Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zit me net te bedenken heb helemaal geen vragen weet ook niet wat ik moet vragen zegmaar :oops:

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik zou ook niet weten wat ik die mensen moet vragen... wat gaan jullie vragen misschien dat ik dat ook wil weten...

als ze komen want ook ikheb nog niets gehoord

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Nah, of het nou n.a.v. mijn mail of telefoontje is, de kraamzorg belde net. 20 december is de intake en komen ze om 10.15 langs. Ik heb trouwens ook geen vragen voor ze denk ik.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier staat ook niet zoveel op het vragenlijstje, maar ff uit m'n hoofd: hoe maak ik het bedje op en wat heb ik nodig(voor ik weer dingen ga kopen die niet mogen of nodig is)
    Bed ophogen? Hoe en wanneer en waar?
    Indeling van de uren op een dag.
    En nog wat dingen. Als ik dat niet opschrijf denk ik daar echt niet aan. Zeker als vriend er niet bij is. Die denkt daar altijd aan.

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ik neem aan dat hun die dingen wel allemaal melden ;)

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Daar ga ik ook wel van uit joma, maar je weet nooit. En aangezien m'n vriend nogal een pietje precies is wil hij dat vast allemaal graag weten.

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Vanavond lekker bloemkool, aardappelen en een kippenpoot.

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik heb eigenlijk ook nog geen vragen voor de kraamzorg.. scheelt misschien ook omdat ik zelf stage heb gelopen in de kraam... dus ja.. er is gelukkig nog wel wat blijven hangen! haha
    Maar wie weet komen de vragen wel als ze eenmaal op intake zijn geweest hoor!

Klossen..hmm.. ja die moet ik ook nog regelen. Ga naar de thuiszorgwinkel denk ik. Dat is het makkelijkst.

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    wij lekker macaroni!
    (staat alleen te verpieteren omdat ik dacht dat mijn mannetje om 17.00 uur thuis zou zijn.. niet dus.... grrrr.... is rond 17.30/17.45 uur thuis..) ach ja.. foutje.. moet kunnen toch!

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    lekker boney :)

ik zit nu aan de gebakkenaardappels met ui , spekjes en champignons en rauwkost salade en gehakt!

ik eet alleen mannetje heeft de avonddienst

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ook lekker :)

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik krijg het bijna niet weg ppff maar probeer toch nog wat te eten!

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    jammie.. ook lekker!
    Hier is het vaak omgekeerd.. eerst had ik veel avonddiensten en moest hij vaak alleen eten! (sinds 4 weken draai ik nu geen late meer.. dat scheelt! elke avond lekker samen eten!)

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    :) :) :) Lepeltje voor Joma.. lepeltje voor beebje! ;)

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dat komt van je chocolade toetjes joma!
    Die zijn ook zooooo lekker....

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oh..toetjes.. daar heb ik ook wel zin in!
    Of lekker ijs... met heeeeeel veel slagroom... :oops:

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hallo meiden, eingelijk had ik vrij vandaag maar ja ik heb toch maar ff het hele appartement gepoets ik kreeg weer z'n ingeving. want stel je voor die vrouw wat vanavond komt van het kraambureau diversen kamers wilt bekijken dan wil ik het toch opgeruimt en schoon hebben. maar nu ben ik wel bekaf....

@ buikfoto----> bedankt voor de leuke complimentjes ik draag de buik echt naar voor vandaar dat het zo goed te zien is ;) .

@ iedereen ----> sorry dat ik niet persoonlijk op iemand reageer maar ik heb nog niet terug gelezen en ik moet nu ook weer wel (bij ouders eten)

misschien tot vanavond en anders tot morgen

knuffel kikkert

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb gebeld voor de intake en ze komen op 10 december )Marc's verjaardag) om 13.00 uur. Heb ook nog geen vragen eigelijk...

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ohhh krijg honger van al die die gerechten hier...

mijn soep is bijna klaar maar eerst nu naar de VK

tot strakkkies en eet smakelijk allemaal

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hey meiden ik kom ook weer even kijken jeetje wat hebben jullie gekletst vandaag zeg niet te geloven, nou ben toestraks naar de dokter geweest en het ziet er weer niet goed uit heb een blaasontsteking en een infectie die naar de nieren trekt hij heeft mee een kuur gegeven pillen tegen het overgeven en zoutoplossing zodat ik niet uitdroog en moet morgen weer op controle want hij was niet gerust erop

Deel Deze Pagina