Ow ja? vertel Mystery.. ben benieuwd hoe jij het ziet.. haha ik snap er helemaal nix meer van. Ik weet het verschil tussen eigen risico en eigen bijdrage nu.. bedoel je dat? Je betaalt dus allemaal de eerste 150 eigen risico. Nou daar zit je zo aan idd en de eigen bijdrage's kun je terug krijgen van je verzekering als je daarvoor verzekerd bent zoals Joma en ik niet, want ik krijg het dan maar deels.. Snap ik het nu goed? Sorry hoor.. wordt gewoon moe van mezelf haha
ExtraVerzorgd 2: Bevalling Bij een bevalling in het ziekenhuis zonder medische noodzaak worden de kosten gedeeltelijk vergoed vanuit de Basisverzekering. U heeft hierbij een eigen bijdrage. Vanuit de aanvullende verzekering Menzis ExtraVerzorgd 2 heeft u recht op vergoeding van deze eigen bijdrage. U heeft recht op vergoeding van de kosten tot een maximum van 160 voor gebruik van de verloskamer in een ziekenhuis in verband met een bevalling die plaatsvindt onder leiding van een verloskundige of huisarts. Voorwaarde voor vergoeding is dat de Basisverzekering is ondergebracht bij Menzis.
ik ben blij dat ik het vanmiddag aan de telefoon begreep! want die vrouw snapte er zelf eerst ook niet veel van !
ik snap niet dat ze al die verzekering niet hetzelfde zijn hoor! enige voordeel je kan zelf kiezen bij welke verzekering!
Nou ja. ik zie het allemaal wel.. haha beeb is erg onrustig geworden, omdat mama een beetje dom is denk ik haha. Nou ja.. ik ga gewoon het geld aan de kant zetten en ik bel morgen nog wel een keer met de menzis, wat ik dan het beste kan doen. Die 150 moet ik toch betalen en dan zie ik het wel hoor.
En meiden niet druk maken aan kinderen beginnen kost geld dus daar begint het al mee met de bevalling
Whaha ja dat doe ik ook niet hoor, maar vond het wel vreemd, want ik wist dat heel niet joh. ik d8 het wordt allemaal wel vergoed door het ziekenfonds we betalen met z'n alleen toch al zoveel joh he.. en ik d8 dan.. nou dan kom ik er met die eerste 150 eigen risico toch mooi van af. NIET DUS blijkt wel weer.. ach ja.. we zien het wel..
Nou dames.. ik ga lekker naar bed.. dromen van de Menzis.. haha nee geintje ....hoop ik haha. Weltrusten iedereen en tot morgen maar weer...
Haha ja idd.. dat is idd mooier.. ow ow. Nou ik ga lekker slapen.. jullie ook een fijne nachtrust.. weltrusten
Iedereen al naar bed? Nou, ik zie nu al op tegen de nacht....zal wel weer veel woelen worden en kruiken maken. Ik kan zitten beter volhouden dan liggen. Maar ga het zo toch maar eens proberen. Slaap lekker allemaal!