Iedereen al naar bed? Snap het wel, ben normaal ook doodop rond deze tijd. Ben nu vooral boos en verdrietig. We hebben vanavond cursus 'samen bevallen' gehad. M'n vriend vindt het al niet echt super en een beetje onzin. Maar ik zie al die mannen zo hun best doen en hij zit daar maar met een chagrijnig hoofd. Er stond bijvoorbeeld op het programma dat de mannen massage technieken zouden leren. Dus al die mannen heel lief hun vrouw masseren en echt op haar gericht en vragen of ze het zo goed deden enzo.. En mijn man loopt een beetje ongeinteresseerd op mijn rug te drukken en om zich heen te kijken. Dus ik zei net dat ik het jammer vond dat hij zo ongeinteresseerd daar zit, wordt ie pissig en zegt dat ie wel z'n best doet want hij gaat tenminste mee. Ja hallo! Als je er met zo'n rotkop zit ga dan niet mee! Wat heeft het dan voor zin? Nou ja, hij is nu boos met de hond gaan wandelen. Ik vind het echt leuk dat we samen een cursus doen, dat wil niet elke man, maar sta er dan ook voor open denk ik dan. Het is bij voorbaat al onzin en stom en zit na die tijd alleen maar te zeuren wat hij niet leuk vond. Pff... Betaal je dan 160 voor. Nou, ik ga ook maar naar bed. Wou nog eventjes van me afschrijven, hopen dat ik dan minder boos ben. Ik zie/lees jullie morgen weer meiden! xxx
nou nog effe gauw op jou reageren dan en dan ben ik echt weg , balen meissie dat ie niet mee doet , je zou zijn steun nu ook goed kunnne gebruiken lijkt me misschien moet je t eens aan hem vragen tijdens t eten of een bak koffie waarom hij niet zo mee doet , misschien heeft het een reden , dat praat het natuurlijk niet goed he kiss maar ja je weet maar nooit , hoop dat jullie er uit komen
Dankje meis. Denk dat ik idd op een ander moment erover moet beginnen, ander wordt het toch ruzie Laat nog wel even weten hoe het is afgelopen..
Nou maja, das idd niet leuk. En volgens mij is samen bevallen juist een cursus waarbij de man altijd mee moet?
Ik las hier alles over in het ZH bevallen zonder medische indicatie. Ik betaal 175 euro. vind dat erg meevallen. Dus wij gaan ook voor het ZH.
en hier nog 1 die opziet tegen de nacht. Bah. Maar ja, ga toch maar liggen. als ik eenmaal lekker lig val ik vanzelf in slaap. Alleen jammer dat het maar max 1.5 uur duurt. Dan draai ik me in m'n slaap om en word dan wakker van de pijn. En dat gaat zo heel de nacht door. Kom dus niet echt in m'n diepe slaap. Is dan ook niet gek dat mensen mij er bedonderd uit vinden zien.... Zo zie ik er echt uit en voel me ook zo. Morgen is vriend ook thuis. Ga alles voor bereiden voor zaterdag. Komt denk ik al snel een mannetje of 30. En die moeten allemaal eten en drinken... Ach ja, heb morgen de hele dag. Truste allemaal en tot morgen. Kus Boney
Weet iemand eigenlijk dat als je thuis bevalt en je moet gehecht worden, doet de verlk dat of moet je dan alsnog naar het ZH?
Bij mij zit de eigen bijdrage van ZH bevallen zonder medische indicatie in mijn aanvullende verzekeringspakket, dus daarvoor hoef ik het niet te laten. Heb gisteren mijn kraampakket ontvangen. Wordt allemaal wel veel echter zo. Heb nog niet naar de medische inhoud gekeken. Ik ga dat van het weekend pas controleren. Er zaten wel leuke extra's in. Een luiertas ... dus ga ik misschien wel voor mijn kolfapparaat gebruiken dacht ik, en een leuke groeimeter en tuttel. @ Boney, ik heb altijd gelezen dat de VK je zelf hecht. Ook onder plaatstelijke verdoving.
