ik merk sinds een paar dagen dat m'n sokken in m'n benen staan 's avonds. En ik heb last van slapende tintelende vingers. Nu is een vriendin van ons verlk. en die was er gisteravond. Die zei dat er vocht in de holtes van je polsen om je zenuwen gaat zitten. En dat drukt dan op je zenuwen.
ja ik drink alleen nog maar thee en water met een beetje suikervrije siroop dus kom nu wel aan 3 liter minimaal per dag en zit nu achter de pc met pootjes omhoog!
ik zit nu aan 2 mandarijntjes! in het begin was het fruit niet aan te slepen , maar mijn behoefde daaraan wordt ook minder merk ik ! jullie dat ook? en eten jullie echt iedere dag fruit en hoeveel of sla je ook wel eens over?
qua eten mag het hier ook beter, voor vanavond heb ik dan ook spinazie met aardappelen en een schnitzel voor vriendje staan, ik kan niet meer zoveel op en kies vandaag voor groenten........ Vervelend van dat vocht vasthouden, geen last van. Heb alleen een enorme melkbehoefte, niet normaal meer, lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en heet voordeel is dat het ook in chocolade zit, mmmm
Jaaaaaaa melk, ik drink wel een liter per dag en soms meer. Nadeel is dat ik er weer het zuur van krijg. Chocolade heb ik ook steeds zo'n trek in. Straks als manlief thuis is maak ik warme chocomelk met chocoladekruidnootjes en dan samen yathzee spelen. Zin in.
oe we zijn wel allemaal in de chocolade zin he haha ik kreeg op me donder van de vk , mogt niet veel chocolade meer haha
pfft valt niet mee dat opruimen en soppen... Bah ben het zat. Hoop dat jarige job snel terug is, kunnen we gebak eten...