Probeer eens via deze link Sizzel http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/r ... t=01:00:00 Bij mij moet ik hem dan even naar de 29 minuten dooschuiven.
Hij doet het echt niet dees.. zal wel aan onze pc liggen hoor.. krijg elke keer dezelfde foutmelding!
Ik ben weg. ff booschappen doen en m'n kruitvat doos ophalen. als ze de bon accepteren. Heb geen streepjes code er op staan.
goedemiddag meiden! super al 1600 bladzijdes heb terug gelezen maar reageer fff niet uitgebreid is te veel hier vannacht kut geslapen! en ons beebje ook al rustig bah wordt je weer lekker vrolijk van , maar heb het idee dat ze niet zo veel ruimte meer heeft om echt actief te doen! ze is tenslotte niet zo klein en loopt ruim 2 weken voor! maar ja dan heb je weer zo onzeker dagje, vanmorgen ff proefdruk geboortekaartje opgehaald! en hij is wel goed denk en de envenloppen meegekregen , dus heb weer wat te doen! net ff langs mijn werk geweest voor een bakkie te doen is mijn bedrijfleidster vanmiddag vrij dus was er niet en mijn andere collega,s waren superdruk met klanten bezig , dus na 5 min achter gezeten te hebben in mijn uppie dacht ik ik ga maar , denk bij mezelf wat heeft dat langs gaan op je werk voor zin! nog niet eens tijd om te kletsen enz! of zie ik dat nou verkeerd! @vivian fijn dat allemaal meevalt en snel opknappen he meid! @dees ik heb bewondering hoe je ermee omgaat superrrr mijn complimenten! @ rest van de meiden dikke knuffffffffffff
Joma, bij twijfel gewoon je vk bellen hoor. Ik kreeg net ook bericht dat de enveloppen er zijn. Ik ga ze maandag halen denk ik. Bij mij op het werk maakt de supervisor tijd maar met de medewerkers kan ik ook niet echt praten, die hebben het veel te druk. Is best balen maar niks aan te doen. Arghhhhhhhhh, de katten lopen steeds met hun baggerpoten op het aanrecht en ik moet steeds opstaan om ze eraf te jagen. Ze luisteren gewoon niet . Snel weer eens een nieuwe plantenspuit halen want ik word er gek van.
Ik kan hem ook zo snel niet meer vinden. Het was in ieder geval gisteren en halverwege het 2de uur. Via de site van 3fm kan je hem ook terughalen misschien?
Ik gebruik de mijne nooit meer. En toch durf ik hem nog niet te verkopen. Bij twijfel is het toch wel fijn.
hahahahahahahahaha.. nee dees.. idols is niets voor jouw denk ik! Wel super leuk dat ik nu ook je stem gehoord heb!
Dit stelt me wel weer gerust leuk om te weten! WEEK 30 > De baby heeft steeds minder ruimte om te bewegen.Hoewel er nog genoeg ruimte is om van positie te veranderen is het kopje duikelen en het gespring van de afgelopen weken nu afgelopen. WEEK 31 > Sommige baby,s zullen rond deze tijd hun definitieve positie in de baarmoeder hebben ingenomen.Maar er is nog tijd genoeg voor de baby,s die niet goed liggen om te keren. De baby slaapt 90 procent van de tijd!
Oja mijn beebje is maat van 31 weken nu en baarmoeder ook!dus dan klopt het wel met de slaapperiodes en minder beweegruimte!