Je haar gaat dan zo vettig stroef aanvoelen. Doe liever m'n eigen spul erin. Zal het vanavond wel weer lekker wassen.
Ik krijg gelukkig nog een paar groeiecho's. Dan ga ik zeker nog even vragen of ze nog even willen kijken of het echt een meid is. Is toch een geruster idee. Ook omdat we er al echt een meidenkamer van willen maken. Veel roze dus. Dit is ons laatste kindje, dus de kamer pakken we gelijk goed aan. Niet te baby-achtig, maar iets waar ze als ze een kleuter is ook nog goed in kan slapen! Jeetje, zag net dat ik al bijna 30 weken ben. Moet dus nu echt wel op gaan schieten met alles in orde te maken haha.
mmm jeetje wa tis het koud buiten... brr... mijn zoon is nu sinterklaas aan het vieren op de voetbal en ik ben bezig mt me heerlijke groentesoep... oh heb er nu al zin in lekker met stokbrood en salades mmmmm maar eerst zo even douchen en dan naar de VK ben benieuwd
De telefoon is afgesloten en haar schuld is momenteel weer opgelopen naar 266 euro. Ze heeft wel een soort van excuses gemaakt via mail maar ze heeft niet in de gaten dat de vriendschap voorbij is. Ze gaat deze week geld brengen bij die gezamelijke vriendin, althans, dat heeft ze gezegd maar ik weet niet hoeveel. Ik zal nog aardig achter mijn centen aan moeten hobbelen denk ik.
De ene heeft nog bijna niks gedaan en de ander heeft alles al klaar . Ooh, mijn bed is vandaag op klossen gegaan. Ik wilde het liever wat eerder i.v.m. vaak een vroeggeboorte bij tweelingen. Ik hoop dat ik het vannacht niet vergeet als ik moet plassen want het is een flinke stap nu.