Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou ja zeg. Wat zijn sommige mensen toch vreselijk vervelend. Wat heb je eraan om zoiets te doen? Daar word zij toch niet beter van of wel soms?
    Jammer anice mocht je echt weggaan. Ik zou zeggen BLIJF en laat ze lekker in dr sop gaar koken. Je hoort bij ons en we zouden het jammer vinden om niks meer van je te horen.
    Mocht je echt weg gaan, laat je via je buddy nog wat van je horen?
    En als je geen account hebt kun je altijd nog wel met ons mee lezen hoor. ;). Blijf je toch nog een beetje op de hoogte van al onze kwalen.

Sterkte meid en veel succes mer verder zwangeren en bevallen.

Kus boney

2. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nou mensen, de kraamzorg is geweest. Het stelt echt helemaal niets voor. Ze vraagt een aantal dingen, of je bv allergisch voor iets bent, of dat alle electrische apparaten werken naar behoren ivm de hulp, of het bed op klossen staat, of je mensen kent met een koortslip, want die mag dan niet bij de baby ivm infectie waaraan het kindje kan overlijden. Ze vraagt of je thuis/ ziekenhuis wilt bevallen, want in het ziekenhuis moet je een eigen bijdrage betalen van ongeveer 200€ als je geen medische indicatie hebt, dan vertelt ze nog dat je ook een eigen bijdrage moet betalen aan de kraamhulp van 3.69€ p.u. Ze vraagt naar huisdieren ivm allergie van de mensen die komen en verder niet echt veel meer eigenlijk. De dingen die je nodig hebt voor het bedje enzo wordt allemaal nog uitgelegd.. tenminste dat zei ze me

Knuff Diaan

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo ben ik ook weer ! me pa en zijn vrouw zijn weer weg! vorige week zijn ze op vakantie geweest naar de zon! en ze hebben van daar een hele mooie helemaal van geverfd steen een mobile die geluid maakt voor in de kinderkamer gekocht! mooi ding!

Ik kan het nog steeds niet uit staan van die trut die Anice niks gunt bahh.. kan daar zo kwaad om worden!

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee stelt zeker niks voor dan he! :( en wij maar in de zenuwen wanneer ze komen! ;)

5. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja idd.. nou maak je niet druk, want ze heeft zelf de babykamer niet gezien, dat hoeft nu nog niet zei ze pas als de kraamhulp komt kijken.. Ik zo oooohhh dan.. Had al netjes alles gestofzuigd enzo haha

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    ben ook nog steeds boos... ik heb echt een hekel aan zulke mensen... :evil:

mooie buikfoto Mystery!

heb toch maar die nieuwe luiertas besteld... m'n nieuwste aanwinst staat in album!

zo, ga nu outback Jack maar eens kijken... slaap lekker allemaal! (of doe een poging tot ;) )

x

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    haha denk maar zo Diaantje... schoon is schoon! :)

8. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    hallo lieve meisjes,

sorrie even helemaal geen puf om echt alles terug te lezen.

@Ten eerste: Lieve Vivian, veel te laat maar niet minder van harte: GEFELICITEERD nog met je verhaardag! En heel heel veel geluk voor je nieuwe levensjaar, maar dat gaat wel lukken met je kleine die straks geboren wordt!

@kraamzorg, in mijn brief van de IVT staat dat ze pas een week of 4 van te voren bellen, en dan telefonisch een en ander bespreken. Geloof niet dat er iemand langs komt......?

@ik voel me al dagen belabberd. Moe, snel huilen, nerveus, veel harde buiken. Ik ben echt een beetje oververmoeid denk ik. En heb nog NIKS af hier thuis door alle drukte en vele werken. Baal ervan!

Liefs
    Amma

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Amma... naar dat je je zo voelt zeg... maar één troost, je bent niet alleen... we zitten hier met een flinke club in die gemoedstoestand, waaronder ik zelf! :(

Ben vandaag ook dagje thuis gebleven van werk, even bijgeslapen & morgen er weer tegen aan op 't werk... doe je het ook rustig aan?

x

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    ik ga nu echt... doeggg

11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    owww wen , ik vind die luiertas geweldig ,
    mag ik vragen waar je die heb gehaald

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wen, hebben ze die tas ook in andere kleuren? Hijs echt gaaf. Wel duur...

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Heb het al gevonden wen. Er zijn nog meer soorten. en die zijn 55 euro! Leuke site is dat.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36

Wat vinden jullie van deze?

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    niks voor mij, maar voor de pooh liefhebbers onder ons:

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Deze is ook van wallaboo
    vind ik ook erg leuk. Niet zo luiertas achtig... :rolleyes:

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou plaatje doet het niet. Kijk maar ff op de site.

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Truste allemaal.
    Ik geloof dat ik verkouden ga worden. m'n ene neusgat zit helemaal dicht.
    en ben heel de dag niet lekker geweest. Meerdere van jullie las ik.
    Beetje down, niet lekker, moe, hangerig, snotterig... enz... Morgen weer werken. We zullen zien of dat lukt.

Slaap lekker en tot morgen.
    Doei

19. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Goeie moggul :)

Ik ga tandjespoetsen en naar de gyn. Strakjes verslag.

Ooooooh en mijn allermooiste, liefste, leukste, schattigste reu is vandaag jarig. Hij is 10 geworden \:D/

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen..

kom ff klagen..

oja.. eerst Dees. gefeliciteerd met je Reu! :D

Wat een klote nacht heb ik gehad zeg.. pfff..

Ik wist niet hoe ik moest liggen. alles deed me pijn.. vooral laag achter in mijn rug en boven tussen mijn schouderbladen. Hoop niet op een longontsteking.. (ben ik nogal gevoelig voor.. heb er denk ik wel al 6 of zo gehad...) En dat hoesten.. zo vermoeiend.. Maar of die pijn daar van komt moet de huisarts maar uitzoeken hoor..

gisteravond 38,2C... voelde me zo belabberd. Heb net dus maar meteen een afspraak gemaakt met de huisarts. Ik vertrouw het helemaal niet. Heb ook veel harde buiken, dus heb voor de zekerheid net maar alvast urine opgevangen. Die zullen ze wel na willen kijken. Moet er om 08.50 uur zijn..

Wish me luck.. hoop echt dat het maar een onschuldig griepje is, maar ben er niet helemaal gerust op!

Ik kom straks wel weer even beppen hier!

Kus Sizzel

Deel Deze Pagina