Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedemorgen allemaal,

ook hier weer een onrustige nacht van kruiken maken en weer een houding proberen te vinden. De pijn onderin mijn rug is verschoven naar boven....pfff.

Wen, mooie tas hoor! Succes met werken vandaag en als het niet gaat, direct naar huis he?

Dees, gefeliciteerd met de 10e verjaardag van jouw reu. En veel succes bij de gyn.

Sizzel, van harte beterschap meid!

Over het intake-gesprek van de kraamzorg. Wat een wassen neus zeg. Ik had me er veel meer bij voorgesteld. Maar als dat alles is, dan had ze me dat ook wel over de telefoon kunnen vertellen. Ik heb er namelijk extra vrij voor gevraagd. Even afwachten dus....

Ik krijg nu ook de kriebels. Ik kan alleen maar zitten/hangen, maar er moet nog zoveel gebeuren.

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen!

@dees gefeliciteerd met je reu!

@Sizzel meid beterschap en hoop dat het meevalt!

@suuszwanger bah vervelend he die onrustige nachten, weet er jammergenoeg alles van!

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemoggel....

Dees gefeliciteerd met je lieve schattige reu

sizzel hopelijk knap je snel op BETERSCHAP

suus balen zo'n slechte nacht... en balen is dan niet eens het goeie woord helaas wet ook ik er alles van

hier ook niet zo heel best geslapen echter zijn mijn bovenrug klachten naa mijn onderrug gezakt!

knuf voor iedereen

4. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Leuk die luiertassen, op internet kun je wel aparte dingen vinden.. in de winkels hebben ze allemaal van die saaie vind ik. Maar heb dr zelf al één, van oilily.. dus ben al voorzien!

Dees veel succes bij de gyn en gefeliciteerd met je reu! ;)

Sizzel wat balen dat je je nog zo slecht voelt, hopelijk is het inderdaad wat onschuldigs, er heerst van alles dus kan goed natuurlijk! Beterschap!

Suus jij ook al zo'n slechte nacht gehad? Lastig he, het lijkt onderhand wel of niemand van de febr. mama's nog fatsoenlijke nachtrust krijgt! ;)

Dwazie, dat schiet ook niet op, de pijn van je bovenrug naar je onderrrug.. hihi!

Ik moet om 11 uur bij de verloskundige zijn, en vanavond heb ik voor het eerst zwangerschapsgym.. waar ik een beetje tegenop zie, ik ga savonds nooit zo graag de deur uit, maar op aandringen van een heeeele hoop mensen heb ik me toch op gegeven! :(

Nog even een vraagje voor iedereen, schaffen jullie metalen kruiken aan, of een bellywarmer? Ik vind metalen kruiken een beetje eng, al koop ik er sowiezo één.. maar nu wil ik ook wel een bellywarmer, weet iemand de voordelen daarvan en hoe werkt het? Want ik dacht dat ie alleen was om het ledikantje voor te verwarmen en dat je m er daarna uit moet halen?

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hoi nikka ik heb idd ook zon bellywarmer gekregen en twijfelde ook nog van de werking er van.... dus iedereen die ervaring heeft met de bellywarmer.....

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ...zo ik ben ook weer terug...

toch weer een beginnende blaasontsteking, dus veel drinken, en heb voor de zekerheid een kuurtje meegekregen voor als het in het weekend niet zou gaan. Dan hoef ik dan niet naar de huisartsenpost. Koorts was nu al weer iets minder, dus grote kans dat ik het kuurtje niet nodig heb!

Longen klonken best goed. Zat wel een roggel in, maar dat heb ik altijd. Ben ook gewoon snotverkouden dus ja.. je kunt dan niet verwachten dat ze helemaal schoon zijn!

De buikpijn en rugpijn kwam echt van het hoesten. Moet nu stomen.. bleh.. zoek ik nooit! hihi Toch maar doen he!

al met al viel het dus erg mee! gelukkig! Me happy!

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik heb trouwens metalen kruiken! had nog nooit van een bellywarmer gehoord!

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    gelukkig sizzel dat het meeviel... nu lekker rustig aan doen en uitzieken....

pfft al die zieke ik hop echt dat ik de dans ontspring deze reis....

