kon ik ook niets eten ofzo alleen heb ik nu dan die verschrikkelijke pijn erbij en ik wil absoluut neit in het ziekenhuis terecht komen dat heb ik wel genoeg gezien dit jaar dacht ik

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mogguh meiden.

Ik ga zo eerst ontbijten enn teruglezen en dan ben ik er later weer maar ik moet eerst iets kwijt :) .

Vanmorgen ging om 7.30 de telefoon en ik schrok me helemaal lam. Ik lag net een beetje wakker te worden. Hoor ik aan de andere kant Giel Beelen en ik wist meteen hoe laat het was :) . E (een vriendin) had al een keer door laten schemeren dat ik 'begin de dag met een dansje' moest zingen op de radio. Ik dacht aan een grapje maar dat bleek het niet.

Hij was op de hoogte van het hele verhaal over de beebies. Daar hadden we het even over en toen moest ik zingen :( . Maar ik kan helemaal niet zingen en zeker niet met een net wakkere, schorre stem. Het klonk voor geen meter maar ik was op de radio :confused: .

Vanaf morgen kan je hem pas luisteren denk ik. Het was in het 2de uur en dan ongeveer op de helft. Op http://giel.vara.nl/ kan je bij 'kijken & luisteren' uitzendingen terugluisteren.

Zo, nu even eten anders ben ik niet klaar als mijn ouders zo komen, die komen poetsen.

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hahaha dees dan schrik je je toch ook wel kapot he wel leuk vind dat altijd een grappig stukje waar die mensen moeten zingen ik ga morgen zeker luisteren

11. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen dames..

Sorry dat ik hier niet zoveel meer ben..

Ik ben erg druk de laatste week..allemaal dingen aan het regelen enzo..!
    Met mij gaat verder alles goed..met ons meisje ook..ze groeit goed en ligt nog steeds met der koppie naar beneden...

Morgen heb ik intake met de kraamzorg..mij benieuwen..kraampakket heb ik nog steeds niet gekregen...

Ik las dat dwazie een buddy had..wie is dit..dan kan ik julie er even bij zetten op de lijst..!

Fijne dag allemaal..

12. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zo, ik heb gegeten en pa en ma kunnen er zo zijn.

Toch wel veel van jullie hebben al de intake met de kraamzorg en ik wilde juist eerder en heb nog niks gehoord. Ik ga er toch nog maar een keer achteraan bellen.

Vivian, verveldn dat je je zo naar voelt. Gewoon naar de huisarts gaan en er naar laten kijken hoor. Beterschap in ieder geval.

Maja, spannend en leuk, naar je nieuwe huisje!

Even een knuffel voor Mystery. Vervelend dat je het even hebt gehad.

MissN, leuk dat je even langs komt wippen. Als je verlof hebt mag je het goed komen maken :) ;)

13. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Als ik verlof heb kom ik het zeker goed maken..;)

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hoi lieve meiden,

vivian is het buiten het feit dat je de dokter hebt gebeld ook niet hndig om de VK te bellen al is het alleen maar ter geruststelling... mag me natuurlijk niet mee bemoeien...maar doe aub rustig aan knuf

dees geweldig zo opstaan lijkt me leuk gebeld teworden hahah

missn heb je een pb gestuurd....

vandaag en drukke dag hihih niet dus..
    10.00 naar de masseuse heerlijk dan boodschappen doen en spullen halen voor suprise
    mijn zoon uit school halen en eten
    16.00 naar de voetbal voor sinterklaas viering
    18.00 wer ophalen en dan door naar de VK voor mijn checkup
    eten en dan nog een suprise bouwen voor een van mijn meiden(ik leid een meiden voetbalteam)
    ik ben niet zo goed in suprises bouwen

kunnen er er hier meiden goed dichten? HELPP

knuf van dwaas

15. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dwazie..heb je toegevoegd aan de lijst..

16. Anieteke

Anieteke Actief lid

21 apr 2007
    301
    0
    0
    Meiden, even een vraagje tussendoor:

Zweten jullie je ook het ongans 's nachts met dat voedingskussen? Ik heb vannacht eens zonder geslapen, maar toen zweette ik niet!
    Ik heb al een dure gekocht, met die hele kleine bolletjes, zodat het niet zou zweten ?!?!?!?

En ik slaap al zo slecht de laatste tijd...ik ben een stugge buikslaper, en dat gaat nu dus effe niet meer ;)

Soms word ik echt om de 10 minuten wakker...je snapt dat ik dan gebroken ben de dag erna....

Is dit herkenbaar?

