Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    We hebben al drie kinderen, dus alles hebben we al wel in huis (op de zolder in dozen :D )
    Ons jongste zoontje moet nog naar een andere kamer verhuizen. Ik hoop dat dat volgend weekend is. Dan kunnen we aan de babykamer beginnen. Er moet laminaat gelegd worden en alles moet geverfd en behangen worden. De meubeltjes staan er nog. Alleen het wiegje moet er weer neergezet worden. Bij onze jongste was alles pas klaar toen ik 38 weken zwanger was. Gelukkig voor deze situatie heb ik al drie keer een olifantendracht gehad (12, 11 en 6 dagen overtijd), dus dat geeft wat rust :D

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hahaha 4000 berichten ... jij bent een kletskous hahaha

ik dnek inderdaad dat ik alles af heb.. zou nu niet weten waar ik nog aan moet denken.. oh ja dat verd***de kraampakket.. maar volgens mij alles gereed

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    :) :) :)

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    maar wanneer moet normaal je bed op klossen? ik denk dat ik los bed moet neerzetten want wordt moeilijk met ons bed :oops:

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hihih dus 1 met ervaring :)

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja :) :) :)

ik denk ook wel dat wij alles hebben hoor! ;)

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Volgens mij met 36 weken ofzo?

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik zit ook alweer bijna op de 1600 berichten
    Jullie gaan wel snel hoor. Kan jullie vandaag bijna niet bijhouden.

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    De klossen heb ik gelukkig al besteld. Ik kan ze begin januari ophalen. De babyzaak belde net ook dat de kinderwagen binnen is. Ik hoop dat we hem a.s. zaterdag kunnen ophalen. Helemaal leuk!

Ik kan ook geen gaatje meer ontdekken van de piercing, maar vind dat op dit moment ook totaal niet belangrijk. De pijnklachten zijn zo'n piercing beslist niet waard en het is nog maar afwachten of ik straks een buik heb waar het mooi bij staat....

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jemig, ik heb nog maar 321 berichten gepost. Dat valt niet te vergelijken met jullie....

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    de klossen moet je die bestellen waar en wat kost dat eigenliijk?

12. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Heej meiden. Ik kreeg net telefoon van de Kraamzorg ze komen alsnog vanavond.. hehe eindelijk een keer iets dat mee zit, ik zat er vanmiddag ff helemaal doorheen ik vergeet gewoon echt alles en nu weet ik wel dat het erbij hoort, maar je voelt je zo oud soms.. alles moet je opschrijven en zelfs dan vergeet je het bah. Zal mij eens benieuwen wat er gaat gebeuren. Ik heb laatst hier een heel stuk gelezen over de kraamzorg, maar ik heb volgens mij niemand gezien die al een intake heeft gehad of wel? Zo ja.. wat doen ze allemaal, want ik moet polisnr van de ZF enzo allemaal bij hebben.

Kusss Diaan

13. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb ze via de thuiszorgwinkel en ze zijn gratis.

Ik ga bankhangen en dan koken. Ik heb weer een zere bil :( . Morgen om 8.30 naar de gyn, krijg ik meteen de bloeduitslagen.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    meiden help.
    Ik heb as zaterdag een huis vol met visite. Echt heel de dag veel mensen. (grote fam.) Nu is het hier nog een bende en morgen moet ik werken. vandaag ben ik lui....
    Wil ook nog soep koken en taarten maken enzo. Dan heb ik dus alleen maar vrijdag nog. Pffft heb er echt geen zin in, maar schoonfam. wonen allemaal in drenthe en komen hierheen. Kan ze dus niet met een lege maag naar huis sturen. En ik weet wel dat het allemaal af komt, maar zie het nu ff niet zitten... En ik MOET een schoon huis hebben. Kan ik echt niet tegen als er visite komt en het is niet op orde bij me.

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik kan 8 klossen gratis lenen, bij de thuiszorg.
    Daarna kost een klos 1,25 per week lenen. Maar ik denk dat we genoeg hebben aan 8 klossen en zoniet, dan kost het nog niet veel.

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb nog niks van de kraamzorg gehoord, maar ben nu al bezig met een lijs met vragen wat ik allemaal wil vragen.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wij hebben een lastig bed om op te hogen. Worden denk ik een stuk of 6/8 bierkratten. Bed is ook erg laag.

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik heb ook heel wat vragen aan de kraamzorg, laat ik ze maar eens gaan opschrijven. Want straks zit ik in het intakegesprek en dan weet ik niets meer....

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oke dan iformeer ik bij de thuiszorg :)

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb een notitie blok dat ligt hier naast de bank. Dat hou ik voor dingen van zwanger en bevallen. Daar schrijf ik echt alles in op. Klusjes die nog moeten gebeuren, tel nummer van drukkerij, stoffenwinkel enz enz.
    En ook een vragen lijs voor kraamzorg.
    Ook een lijst met dingen die we nog moeten kopen en een "verlanglijst" Heel handig en zo vergeet je bijna niks.
    Als ik niks op schrijf denk ik namelijk nergens aan....

Deel Deze Pagina