Haha. Ik had vandaag ook een grappige. Vorige week moest ik bloed prikken en ik zag er FSH bijstaan. Maar dat is follikel stimulerend hormoon en die snapte ik niet helemaal. Ik ben tenslotte zwanger dus waarom moeten ze dan weten of ik een eisprong heb? Vandaag zei de gyn dat ze wat anders hadden moeten aankruisen maar dat de verpleegkundige het verkeerd aan had gekruisd. Ze hadden er flink om gelachen en mijn verbazing was dus niet vreemd
Ja dat kan ik me wel voorstellen, en dat is inderdaad erg fijn dat jullie die kans hebben! Fijn ook dat je hier je hart kan luchten! Ik was te laat Sizzel hihi, maar ik snap je heel goed, ik zet ook geen foto's van mezelf zomaar online, tegenwoordig gebeuren er de gekste dingen mee!
dat vind ik dus ook.. en tegenwoordig wordt er echt misbruik van foto's gemaakt.. dus had maar ff een link opgeschreven.. meteen daarna weer verwijderd.. Sorry als je 'm gemist had!
Yep! alleen heb ik ,m gisteren dus niet geopend gekregen.. hij gaf nog steeds elke keer een foutmelding! ook toen mijn mannetje het probeerde!
oja.. ff iets anders.. Het geluid op Q-music is nog niet geraden.. grrr... 40.300 euro is het nu waard! ik weet ook echt niet wat het is en kan me er echt dood aan irriteren! Iemand hier een idee wat nog niet gezegd is?
Ik schrijf ook op het ivf-forum en voordat ik er zelf op kon zetten dat ik op de radio was geweest hadden ze al een oproep gedaan voor nachtegaaltje Dees68 Raar Sizzel. En als je zo nog een keer kijkt?
Sizzel, vreselijk irri. Ik weet het ook echt niet gewoon. Ik denk dat op de site wel staat wat wel en niet geraden is.
Haha, nu gaat iedereen in je profiel op 'bekijk alle berichten van....' drukken, en zoeken zoeken zoeken naar je naam! Goh dat je dat gelijk zag Dees van dat FSH, ik lees altijd overal overheen geloof ik.. ben af en toe echt een blinde kip!