Goedenmorgen, Nog even over de vergoeding. Bevalling en kraamzorg vallen NIET onder het eigen risico dus die 150 euro. Dit is bij elke verzekeraar hetzelfde daar het eigen risico is vastgesteld op de basisverzekering. Mocht er iemand nog vragen hebben over vergoeding hiervoor van Menzis die kan me pben. Groetjes
Dat ligt aan de moeilijkheid van het hechten: Mijn vriendin moest naar het ziekenhuis voor de hechtingen, maar ikzelf ben gewoon thuis gehecht bij de eerste.... Misschien als je inscheurt (ja ja, daar moet je natuurlijk ff nog niet aan denken, maar dat kan gebeuren), dan kan het wel eens te lastig zijn voor de VK. Ikzelf ben toen ingeknipt en dat is natuurlijk een "mooiere" wond als een scheur... Goede morgen trouwens
Toen ik het hele verhaal las over de verzekeringen wilde ik dat ook net typen Miran. Inderdaad vallen die niet onder het eigen risico. Dat is zo bepaald en bij iedere verzekeraar hetzelfde. Ik beval op medische indicatie in het ziekenhuis dus heb geen probleem met eigen bijdragen enzo. Daarbij heb ik de hoogste verzekering die ze bij VGZ hebben. Maja, ik zie jouw verhaal helemaal voor me. Olaf zou net zo doen denk ik, hoewel, die zou niet gaan als hij het niet zou zien zitten. Als je het niet wilt, ga dan niet mee denk ik dan maar. Maar misschien deed hij het voor jou en vind hij het allemaal maar onzin? Er komt ook vaak schaamte bij kijken, zeker als je een beetje een macho-man hebt . Zoek het juiste moment om het erover te hebben, niet in het heetst van de strijd . Nou, ik heb weer een aardige nacht gehad. Zowaar heb ik wat minder last van mijn bekken. Alleen had ik nu weer heel erg het zuur, ook niet lekker. En beide beebs vonden het nodig om mama flink te schoppen vannacht. Luuk is ook steeds aan het proberen te draaien heb ik het idee. Ik voel hem dan gaan maar hij draait niet door, waarschijnlijk vanwege ruimtegebrek, en na een hoop gewurm geeft hij het maar op. Ondertussen heb ik het gevoel dat er een skippybal in mijn buik hangt die eigenlijk te groot is. Geen idee hoe ik het anders moet omschrijven maar hij lijkt ruimte te willen die er niet is. Vandaag hou ik een pyamadag denk ik. Energie opdoen voor morgen want morgen ben ik de hele dag in Helmond. De ratjes worden daar opgehaald door de nieuwe baasjes dus veel knuffelen en weer een afscheid. Mijn laatste nestje vliegt uit.......
Goedemorgen! Wil alleen ff zeggen dat ik me weer een stuk beter voel! gelukkig! heerlijke nacht gehad! Tot straks!
Ik heb net eens even op de site gekeken van het izz (waar ik verzekerd ben) en mijn poliklinische bevalling wordt gewoon vergoed. Ik hoef niets bij te betalen! Zie wel dat ik zelf vantevoren contact op moet nemen met het ziekenhuis? Daar heb ik nog nooit van gehoord.. eens even navragen aan de vk over 2 weken..
goedemorgen ladys hier is ikke ookweer na een drama nacht.... ga toch maar wer aan de paracetemol denk ik heb het zo druk vanavond krijg 16 meiden (13-17) sinterklaa vieren... pfft
IZZ is een erg goede verzekering inderdaad. Contact opnemen met het ziekenhuis? Hm, inderdaad maar even navragen. He balen Dwazie, weer een rotnacht. En dan vanavond ook nog eens je huis vol. Misschien zo een lekker warm bad of een lekkere warme douche nemen? Sterkte!