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik hoop het ook voor je dwazie.. kan nou niet echt zeggen dat ik ervan geniet!

Hebben jullie het trouwens ook zoooooo koud?
    Ikke namelijk wel.. verschrikkelijk koud zelfs!

10. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Fijn dat het mee viel Sizzel, hopelijk knap je nu snel op!

Ja die bellywarmer stond op het uitzetlijstje van prenatal, dus toen heb ik er eens naar gekeken en het leek me wel wat.
    Je moet m geloof ik 4 minuten 'opwarmen' met een snoer wat je inplugt en dat dan natuurlijk weer in het stopcontact, na die 4 minuten is ie warm en blijft dat een aantal uren. Voordeel vind ik dat er geen water in zit, want bij een metalen kruik zit natuurlijk toch kokend heet water in!
    Maar een metalen kruik laat je toch gewoon in het bedje liggen? En zo'n bellywarmer is rond dus ik vroeg me af hoe dat zat.....

ik ga het forum wel eens doorspitten of er een topic over is!

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hmm.. had er echt nog nooit van gehoord!

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    met mijn zoon (7jaar geleden) gebruikte we de kruiken ingewikkeld met doeken ook om hem op zn zij te houden....

wet eigenlijk niet eens of dat nou weer moet

13. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Ik heb al van alles gevonden erover op het forum net, maar geen tijd om het te lezen moet nu naar de vk. Dus dat komt straks wel.

Tot straks allemaal!

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    suc6 bij de VK

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hey meiden
    nou heb even terug gelezen en als eerste wil ik nog even reageren op anice der schoonzus jeetje meid wat ben je een kutwijf werkelijk waar wat meen je der nou mee te bereiken om zoiets te doen hebben ze je bovendien nooit geleerd respect te hebben voor zwangere vrouwen en privacy werkelijk waar ik hoop dat je het lef nog hebt om hier weer eens te komen kijken zodat je nu ook weet hoe andere over je denken ik vind je in ieder geval een lage kutwijf en weet dat de rest er ook zo over denkt!

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo en nu de rest
    @amma dankjewel meid
    @luiertas ik heb me er laatst eentje gekocht bij kruidvat die vond ik wel leuk
    @dees gefeliciteerd met je reu
    @sizzel meid gelukkig dat het bij jou wat beter uitvalt maar hou het maar goed in de gaten

Nou ik ben vanmorgen naar de dokter geweest mijn urine was nog hetzelfde als gisteren niet goed dus maar mijn koorts was gezakt en medicijnen slaan redelijk aan gelukkig anders had ik naar ziekenhuis gemoeten en liever niet nog een keertje hoor, moet straks wel naar de vk om te kijken of het vocht dat ik verlies nu urine is of dat het vruchtwater is nou ik word gewoon helemaal gek hier en tot overmaat van ramp heeft mijn eigen vk geen dienst en die andere vind ik beetje raar mens maar ja. Moet morgen ook weer terug naar huisarts om te kijken of het goed blijft gaan en als ik opeens slecht word moet ik direct aan de bel trekken ongeacht het tijdstip nou soms vraag ik me af is er dan iets in deze zwangerschap wat me wel goed afgaat? ik zit er nu echt eventjes doorheen hoor.

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh vivian ... jeetje meid je krijgt het wel voor je kiezen he.... hele dikke knuf van dwaas

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dankje dwaas jij hebt je portie anders ook wel gehad in het begin he, ben blij voor je dat het je nu wat beter afgaat lijkt alsof het gisteren was dat we samen in het ziekenhuis lagen stom he

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    inderdaad het lijkt inderdaad als gister... ben ook een soort van bang geworden voor het ziekenhuis daardoor... ik voel me wel beter ja gelukkig.. met niet meer de hele dag beroerd maar tel de weken wel degelijk af hoor... kan niet wachten totdat ik 36 37 weken ben en dan mag ze van mij echt komen....

maar voor nu vivian even lekker aan jezelf denken.. jezelf lekker vertroetelen

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    he vivian..

kan me goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit meid.. bah.. tis ook niet leuk zo!
    Heel veel sterkte en beterschap!
    Hele dikke knuff vanuit hier!

Liefs Sizzel

Deel Deze Pagina