Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Heej Dames, ik is ook weer wakker.
    Heb ook een klote nacht gehad met de maagzuur.. bah bah bah en had geen Gaviscon meer, dus heb maar 2.5 uur geslapen in de nacht en toen mijn mannetje wegging ben ik wel weer in slaap gevallen 2 uurtjes, dus ben toch wel een beetje uitgerust.

Wat het verhaal van de zorgverzekering begrijp ik het nu helemaal gelukkig hehe wat een gedoe hihi en vooral omdat ik hem echt niet meer snapte heb er gewoon over liggen dromen vanmorgen hihi.

Wat betreft de urine: Ik heb het potje van moeders voor moeders van de VK gekregen en daar moet ik het altijd in doen. En bij mij voelen ze toch echt wel op de buik steeds. Hoe hoog de baarmoeder zit en waar het kindje ligt of ze wel goed ligt enzo allemaal.

heeft trouwens iedereen hier een vrouwelijke VK? ik heb er nl 4 3 vrouwen en 1 man, soms erg vervelend vind ik hoor bah.

ik moet ook nog even naar de apotheek de ijzertabletjes ophalen, vergeet ik steeds zeg.

nou ik ga vandaag niet werken en heb me al afgemeld. Heerlijk als je dat zelf kunt bepalen zeg, was dat maar altijd zo.

Kuss Diaan

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks dwazie ik hoop het ook en hoop al helemaal dat ze me niet daar gaan houden vandaag

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Balen he Diaan, dat zuur, ik had het vannacht ook zo erg. Heb je wel een extra kussen zodat je wat hoger ligt? Ik heb, naast de gyn, ook een vk, 1 man en 1 vrouw. Ik vond die man wel aardig en vond het wel leuk dat het eens een man was. Mja, ik heb ook een mannelijke gyn, misschien vind ik het daardoor minder erg.

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    bah dat zuur had ik ook! ik had toen ik in het ziekenhuis bij de gyn liep ook een man , en vondt niet erg hoor moet ik zeggen was lief mannetje en ja die benen moeten toch wijd zegmaar :) ik heb toen inwendige echo,s gehad

6. 40plusmama

Het komt allemaal goed meiske, jij bent straks gewoon weer lekker thuis ;)

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meid ik duim met je mee! dat het allemaal snel goedkomt ;)

8. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    @joma, Ja echt waar. heb er echt over liggen dromen. ik kreeg ruzie in het ziekenhuis nog voor ik moest bevallen, want toen moest ik de rekening al betalen en die was ff 900€ haha, jaja waar je je allemaal al niet druk over maakt tijdens de zwangerschap hihi.

@dees, ja dat zuur is echt balen bah en ik had dus geen gaviscon meer, dus kon ik ook niet slapen helaas. En ik heb idd mijn hoofdstuk een stuk hoger liggen, maar zelfs dat helpt niet helaas.

9. 40plusmama

Ik heb bij ieder onderzoek ook een inwendige echo om de cervixlengte te meten. Eigenlijk doet het me niks meer, al 8 jaar moet ik steeds met de benen wijd. Ik heb er wel een hekel aan als het onverwacht is en ik me niet heb kunnen douchen of als de cavia in zijn wintervacht zit :) . Ik ben dan zo bang dat ik ruik :oops:

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meen je niet wat kan een mens raar dromen :) :) :)

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dan is het minder maar ja dan ook niks aan te doen, dus nu doe je gewoon iedere keer je cavia polijsten en poetsen :)

12. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Whaha ja he.. nou ik ben er helemaal uit nu en ik gooi idd mijn pakket ook ff omhoog.

En dees ik snap je helemaal.. moet wel lachen hoor om die benaming " cavia " ik zei dat laatst tegen danny.. die zat me echt zo aan te kijken.. en jij wil geen cavia zei hij.. nou had het echt niet meer.
    Maar ik douche me gewoon telkens als ik weet dat ik of naar de vk moet of naar de huisarts, want het kan altijd zijn dat ze weer iets moeten, dus dan maar eerst ff douchen.

13. 40plusmama

Ik lig ook hoger (auping) maar het hielp ook niet. Waarschijnlijk was het zonder omhoog liggen nog erger geweest.

Ooh dat dromen, hou op schei uit. Hoevaak ik al niet bevallen ben 's nachts :) . Volgens mij moet ik maar snel aan het boek van die Smulders beginnen.

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wie heeft ook het idee dat je kindje toch vaak in de zelfde houding ligt , ja dan voel ik iedere keer een bobbeltje voetje of knietje op de zelfde plek , soms best een raar gevoel zegmaar

15. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Wat is dat voor boek dan? Ik lees normaal nooit, dus ben er niet van op de hoogte.
    Brr koud hier.. ik ga zo even een broodje smeren.

Hebben jullie dat ook als je 's nachts of 's morgens vroeg wakker wordt je ineens hele erge honger hebt. Ineens is het er en dan moet ik echt eten, want anders wordt ik bont en blauw geschopt. Vanmorgen had mijn lieffie even een boterhammetje met witte vlokken gemaakt en toen was beebje weer gerust gelukkig.

16. 40plusmama

Die vriend van jou is af en toe ook een helder licht he Diaan :)

Ik hou de cavia nu ook wel bij hoor. Maar soms moet je ineens tussendoor met spoed. Ik had met 14 weken een bloeding en was al de hele ochtend aan het werk. Dan heb je 's morgens wel gewassen maar daarna ook weer vaak geplast. Ik vind het niet prettig om daar dan zo te liggen. Het liefst poets ik dan toch even eerst.

17. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Heb je dat toevallig net onder je borsten bij je ribben? ik tenminste wel steeds op dezelfde plek. Ze wil nog wel eens draaien, maar alleen als danny zijn handen op mijn buik legt. Naar mij luisterd ze niet eens haha. Ze heeft nu al een eigen wil en ik zei al vanaf week 21 dat het echt een papa's kindje gaat worden denk ik.. haha

18. 40plusmama

Ja Joma, Luuk ligt ook vaak hetzelfde al schommelt hij wel heen en weer. Als hij bijna in de hoofdligging ligt dan voel ik zijn kontje direct onder de beentjes van het ukkie.

Dat boek is het boek Veilig bevallen van Beatrijs Smulders. Er staan veel nuttige tips in en ervaringsverhalen.

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ik heb dat ook wel een beetje daar geloof ik :)

20. 40plusmama

Ooh en die vreetbuien herken ik niet. 's Nachts ben ik meestal zo duf dat ik niet aan eten moet denken. Ik merk wel dat als ik wakker word dat ik ook meteen honger/trek heb.

Deel Deze Pagina