Ik denk dat iedereen dan veel minder aanwezig is vooral die met een keizersnee. Je hebt het dan tenslotte ook hardstikke druk met je kindje en de visite.
ik denk in het begin minder maar ik vindt wel leuk om dan gewoon met zijn allen naar de febr mamma,s 2008 te gaan
Ik ben wel nieuwsgierig Maar nou heb ik net de foto gemist Ben dus weer terug van de fysio zoals jullie zien en ben nog bij aan het lezen
is wel leuk dat iedereen er een ander idee van heeft ik heb ook echt het gevoel da die kleine eerder dan 1 febr komt heel raar , dadelijk zitten we er allemaal naast haha en ja zou wel gezellig zijn als we daarna ook nog lekker kletsen hier , ben wel benieuwd hoe iedereen het ervaart en zo
kga heel even op bed liggen.. beeb is zo aan het trappen dat ik het idee heb dat ie niet zo lekker ligt.. eens kijken of het helpt als ik ff gestrekt ga! ben zo wel weer terug!
Ik denk dat het in het begin iets minder druk is hier.. maar daarna is het ook wel leuk om te kletsen over de kleintjes wat ze al kunnen, of wanneer er problemen zijn ofzo! Als ik zo bij de topics kijk van mama's die al zijn bevallen komt dat wel goed, zie ook regelmatig dat ze meetings afspreken met de beebs erbij! Ik weet niet wat die kleine van ons gaat doen, ik kan makkelijk maart-mama worden maar heb niet het gevoel dat ik ver overtijd ga. Het liefst beval ik met 37 weken haha, nee ik schat ongeveer een week voor de uitgerekend datum (nou misschien hoop ik het meer dan dat het een schatting is.) Ben benieuwd of er iemand van de febr mama's op 29 febr bevalt, echt een rotdatum, die van ons is zo eigenwijs dat me dat ook niks zou verbazen als ie dan komt!
29 maar dat schijnt aan je mediaspeler te liggen want er waren er ook die het over 89 minuten hadden.
Klinkt wel lekker de cd, tenminste, de eerste 2 nummers alvast. De eerste is die bekende van nu. Lekker swingende muziek. Gek eigenlijk want mijn smaak is meer gothic en extremere muziek.