Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @dees ik heb ook nog niks gehoord van intake van de kraamzorg!

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier gister ook weer therapeut geweest! en heb party spierpijn en gewoon pijn doorelkaar! :(

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

En ik zie net dat ik de kraamzorg hier vandaan niet kan bellen :( . Het is een 0900 nummer en die kan ik vanuit hier naar Nederland niet bellen. Binnenkort van mijn vriendin vandaan maar weer bellen :(

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    o das minder moet je nog ff wachten! maar vanaf wanneer is het normaal dat ze contact met je opnemen? ik begreep dat ze langskomen met ongeveer 7 maanden klopt dat?

5. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hey joma,

ik dus ook niet , heb ik net gebeld, sta ik niet eens in het systeem ,
    wat in zou houden dat ik niks van kraamhulp krijg :confused: :confused: :confused:
    zou een formulier niet hebben terug gestuurd zei ze , ik zo heb geen formulier gezien :(
    nou gaat ze t opnieuw toe sturen , en moet ik het vervolgens zo snel mogelijk weer terug sturen .......
    maar goed dat ik belde , vond het ook al zo lang duren , pfff

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meen je niet! wat voor formulier? :confused:

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    ff klagen hoor...

voel me een zwak schaap vandaag... ben zo moe & kan om alles wel huilen (en dat doe ik dus ook)... ben thuis gebleven vandaag, want stond vanochtend met sterretjes voor de ogen op de badkamer toen ik me wilde aankleden om naar werk te gaan... dus ben verstandig thuis gebleven, maar voel me nu al weer schuldig... ik ben toch niet ziek, dus wat doe ik thuis vraag ik me nu dus de hele tijd af! :(

ik zou me nu relaxed moeten voelen met een dagje thuis, maar voelt helemaal niet zo... bah!

gevolg: net chagerijnig gedaan tegen m'n vriend die opstond en naar z'n werk ging... ben een stomme hormonen doos! :oops:

8. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    met clietgegevens zei ze ,
    kweet t ook niet ,
    die zou bij , bij het info pakket hebben gezeten ,
    ik zo nou daar zat dus echt geen formulier bij wat ik moest terug sturen

stuur ik het op nieuw op zei ze, regelen we t dan alsnog ,
    ik blij da ik gebeld had

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ik leef helemaal met je mee meis, heb het nu ook al 2 dagen dat ik me zo voel en dat is echt niet leuk ......knuffknuffknuff

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    o ik heb mijn bevestingsbrief van aanmelding gevonden! en staat in dat ze in de zevende/achtste maand bellen voor een afspraak voor een persoonlijk intake gesprek.

vindt dat maar laat!?zevende/achtste maand pas bellen en dan nog afspraak maken :(

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ach meid dikke knuffffffffffff en lekker relaxen vandaag!en sterretjes voor de ogen is je bloeddruk niet te laag?

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja vind het ook laat haha ,
    lijkt of alles nu op t einde geregeld moet worden ,
    na mijn idee gaat t allemaal te langzaam .

zo kwam ik er gisteren ook achter dat ik in de )kinderwagenwieg van de baby ook een laken en deken en zo moet hebben ahhhhhhhh dacht da ik alles had maar nee, verdomme da irriteerd me
    ik heb nog maar 9 weken !
    begin me zo gehaast te voelen

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    thanks... en jij ook sterkte dan! ;)

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    bij controle is die steeds prima... moet dinsdag weer, dus we zullen zien... :(

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    jeetje wat herkenbaar! terwijl zoiets kleins als een dekentje niet hebben natuurlijk echt niets uitmaakt... die kan iemand nog wel halen voor je op de dag dat de baby geboren wordt... en dan nog ga je pas na een week naar buiten (als dat al kan)... maar ik maak me daar ook druk om!

gordijnen voor de babykamer heb ik bv nog niet... en de lamp hangt nog niet... stoor me daar aan!

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Bij mij komen ze ook pas 27 december... ze belde paar weken geleden voor afspraak, maar omdat ik nog fulltime werk hebben we de afspraak gepland wanneer ik verlof heb... is nog wel ruim vantevoren hoor... geen zorgen!

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ben ff boodschapjes doen! ben er straks weer!

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    succes Joma... enne... morgen zijn we alweer 29 weken!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja vind wel laat als ze in de achtste maand komen ppffff maak ik me dan weer druk om enz , als je evt eerder bevalt en ze zijn nog niet geweest enz, en loop ook 2 weken voor enz , maak ik me dan weer druk om :(

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    kan me voorstellen... probeer zo te denken: ook al komen ze helemaal niet op tijd voor een intake, wanneer jij bevallen bent staat de kraamhulp hoe dan ook klaar voor je! ;)

zeg ik nu lekker makkelijk, maar ik maak me ook overal zorgen over hoor :oops:

Deel Deze Pagina