Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hahahah nee geen fotos van mijn rozenstruik,,, dat ga ik jullie echt niet aandoen..

ik hou echt zo veel vast.. maar vanavond vk dus kijken wat hun ervan zeggen...

wat is het trouwens stil hier

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ps jullie hoeven geen sorry te zeggen hoor.. was eignelijk maar een klein grapje....

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    weet ik... maar is stiekem toch niet leuk als mensen over je berichtje heenlezen...

wat vinden jullie bv van mijn stoere zilvere voetenzak voor buggy (bugaboo Denim)?

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemiddag

zo.. weer ff wat terug gelezen!
    Dees bij Giel..hihi.. Ben zo benieuwd, maar ik krijg 'm dus niet geopend.. krijg elke keer een error.. vanavond mannetje eens naar laten kijken..

hier nog steeds niet beter.. ben doodmoe.. keelpijn... hoesten..koppijn, maar gelukkig geen koorts... Als dit morgen nog zo is dan zal ik maar eens een afspraak maken bij de huisarts.. zo schiet het ook niet op zeg.. voel me echt belabberd..
    (zo ik heb weer even geklaagd..)

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik vind het super... ze gaat wel opvallen je dochter zo...) en zo hoort het ook!

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    haha thanks! :)

volgens mij moet ik even gaan slapen... kleine doet zo druk...

tot straks dames... en beterschap Sizzel!
    x

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Tot straks wen!

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    sizzel beterachap balen meid.,... maar volgens mijheerst er iets.. hoor veel zieke om me heen

wen welterusten...

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Er zijn ook echt veel zieken.. kan niet zeggen dat ik doodziek ben, maar ben absoluut niet fit!
    Die keelpijn die put je zo uit he.. en dat hoesten.. hele buik doet dan ook zeer, gewoon de spieren..
    weet dat het geen kwaad kan maar ben toch elke keer blij als ik onze beeb voel...
    Hoop dat ik me snel wat beter voel!

10. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Heej Dees, ik probeer het te luisteren, maar ik krijg alleen maar de pagina van Giel en meer niet. Ik hoor niets en zie ook niets.

Heb ik weer. Ik dacht dat vrijdag mijn intake met de kraamzorg zou zijn.. is het toch gewoon VANDAAG! echt totaal vergeten.. Nu krijg ik een telefonisch intake.. bah ik vergeet gewoon echt alles.
    Gisteravond ook. Ik ging een badje met standaard ophalen, dus ik geld meegenomen. Kom ik daar wil ik betalen merk ik dat ik mijn tas ben vergeten met 10€ daarin en ik had 10€ in mijn zak.. nou echt waar joh dan schaam je je toch ook rot, dus ik maar gauw naar huis gereden.. het was gelukkig maar 3 minuten rijden, maar toch.

Zijn jullie ook zo vergeetachtig.. bah vind er niets aan
    Kuss

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Sizzel beterschap!

Oh Diaantje toch.....hoort er allemaal bij. Ze hebben daar echt wel begrip voor.

Mijn tattoo (van een vlinder) zit gelukkig op mijn rug en kan dus niet uitgroeien tot een roofvogel.
    Maar een rozenstruik kan ook best mooi zijn...ha ha ha.

Mijn kleine meid is behoorlijk onrustig het laatste uur. Ze snapt waarschijnlijk niet waarom mama zo rustig is en niet van hot naar her rent....

12. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
  13. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zo, pa en ma zijn weg, huisje weer netjes en het lampje hangt in de babykamer. Nu alleen nog de gordijnen en 2 kussentjes in de schommelstoel en dan is het klaar.

Ik las over tattoos, eten en dikke voeten.

Ik heb tattoos maar niet op mijn buik. Zal allemaal wel lekker uitrekken nu :)

Eten lust ik wel maar ik kan veel minder op. Ik heb ook minder trek maar weer wel zin in lekkere dingen :oops: .

Vocht hou ik ook vast. Gewoon veel blijven drinken zei de gyn en pootjes omhoog en dat werkt wel.

Wen, ik wist niet dat ik op was gegeven al had ze het wel een keer door laten schemeren. Ik dacht dat ze een grapje maakte maar dat deed ze dus niet :D . Het is wel écht iets voor haar hoor. Mooie zak trouwens, jullie dochter is straks helemaal blits!

Hm, ik heb weer ergens trek in. Zo eens even op jacht hier in de kasten :) . Dan maak ik er ook maar meteen een beker chocomelk bij, jammie.

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik heb al 4 pakjes chocomelk op ... 3 appels 1 sinasappel.. 2 pistoletjes met zalm.. 2 beschuitjes met hagelslag... en een klein zuurtje.. oh ja en twee croissantjes... en eigenlijk lust ik nog wel iets... maar dan doen we maar niet...

ps heb nogsteeds niets gedaaan aan mijn suprise

15. 40plusmama

Zo Dwazie, jij heb al aardig zitten eten. Zalm? Gerookte? Die mag je niet toch?

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja ik hou van eten... hihi en na de eerst 19 weken zwangerschap niets te kunnen eten lijk in nu een inhaalslag aan het maken te zijn....

zalmsalade heb ik gegeten dat mag toch wel... hoop ik...

ik ben zoooo vreselijk lui...

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ah...ik baal, want ik kan Dees niet horen. Nog steeds elke keer een vage foutmelding.
    Ik ga maar eens foto's van de vakantie uitzoeken. Moet toch wat doen om de tijd te vullen (begin me nu echt te vervelen!)

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    meiden ik heb zojuist de proefdruk binnen van het geboortekaartje..... hij is zo super gaaf... pfft weer wat klaar... nu nog achter het kraampakket aan...

19. 40plusmama

En ik ga de thuiszorg maar eens mailen want ik vind het geen fijn idee dat ik niks meer hoor.

20. 40plusmama

Ooh ja en ik ben vandaag precies 29 weken. Op naar de 30!

Deel Deze Pagina