Ik heb hem ook dat 9 maanden dagboek. Vind het erg leuk. Vul hem braaf elke week in. Ik ook erg leuk om terug te lezen.
Over de nekplooimeting: Ik denk er ook zo over als Lis. Bovendien denk ik dat mijn man het niet aan zou kunnen om een zwaar gehandicapt kindje te verzorgen. Hij komt uit Afrika, en in zijn cultuur is het hebben van een gehandicapt kindje een echte schande. Hij zou mij dan in dat geval ook niet goed kunnen steunen. Ook al blijft de nekplooimeting een kansberekening, en er kan natuurlijk altijd wat misgaan. Ook tijdens de geboorte bijvoorbeeld. Maar ik (wij) vind het wel fijn om die kans te weten. Ik meet mijn buikomvang over het dikste gedeelte van mij buik. Tot nu toe is hij al 7 cm gegroeid sinds voor mijn MK zwangerschap. Als ik mijn buikomvang vergelijk met mijn eerste zwangerschap (van mijn dochter) dan ben ik nu net zo dik als toen ik toen 5 maanden zwanger was, hihihi. Maar ja, er is ook behoorlijk wat vet bijgekomen.
Oh ja, Lis, hier was de kat ook altijd extra aanhankelijk tijdens mijn zwangerschap. Dan lag hij lekker op mijn schoot te slapen. En maar knorren... Ik wel graag weer een nieuwe kat, maar ik weet niet of het beter is om tot na de geboorte te wachten. We gaan in de tussendoor ook nog verhuizen.
Katten schijnen de HCG te kunnen "ruiken" Ze worden dan heel zorgzaam. Die van mij ook. Ik krijg zaterdag een katje van 8 weken erbij. Geweldig man. Een rode kater. Heb er erg zin in. toch nog wat anders om naar uit te kijken dan maandag. (echo) Ga nu werken. Tot morgen Groetjes Boney
@ MamaNorah & taatje : ja het gaat wel met mij...heb veel bloedverlies gehad ben nu pas weer een beetje op de been...ik moet tot oktober weer aan de pil gaan want dan gaan ze kijken of ze een medicijn kunnen overzetten op een andere medicijn.. als het goed is zijn wij dan hopelijk in die tussentijd getrouwd dus we hebben in ieder geval nog iets om naar uit te kijken... en nog een verhuizing naar belgie dus genoeg om naar uit te kijken gelukkig..
@ MamaNorah : waar uit afrika komt je man? mijn aanstaande man, jeetje wat klinkt dat luxe zeg hihi, die komt uit guinee...vandaar dat ik het eventjes vraag
alle nieuwe meiden welkom en een ieder die een echo heeft veel plezier meiden. hier gaat het zijn gangetje. ben nog steeds misselijk en zo moe het is net o er niets uit mijn hnden wil komen. ben vandaag alweer 9 weekjes dus hoop dat de eerste 12wkn gauw voorbij zijn. morgen heb ik eindelijk mijn eerste afspraak bij de vk,wat gaat de tijddan langzaam he.
Hallo dames.. Ben tijdje hier niet geweest..ja wel gelezen hoor.. Hier gaat alles goed.. En hoe gaat het hier met jullie allemaal.? Liefs,
meiden ik heb 2 nieuwe buikfoto,s gemaakt weer een week verder 8 weken! maar groeit hard! STAAN IN ALBUM!
He lieve meiden! Wat een hondenweer he! Ik probeer de mnatch van Kraicheck te volgen, maar daar schiet het ook niet op! Mooi buikje Joma! Die van mij is ook echt bijna niet meer te verbergen! Ik ben nu echt aan het aftellen naar morgen toch wel weer spannend!Maar gevoel is goed!Liefs bd
fijn meid en morgen komt alles goed! ja en me buik is niet meer te verbergen wat ik wel jammer vind, maar ik moet echt wat wijds aan en dan zie je het nog en terwijl ik nooit wijde dingen droeg dus dat valt ook weer op !en klanten vragen het gewoon,
Bij mij nog geen vragen gesteld maar wel de blikken gehad. Kan niet wachten tot ik ongestoord mijn zwangerschapskleding aan kan!
nou die zwangerschapskleding heb ik al gewoon aan kan niks anders meer aan! en ja ik denk dat ik het ook gewoon maar kan laten zien,maar wil ff wachten tot na de 2e echo!
Goeiemiddag allemaal! Fijn dat die buiken zo goed groeien De mijne is nog niet echt gegroeid, maar mag nog even wachten... Ben vandaag weer super misselijk. Heb zelfs op het werk moeten overgeven dus dat komt echt niet goed Ben op de middag naar huis gekomen en heb al 3u aan een stuk geslapen. Ben maar opgestaan omdat het zich anders vannacht zal wreken, maar ben nog steeds heel moe. Wouden het nog even zwijgen, maar vrees dat ik volgende week mijn dichte collega's wel een verklaring schuldig ben. Niemand die nog zal verschieten, want ik zie het al in hun ogen dat ze het vermoeden. @Baby4me - in België wordt je opgevolgd door een gyneacoloog ipv verloskundige. mijn huisarts is ook mijn gyneacoloog, dij deze ga ik dus naar de huisarts Vind het super want zij heeft mijn moeder nog geholpen bij de bevalling van mijn zus en van mijn tweelingbroertjes. Groetjes Twins
Lastig he als je zo misselijk bent op je werk! Ik heb het ook al verteld, ik functioneer gewoon niet.. En als ze het toch al vermoeden..