Het staat online Ga naar http://www.3fm.nl en dan dj's/programma's op uitzending gemist klikken. Bovenaan even op woensdag zetten en dan naar beneden scrollen naar 06:00-09:00 en dan op uur 2 klikken. Vanaf ongeveer 29 minuten ben ik.
Goeiemorgen meiden! Hier weer een dagje vrij, en wij gaan vandaag een 2e poging wagen om de babykamer op te halen hoop dat het vandaag lukt. @Vivian beterschap meid! Zorg goed voor jezelf! @Daisysanches, ik heb ook geen ervaring met navelpiercings. Maar als ik er zo veel last van zou hebben, zou ik hem er lekker uit halen. en dan na de bevalling kijken, of je als nog een nieuwe wilt. @Deesje leuk dat je op de radio was! Ik zal vanavond gaan luisteren, ben benieuwd naar je zang kwaliteiten. Hier ook een rotnacht gehad, er drukt iets tegen mijn ribben en borstbeen, zo hoog kan beebje toch nog niet zitten?
Dwazie, dat is best een drukke dag vandaag. Veel plezier met de surprise maken. Euh nee, ik heb geen tips, ben niet zo'n rijmer. Anieteke, ik slaap met een gewoon kussen tussen mijn benen en onder mijn buik en daar zweet ik ook veel door. Het is of zweten of meer last van mijn bekken. Dan maar zweten Daisy, ik heb geen ervaring met een navelpiercing dus geen idee wat je nu moet doen. Misschien je de vraag hier ergens op het forum stellen? Debora, fijn dat je ventje eindelijk heeft geluisterd. Nu hem goed uit laten zieken anders heeft hij het straks weer terug en dan misschien nog erger. Supermummy, ik heb die druk op mijn maag maar ukkie ligt ook erg hoog. Ze kunnen in ieder geval wel flinke trappen uitdelen dus kan best je beebje zijn.
Ja precies, dus je hebt echt niet minder verlof als je beebje eerder komt... het blijft 16 weken... dus heb je na de bevalling niet de standaard 10 weken, maar bv 11 of 12 weken
Nou Dees, ik zou geen zangcarriere beginnen LOL, maar wel heel leuk om te horen! @Deborah: WindowsMediaplayer is er ook voor de Apple hoor, ik heb zelf nl ook een iMac.... http://www.microsoft.com/windows/window ... fault.aspx Dat zweten hebben er dus meer, en tjsa het is dan inderdaad kiezen tussen pijn of zweet...ohhh wat is het toch afzien dat zwanger zijn
mmmmm ik ben een menu aan het bedenken voor 1e kerstdag. Mijn moeder en haar vriend komen dan hier eten. Haar vriend is best kieskeurig, al zegt hij dat hij alles eet behalve kip en andere gevogelte. Ook is hij niet dol op pasta's, maar dat ga ik toch niet maken met kerst.... M'n moeder belde al dat ik niks moeilijks moet gaan maken, met m'n dikke buik dan... Maar ja ik ben niet alleen he, Marc is er ook nog dus daar maak ik me niet druk over. Iemand ideetjes? (of is het nog wat vroeg om hier aan te denken? )
Ik ga het straks nog wel eens proberen te luisteren, isschien kan een van de heren me dan helpen.... Ze zijn nu een beetje druk op kantoor!
Mijn moeder zei net al dat ik het op singel uit moest brengen . Wij gaan met kerst grillen. We hebben zo'n plaat en mijn moeder neemt het vlees mee. Ik zorg voor paprika, champignons enzo en stokbrood. Dan wat salade erbij enzo en klaar. Dat lust iedereen en het is makkelijk.
goedemorgen meiden! ga eerst ff terug lezen zo! @dees ik heb jou eerst op de radio beluisterd hihih super zoiets
Nu weten jullie in ieder geval dat mijn verhaal echt is en E ook echt bestaat (al twijfelden jullie niet )
Dit is exact mijn verhaal. Deze had ik destijds hier ook al gepost. Ik heb de piercing 3 weken geleden eruit gehaald en had dat veeeeeeel eerder moeten doen. Wat een opluchting! Ik heb mijn HA gevraagd wat ik het beste kon doen....want de een zegt NIET uithalen met ontsteking en de ander juist WEL. Mijn HA zei: "eruit halen, goed schoonhouden met sterilon en mocht je koorts krijgen direct komen." Zo gezegd zo gedaan en heb er sinds een week totaal geen last meer van, het is alleen nog een beetje rood. Mijn advies: eruit met dat ding....is de ellende niet waard! Succes Xx
@daisysanches over die navelpiercing ik heb heb er gelijk uitgehaald en hij is nog steeds open en nog niet uirgelubberd hoor en dan heb ik toch al een behoorlijke buik! dus lekker eruit doen meid! gewoon daarna weer zien!
Ik heb nu echt overal spierpijn, maar daar had de fysio mij al voor gewaarschuwd. De pijn is nog niet minder, maar ik heb vannacht wel weer 2 uurtjes geslapen..... Ik ga straks even naar jou luisteren Dees. Ik ben erg nieuwsgierig....maar eerst even de post wegwerken.