Verder merk ik dat je bij een tweede kindje toch minder makkelijk je rust kan nemen. Ik moet toch 4 x per dag bij school staan en heen en weer fietsen. Soms is dat al te vermoeiend en doe ik bijna niets meer tussendoor. Maar zodra de oudste weer thuis is, is het zeker nu met Sinterklaas een gestuiter van jewelste....

Verder hoop ik dat iedereen met vervelende kwaaltjes of problemen zich snel weer beter zal voelen en daarom even een super-groeps-knuffel voor iedereen!

(((((((((((((((knuffffffffffff))))))))))))))

Liefs Anita

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hey Dames,

Ik weet het even niet meer.
    Ik heb zo'n 11 jaar geleden al mijn moed bij elkaar verzameld om een navelpiercing te laten zetten. Toen mijn Lief en ik over kinderen begonnen te praten, had ik de nuchtere state-of-mind om de piercing bij 3 maanden zwangerschap uit te doen. De positieve test kwam, en bij 4 maanden liep ik nog steeds met mijn piercing rond. :rolleyes:. Op aandringen van mijn Lief deed ik hem alsnog uit, maar na 12 uren met een kale buik te hebben rondgelopen, deed ik er van de ellende een zwangerschapspiercing in. (En dan te bedenken dat ik een zwangere buik met piercing eigenlijk niet eens mooi vind :rolleyes:, heb om die reden dan ook geroepen dat ik dat nooit zou doen :rolleyes:)
    Maar met de zwangerschapspiercing begon de ellende. Ik heb hem nu al 2 maanden in. En ik blijf last houden. Het is af en aan. Hij doet afwisselend pijn, dan komt er vuil uit, en soms ook bloed. :confused: Ik ben doodsbang dat het mis zal gaan, en dat-ie misschien uitscheurt of uitlubbert. Ik heb hem verzorgd met zoutwater, betadine, alcohol, en sebamed. (Niet alles tegelijk hoor :p ) en eigenlijk weet ik het gewoon niet meer. Gisteren ben ik van de ellende naar een piercingwinkel gestapt, en daar zeiden ze dat mijn piercing er perfect strak uit ziet. Gelukkig. Theoretisch is er dus niks aan de hand. Ik kreeg een kleiner balletje voor in mijn navel, want misschien dat het door het balletje onder een wat grotere druk stond... Toen ik er vertrok, voelde het ook een stuk beter. Tot ik thuis was. Toen begon hij weer lekker pijn te doen, alsof ik de piercing net heb laten zetten. De dame die het na keek, stelde wel vast dat mijn percing onder flinke spanning staat, en dus strak staat. Wijsheid is denk ik mijn piercing uit doen, en dan zien we wel weer na de geboorte van onze Kleine. Hier is mijn Lief in ieder geval voorstander van.
    Maar als ik dan weer info op zoek over piercings en zwangerschap, lees ik genoeg verhalen van vrouwen die er nooit last van hadden. En zelfs mijn VK zegt dat ik hem gerust in kan houden. Wat moet ik nou doen!

Heeft een van de dames hier ervaring in?

(Sorry voor de lange lap tekst, en de vieze woordjes :oops:)

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Anieteke:
    Mijn kussen is er eentje van de Hema, lekker goedkoop. En ik zweet er niet extra van. Ik lig ermee in een soort stabiele zijligging houding, en slaap dan heerlijk. Ik heb hem een keer niet gebruikt, omdat ik geen zin had om hem goed te leggen, maar toen werd ik drie keer wakker 's nachts. En kon ik met opstaan mijn hele buikinhoud (organen) van links naar rechts voelen verschuiven, met direct daarna protesttrappen van de Kleine.

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @vivian: knuf en succes bij de dokter straks, hoop dat het niks is!

@anieteke: ik slaap ook met zo'n voedingskussen met bolletjes en de afgelopen week heb ik me ook helemaal kapot gezweet. Zonder slapen gaat ook niet, maar dan zweet ik wel niet zo. Heb dus het zelfde....

@daisy: sorry meid geen ervaring met piercings.

@dees: lekker wakker worden is dat! Ik ga morgen zeker luisteren!

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Marc heeft eindelijk geluisterd! Hij heeft nou een keelontsteking en ik heb samen met m'n broer aangedrongen, en eindelijk meld meneer zich ziek!

M'n moeder komt vandaag langs. Ze neemt de hond mee, dus de katten zullen wel even in paniek zijn. Maar gelukkig is de hond katten gewend en kijkt ze niet naar ze om.

Deel Deze Pagina