Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    haha dan ga ik nou ff aankleden en wat boodschappen halen, kom ik je vanmiddag versterken!
    Maar ik MOET echt ff de deur uit. Heb zaterdag een huis met visite, en wil vast wat kleine boodschappen halen. Vriend doet morgen de zware dingen. Wil ook nog ff dec. zegels halen. Kan ik vast kaarten gaan schrijven.

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik moet wel positief blijven Boney, zeker voor ons kleine ventje wat ook nog in mijn buik ligt te schoppen. Daarbij ga ik er zelf aan onderdoor als ik niet positief blijf. Het wil niet zeggen dat er geen momenten zijn dat ik het niet meer zie zitten hoor. Ik denk soms ook dat Luuk het ook niet gaat redden en dat het ons niet is gegund. Ik ben soms ook depressief en vraag me af waarom wij steeds alle pech hebben en het bij andere wel goed gaat die het kind niet eens willen hebben. Op die vragen krijgen we nooit antwoord. Ik probeer gewoon te genieten van alle momenten die ik met het ukkie heb. Nu leeft het en heb ik het dichtbij me, straks is het weg.

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou dees dikke KNUFKNUFKNUF voor jou ,
    ik ga nu de rest terug lezen

4. 40plusmama

Dank je Mystery :)

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    dees je bent echt een sterke vrouw... respect....

ik heb ook zon pijn in mijn rug nu... dat ik nu al niet meer weer hoe me te bewegen ... argg soms word ik er echt gek van

6. 40plusmama

Even lekker op de bank met een kruik Dwazie ennuh, dank je ;)

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    strakjes op de bank nu nog even voor mijn zoontje zorgen en dan wer naar school brengen....

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36

ben ook zo blij er mee... hoop dat ie snel binnenkomt... besteld op de website van Wallaboo zelf...

9. 40plusmama

Ik heb er 1 van Kipling en 1 van VGZ en die is precies in de kleur.

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dees, het lijkt me erg moeilijk om dat soort gesprekken te moeten voeren. Tuurlijk moet het, maar dat maakt het niet makkelijker. Ik vind het erg knap dat jullie dit op deze manier kunnen dragen. Dikke knuffel van mij!

Vivian, ik hoop dat het allemaal meevalt. Ik duim in ieder geval voor je.

Dwazie, ik weet wat je doormaakt. Ik zit ook elke keer van mijn linkerbil op mijn rechter, staan, hangen, enz. De pijn gaat gewoon niet weg. Die kleine is ook nog eens mega onrustig....ze weet echt niet wat haar overkomt (al die rust van mij).

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dees kan dat goed begrijpen. Maar gelukkig is met luuk alles goed. De kans dat het met hem mis gaat is klein.
    En jullie hebben goede begeleiding. Want het is niet vreemd dat je depri bent.
    Nogmaals dikke kroel voor jou van mij...

Ik ben inmiddels aangekleed. Ga ff gtst kijken met een kop soep.

12. 40plusmama

Dank je Suus.

Balen die pijn he. Wel grappig dat jullie kleintje het doorheeft dat er iets niet klopt en lekker actief is :)

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hallo trouwens allemaal! :)

heb even snel over jullie berichten heen gelezen... best druk op het werk vandaag...

lees dat sommige weer enorm last hebben van rug... en las ik nou dat Sizzel koorts heeft? Beterschap meiden, doe het rustig aan!

met mij gaat het vandaag redelijk goed... voel me minder duizelig, heb het allleen steeds zo warm, echt opvliegers lijken het wel ;)

liefs, Wendy

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou meiden toch beetje goed nieuws hier vandaag het was gelukkig geen vruchtwater ons kereltje doet het goed gelukkig, nu nog beter worden en dan kan ik de wereld weer aan denk alleen dat dat nog beetje tijd nodig heeft maar goed ben al dat dit beetje goed nieuws was als de dokter morgen nu ook nog alles goed vind ben ik tevreden

ik word gek van mijn hond die wil de hele tijd in mijn armen liggen dus heb ik maar het dekbed op de bank gelegd kan ze bij me liggen als ik slaap geloof dat ze merkt dat ik me niet goed voel

dees speciaal voor jou een dikke knuffel heb echt respect hoe goed je ermee omgaat hoor

15. 40plusmama

Dank je Boney.

De gyn zei het vanmorgen ook nog dat met Luuk alles goed is en hij het hardstikke goed doet. Mijn baarmoedermond was ook weer ietsje langer dan de vorige keer dus ook niks wijst op een eventuele vroeggeboorte. Het is gewoon heel fijn dat hij ons zo steunt en helpt. Was wel leuk trouwens vanmorgen, het is best een leuke vent om te zien en ik kreeg een complimentje dat ik er zo goed uitzag. Dan ga je toch wel even glimmen hoor :oops:

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    weet trouwens niet meer wie me gehyved had volgens mij bonye sorry had het berichtje per ongeluk gewist :) evengoed bedankt liefc dat iedereen hier aan me denkt

17. 40plusmama

Tis je leeftijd denk ik Wen :p :)

Oef, gelukkig Vivian. Nu lekker uitzieken en rustig aan doen. Je hond voelt dat je niet lekker bent en kruipt lekker bij je. Doet mijn Haja ook altijd, zoooo lief en zooooo lastig soms :) . Jij ook bedankt trouwens ;)

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik ga eventjes slapen tot straks

19. 40plusmama

Truste Vivian

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    ow gelukkig vivian, heeft het duimen toch geholpen.
    En ja, dat was ik op hyves. Geeft niet hoor... ;)

Dees, altijd leuk om complimentjes te krijgen. Ik krijg de laatste dagen alleen maar te horen dat ik er zo bedonderd uit zie. Is ook niet leuk hoor.

Deel Deze Pagina