@ anice ik las net je verhaal wat is k*twijf die schoonzus. dat zijn echt mensen die niks beters te doen hebben bah bah.... toch wil ik je bij deze een voorspoedige zwangerschap en bevalling toe wensen en geniet achter een paar weekjes maar lekker van jullie kindje. knuffel kikkert hey meiden sorry dat ik op niemand anders reageer maar ik trek het echt niet meer vandaag...ik heb z'n pijn aan m'n heupen/bekken ik heb heel veel wakker gelegen afgelopen nacht door de pijn. ik ben dood moe maar kan niet echt goed liggen door de pijn. het zijn nog maar ongeveer 9 weekjes maar ik vind het toch heel erg zwaar op dit moment, ik ben heel blij met ukkie en mijn zwangerschap maar niet met de pijn
Tis hier trouwens super donker. rot en somber weer zeg. bah, word je alleen maar nog bleeeh-er van...
Veel sterkte met de pijn Kikkert. Lekker rustig aan doen en je niet bezwaard voelen als je even geen reacties kan geven
Vivian, wat fijn dat alles goed is. Slaap lekker! Zo da's een lekkere opsteker Dees. Nee helaas hier ook opmerkingen vergelijkbaar met die van Boney. Maar ik kan het begrijpen....ik zie erg vermoeid uit en daar wordt je niet knapper van....
Het weer is hier ook al zo triest. Weer om op bed te liggen met een film of een goed boek, chips en chocomelk en voor niemand open doen of de telefoon opnemen.
Hier ook een super druk beebje... En ook 2 katten die voelen dat ik niet lekker ben. Ik zit op de bank met aan beide kanten een kat. En een kindje in m'n buik wat aan het koppeltjeduiken is :-D
vivian gelukkig is alles goed met kereltje... nu mamma nog.. voor iedereen met pijn.... (incl) leef met julie mee.. wat en drama dit zeg.. ik ben ook zoooo moeee en verveeld... bah voel me even bagger maar ga mezelf zo even positiviteit toebrengen want ik moet nog een aantal weken...
Pffft tis wat hier met al die pijntjes en zorgen.... Maar laten we wel positief blijven hoor! Moeilijk, maar laten we het wel proberen. Anders word het hier zo'n saaie boel... En natuurlijk is het fijn om hier te kunnen spuien, hoeven we onze mannen daar niet steeds lastig te vallen
Ik merk zelf dat ik erg wisselende dagen heb. Vandaag gaat het best wel aardig, kheb redelijk geslapen (en erg hoog zo met die klossen eronder ), minder bekkenpijn, niet zo het zuur en ben redelijk fit. Maar morgen kan het weer helemaal anders zijn en voel ik me weer ellendig.
dat wisselende ken ik inderdaad... ene dag volop energie andere dag saai somber pijn enz enz.. maar boney heeft gelijk we moeten positief blijven... anders duurt het zo lang... dus wi heeft er een grappig verhaal!
Ik heb dit jurkje gekocht voor de kerst. Ook met zwarte legging maar dan met een bruin lang vest er over van esprit
Ik heb geen grappig verhaal. Maar wilde wel even zeggen dat ik het uitdoen van mijn piercing toch een verademing vindt. Wat kan dat snel veranderen. Ben blij dat ik het gedaan heb.
toch de goede keuze daisy Vivian, fijn meid dat het geen vruchtwater is! Dees. Ik heb echt zo veel respect voor je... Niet te geloven. Vind het zo knap hoe je met de situatie om gaat. Je moet ook wel, dat snap ik.. maar toch.. Het zijn geen makkelijke gesprekken enz.. en het dan ook nog met ons delen hier.. Helemaal super meid!
Leuk Boney! Ik kreeg gisteren van mijn ma een heel leuk shirt met van die punten eraan. Het is elastisch dus rekt lekker mee en het is in zwart-wit dus kan op alles eigenlijk. Ik bewaar hem voor de kerst. Fijn Daisy, nu hopen dat je er verder geen last meer van hebt.
Dank je Sizzel. Het is trouwens wel fijn om het te delen. Ik zie het toch een beetje als een uitlaatklep om het neer te typen.
kijk boney daar wordt ik nou vrolijk van .... nieuwe kleren hahaha mooi setje hoor... ga voor me zelf ook maar eens speuren daisy herlijk meid dat het zo goed voelt.... komt allemaal wel weer dat het wel kan