Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh meisjes!

Thanks voor jullie begrip, heb nog geen woord meer gewisseld met vriend, hij is vanochtend aan het werk gegaan zonder me een kus te geven :( Nou, hij zoekt het maar even uit.
    Heb verder prima geslapen.

Sizzel, fijn dat je je beter voelt! Wat kan een nacht goed slapen dan wonderen doen he.
    Dees, lekker een pyamadag, soms moet dat gewoon :)
    Anetieke, dat klinkt wel griezelig over uitscheuren en inknippen haha!

Over kosten ed. Ik heb toen met Menzis gebeld om me aan te melden voor de kraamzorg. Ik heb gevraagd wat het ons ging kosten. Toen zei die mevrouw dat het ons niks ging kosten. Dat je eerst €160 moest betalen en dat je dat later terugkreeg..
    Ik heb trouwens pakket2, maar als het kindje in februari komt kan je in januari nog overstappen naar een hoger pakket als dat voordeliger blijkt te zijn, toch?

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Van harte met je 28 weken Sizzel

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ja vond het ook een beetje vreemd! ben wel super blij met IZZ hoor... doen nooit moeilijk met dingen vergoeden en krijg altijd duidelijk antwoord op mijn vragen. Echt super! Heb ook nog pakket 2, dus ja.. het duurste eigenlijk, maar zit ook wel heel veel in!

ff kopieren wat op de site stond, Dit staat er dus:

Poliklinische bevalling

zonder medische indicatie
    Wilt u niet thuis of in een kraamzorghotel bevallen, dan kunt u kiezen voor de poliklinische bevalling. Meestal gaat u binnen 24 uur na de bevalling weer naar huis. Als u besluit poliklinisch te bevallen, zonder dat er een medische noodzaak voor is, dient u dit zelf te regelen met één van de ziekenhuizen in uw regio. In de regel ontvangt u een rekening voor het totale bedrag van de poliklinische bevalling. Voor inzicht in de kosten en de vergoedingen verwijzen wij u graag naar het Overzicht Vergoedingen Verloskundige- en Kraamzorg. Vermeld altijd uw klantnummer op de rekening als u deze declareert. Soms brengt het ziekenhuis niet de totale kosten bij u in rekening, maar krijgt u een nota van het bedrag dat u zelf dient te betalen. Wanneer u de originele rekening naar IZZ opstuurt, vergoeden wij u deze kosten volledig, op basis van uw aanvullende verzekering.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Shit zeg! Kan je vanmiddag misschien nog even een tukje doen?

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ maja, je vriend trekt wel weer bij joh.. maar erg gezellg is het zeker niet nee.. bah.. heb altijd zo'n hekel aan ruzie! maar ik zou hetzelfde hebben als jij.. "zoek het maar lekker zelf ff uit"... het komt allemaal goed meid! moet gewoon ff bezinken!

6. 40plusmama

Mogguh Maja. Oeh, ik ben er alweer even uit maar volgens mij moet je voor 1 januari wijzigen. Geen idee of dat per verzekeraar verschilt trouwens.

Lullig dat hij zo weg is gegaan. Ach, misschien koelt hij zo even af en doet hij vanavond net alsof er niks aan de hand is. En dan zit jij je een hele dag op te vreten (althans, zo kan het hier gaan). Mannen zijn soms maar rare wezens. :)

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hey dwaas.. en anders ga je even langs de huisarts vragen of je niet iets anders kunt krijgen.. er is vast wel iets anders dan paracetamol... Dat zet ook geen zoden aan de dijk!

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Thanks ladies. Ik ga me vandaag echt niet lopen opvreten hihi. M'n moeder komt vanmiddag op visite en vanavond ga ik uit eten met m'n vk, is toch leuk als je vriendinnetjes bent :D Afleiding genoeg..

Ik ga nog es even achter die zorgverzekering aan. Ben nu ook wel benieuwd geworden.

