dankjewel meiden ik ga nu even de vk bellen om afspraak te maken en dan ga ik proberen wat te slapen zul je nu zien dat ik geen vocht ga verliezen net nu ze het nodig hebben kom straks nog eventjes kijken doei doei
Het gaat hier wel lekker vooruit, allemaal aan het aftellen waarschijnlijk. En dan te bedenken dat ik dit jaar in februari bevallen ben van ons eerste zoontje en volgend jaar in februari zal bevallen van ons tweede zoontje.
hoi liefje.... we zijn zeker aan het aftellen.... begrijp ik goed dat je nu ook zwanger bent... klets je dan gezellig met ons mee?
nou net de verloskundige gebeld slapen zit er niet meer in moet om 12 uur al bij haar zijn dan ga ik daarna maar eventjes naar bed als het goed gaat tenminste want als het vruchtwater is moet ik naar het ziekenhuis laten we hopen dat het gewoon urine is hoor
ja anders ik wel moet er niet aan denken dat ons kereltje nu al wil komen zeg hij moet nog echt even op zich laten wachten en nog 6 weken plat liggen zie ik ook niet echt zitten daar ben ik veels te onrustig voor
het was trouwens afgesproken dat ik zo snel kon komen de huisarts had met haar gebeld moet zeggen dat ik dat wel prettig vond hoefde ik haar niet alles uit te gaan leggen
je mag echt nog niet komen hoor kereltje van vivian... rustig nog even groeien bij je lieve mama.. zo heb hem even toe gesproken... dit moet werken
Ach jeetje meiden, wat een toestanden allemaal met slecht slapen, ziek zijn, blaasontstekingen en vocht verliezen. Allemaal een hele dikke knuffel van mij *Knuffel* Nou, hier het verslagje van de gyn. Het was een emotioneel bezoekje. We hebben het even over de bevalling gehad en over wat ze gaan doen met het ukkie (beademen ofzo). We krijgen binnenkort een gesprek met een kinderarts die ook bij de bevalling aanwezig zal zijn. Daar mogen we alle vragen stellen. Ze verwachten namelijk wel enige rijping van de longen alleen niet voldoende. De nieren zijn opgegeven, dat is niks meer. De bevalling is 75% kans op een keizersnee zei hij maar later maakte hij daar 50% van. Op de echo was namelijk te zien dat Luuk op zich nog wat ruimte heeft om in een hoofdligging te komen. Hij lag nu weer half dwars, half hoofd. Over een week of 4 gaan we kijken of het een keizersnee word en gaan we die plannen. De bloeduitslagen waren goed, althans, een aantal waarden (hb en schildklier) waren te laag maar dat hoorde wel bij de 2ling zwangerschap. De uitslagen van de lever waren er nog niet en die krijgen we volgende week. Om de verjaardag van Feng te vieren heb ik voor mezelf een gebakje en harde broodjes gehaald. Lekker eiersalade erbij dus ik heb straks een lekkere lunch. Ik had voor de honden een grote kluif willen halen maar de dierenwinkel was dicht. Zo, nu even een bakkie maken en lekker internetten.
Hallo Meiden, Bijlezen lukt even niet, maar het gaat geloof ik niet bij iedereen even lekker. Vivian: sterkte en die beeb van jou, blijft gewoon nog lekker zitten hoor! Lies: lijkt me heftig, binnen 1 jaar 2x bevallen. Maar aan de andere kant, je bent er wel snel van af. Slapen gaat hier nog redelijk. Ik heb alleen onwijs last van maagzuur en dan vooral 's nachts. Verder gisteren mijn laatste ritje te paard gemaakt en nu mijn rijspullen voor lange tijd opgeborgen. Dan groeit mijn buik enorm en ja daar voel je natuurlijk wel wat van. Nog meer mensen soms het idee dat hun ribbenkast gaat exploderen? Verbouwing verloopt niet helemaal volgens planning en door frustraties gisteren mijn auto tegen het hek van ons vakantiehuisje gereden. Nu mijn auto op mijn werk maar helemaal achteraan geparkeerd. Ik schaam me dood en ik heb echt geen zin in die opmerkingen van: een vrouw achter het stuur, ..............". Vanochtend bij de vk geweest en alles was goed. Moet alleen leren alles een versnelling lager te gaan doen, maar dat is best moeilijk. Kindje lag tijdens de controle met het hoofdje naar beneden en ja dat zegt niks, maar dan weet ie wel vast waar over tig weken moet zijn! Iemand nog tips voor sinterklaasgedichten? Moet er nog 3 maken voor a.s. zaterdag. Succes iedereen! groetjes, Aurelie
Goedemorgen allemaal Allereerst Vivian en Dees dikke knuffel voor jullie. Vivian, ik hoop zo dat er niks aan de hand is. Ik ben al steeds aan het duimen. Dees, jij hebt ook een zware ochtend gehad. Pffft, dat zijn dingen die besproken moeten worden,maar eigenlijk zou dat gewoon niet moeten. Bah, vind het zo naar... Hier vanmorgen weer vroeg wakker, maar de pijn viel mee dus dacht: nog ff lekker omdraaien en liggen. Werd pas om kwart over 10 wakker van de telefoon.... Had het echt nodig. Kreeg steeds al van mensen commentaar: Wat zie jij er moe uit! Ja gek he, ik slaap amper.... Dus ik het heb het echt nodig gehad. Toen de huisarts gebeld. Ben snotterig en verkouden en duizelig. Maar die man heeft vak. en ik wil niet naar een andere. Wil gewoon es ff graag met hem kletsen over al m'n kwalen. Gewoon ff spuien en luchten. Hij is er maandag pas weer. Bel dus maandag wel weer ff. Ik zit nog steeds in pyama, ga me zo maar es aankleden. Heb hele koude blote voeten.
nou dat gevoel heb ik al weken. Soms het gevoel of hij al geexplodeerd is... vreselijk. Lijkt echt op gekneusde ribben. Dat heb ik namelijk wel eens gehad en dat voelde net zo. auw auw.
Fijn dat je wat langer hebt geslapen Boney. Aankleden? Waarom? Lekker zo blijven hobbelen joh, pantoffels en sokken aan, trui over je pyama en klaar Ja, het gesprek is iets wat toch moet komen. De gyn begon er zelf niet over en nu ik erover begon zei hij dat het goed is dat we met die dingen komen. We willen voor het ukkie namelijk geen lijdensweg. Het is uitzichtloos dus waarom dan beademen en het gaan rekken? Dat zijn dingen die we willen bespreken met de kinderarts. Dat zal een heel moeilijk gesprek gaan worden en ik zie er als een berg tegenop maar het zal toch moeten gebeuren helaas.
Ik vind het zeker heel wat dees. vind het zo moeilijk. Je praat er best makkelijk over en ben best wel positief. Weet niet goed wat ik moet zeggen... Maar ik denk wel aan je en zou niet graag in je schoenen staan.