Bij Goirle/Tilburg ga ik de grens over of bij Eindhoven, net waar je woont En NU rust houden bottenvrouwtje
sooooooo jullie hebben heel wat bij gekletst gister en vandaag. Gelukkig head ik het grootste gedeelte gisteravond al teruggelezen, maar had geen puf meer om te reageren. Ben heel vroeg naar bed gegaan. Over fruit: ben allergisch voor het meeste, en na alles jarenlang geprobeerd te hebben en steeds onder de uitslag te zitten en ziek er van te zijn, lust ik het ook niet meer. Dus ik slik netjes m'n vitaminepilletjes en eet m'n groentjes...
Da's balen Debora. Ik ben allergisch voor appel, peer, kersen, nectarines, perzik en nog wat soorten. Gelukkig blijft er nog genoeg over want fruit zou ik echt niet kunnen missen.
Ik ga mijn sinaasappeltjes uitpersen en daarna chocomelk maken. Manlief is zo thuis dus even lekker verwennen. Tot later dames.
oh dees das toch ook een flinke lijst! maar idd er blijft genoeg over! Ik kan alleen watermeloen echt verdragen...
zo.. ben ik ook weer even. net terug van zoo zajac.. weet niet of iemand het kent, maar het is de grootste dierenwinkel van de wereld is ook echt mega! echt zoooooo groot! 80002m meen ik..zo leuk om daar rond te snuffelen. Heb wat kadoos voor mijn familie voor met de kerst gekocht! Je hebt daar ook zoveel dingen. Dat heb je in Nederland nog niet al had je het graag. Zoo zajac ligt trouwens in duitsland.. dit is de link naar de site : http://www.zajac.de/ Voor de dierenliefhebbers onder ons! Verder alles goed. Net meteen de kadoos ingepakt en ga zo nog ff naar de winkel voor andere dingetjes. mannetje komt vroeg thuis maar is ook weer vroeg weg vandaag want hij gaat Karten met zijn collega's. Mijn neefje (tevens petekindje) komt vannacht logeren bij ons, dus ik ben niet helemaal alleen vanavond! hihi Verder... fruit.. jammie! heerlijk! kan en mag alles eten! heerlijk! Zou niet zonder kunnen! Vivian, meid ik denk aan je! hoop dat alles gewoon goed is! euh.. verder? vergeten!
Heey, ben ik weer..... Dees, wat fijn dat je mannetje vroeg thuis is en maak hem in met yatzee he! De fysio had goed nieuws....ik mag weer werken, maar wel met allerlei adviezen. Tja, ik kan niet zo goed stil zitten en verveel me nogal snel. Thuis zitten vind ik niet erg, kijk altijd uit naar een adv-dag. Maar nu kan ik alleen maar zitten en dan doet het nog pijn....tja, dan komen de muren nogal snel op me af. Ik moet maandag en vrijdag weer naar de fysio. Ook moet ik dagelijks een aantal oefeningen doen. Over fruit; ik eet elke dag braaf 2 stuks, al schiet het er in het weekend af en toe bij in. Ook slik ik dagelijks vitaminen....ben nog nooit zooooo gezond bezig geweest.
Boney, gefeliciteerd met jouw mannetje! Enne...35 valt nog reuze mee. Maar een rollator is altijd handig
Fijn suus dat je weer mag werken! En ja.. dat de muren op je afkomen heb ik ook altijd vrij snel.. wordt dan gek van mezelf! Ook ik slik nog steeds vitamines! ik neem nog steeds braaf de gravitamon. Bevalt me prima! Doe ik gewoon voor de zekerheid! Bijv als ik een dag minder eet of ziekjes ben, dan weet ik zeker dat ik nog wat binnen krijg!
zo chocomuffins zitten in de oven! @suus fijn dat je weer wat mag werken! @sizzel mooie winkel hoor! nog ff wat gaan we nou nog MEETING doen?
Oh oh, nu weer zin aan muffins. Bedankt he Joma! Dit heb ik dus elke keer als ik iets lees en als het voor me staat dan heb ik er geen zin meer in....vreemd.