Nu eerst ff ontbijten, tot later!
    xxx

9. 40plusmama

Even heel wat anders, hebben jullie ook zo'n zin in de kerst? Ik sta al te popelen om de kerstboom neer te zetten :D

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha heb ik ook! Lekker kneuterig..hihi
    We doen geen kerstboom enzo, huis is toch wel wat klein, helemaal nou er steeds meer babyspullen bijkomen :D Maar die periode van gezelligheid, kaarsjes aan, familie, lekker eten.. kan niet wachten!

Ga nu echt eten..

11. 40plusmama

Eetse Maja en tot later.

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeimorgen meiden

Nou hier voor het eerst weer eens tot 6 uur vanmorgen doorgeslapen dat werd tijd had het echt nodig.
    Toestraks weer op controle geweest bij de ha en die heeft voor alle zekerheid toch maar de dienstdoende gyn gebeld omdat de pijn naar mijn nieren naar zijn idee te langzaam weggaat dus nu moet ik vanmiddag op controle bij de gyn en ook een plasje in de kweek zetten.

Stomme vraag nu maar waar doen jullie je plasje altijd in als je er een in moet leveren?

13. supermummy

supermummy Niet meer actief

Goeiemorgen meiden :D

:)
    Hier vandaag ook 28 weken :) :D jij ook proficiat met je
    28 weken Sizzel :)

@Maja82 laat je vriend maar lekker in zijn sopje gaarkoken.
    Maar zonder kus de deur uit is niet echt leuk. Idd niet je dag daardoor laten verpesten!

Vandaag ga ik weer naar de VK, ben benieuwd. Bij mij heeft ze tot nu
    toe nog nooit aan mijn buik gevoeld, alleen gemeten. Ik ben zo benieuwd
    hoe mijn beebje erbij ligt. want ik voel haar helemaal bovenin tegen de ribben maar ook helemaal onderin :confused: . Voelt bij jullie wel de VK aan je buik ? Zou ze het bij mij niet doen omdat ik een speklaag heb en er niet zoveel te voelen valt?

Groetjessssssssssssssss

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen meiden! hier wel redelijk geslapen al zeg ik het zelf!

@meiden met de 28 weken gefeliciteerd!

@dees lekker pyama dag!

@dwaas ppff zoveel meiden, en lekker druk denk hihi krijg medelijden met je !en laat ze lekker zelf lopen!

@vivian ik doe het in een urinepotje kan je bij de drogist halen voor 60 cent .

@supermummy bij mij voelt ze altijd aan mijn buik!

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks voor tip joma dan zullen ze die ook wel hebben bij de apotheek he dan rij ik daar zometeen maar eventjes langs

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja die hebben ze daar zeker weten en kosten niks bekant! ;)

17. 40plusmama

Ik krijg vanuit het ziekenhuis altijd een potje mee dus heb er standaard 1 op voorraad. Ik gebruikte ook weleens een jampotje ofzo.

Supermummy ook 28 weken, proficiat! Voelen aan de buik is bij mij maar 1x gedaan. Maar ik heb elke week echo's dus misschien hoeft het dan niet?

Fijn dat je wat beter hebt geslapen Joma.

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik heb juist van de gyn paracetamol met codiene gekregen voor deze pijnen en die helpen heel goed... maar aangezien ik niet zo van medicatie hou nee ik ze echt alleen in hele hoge nood en dat is dus nu denk ik aangezien ik nog een hele drukke dag heb...

ben wel blij sizzel dat jij je wat beter voelt

hopelijk knapt vivian ook snel op...

dees zal wel even slikken worden als straks je ratjes gaan verhuizen

maja... je vriend trekt wel weer bij is hier zo nu en dan ook het geval die mannen moeten onze hormonen ook even verwerken soms... maar het is niet netjes hoor wat hij doet weggaan zonder iets te zeggen ik word daar altijd heel boos om ook als ik niet zwanger ben...

19. 40plusmama

Wat ik ook zo erg vind, gaan slapen met ruzie. Dat kan ik dus écht niet he. Eerst praten, dan slapen.

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    helemaal mee eens

Deel Deze Pagina