Wie heeft er nog zin in een MEETING? en dan binnenkort anders komt het er niet meer van! ik hoor het wel !
ik ook, maar heb het de vorige keer van de lijst afgehaald omdat er toch te weinig mensen waren die konden..en natuurlijk ook omdat er steeds meer mensen klachten enz krijgen.. wat natuurlijk ook niet errug fijn is.. vooral niet wanneer je dan nog een stuk met de auto moet!
vind een meeting wel leuk , alleen idd het probleem zit hem hier in het vervoer , maar misschien kan ik iets regelen, roep maar wat , kijk ik of t kan
muffins met friet, das lekker. Is ook niet goed zo´n forum, slechte dingen............ heb maar even een spekje gepakt, ook lekker
utrecht das makkelijk daar woon ik vlakbij hahaha ik kan jullie natuurlijk ook allemaal hier uitnodigen lekker makkelijk voor mij... sorry das wel errug ego maar het is een grapje hoor
dat is gek dwazie... dat denk ik dus ook bij mij... heb die datum al weken in m'n hoofd zitten... grappig zeg! hallo trouwens allemaal! heb nog even 25 pagina's bij te lezen... tot zo
ik weet niet waarom maar vanaf het begin denk ik 31 januari en laatst was ik bij me (hocus pocus) vriendin zo noem ik haar en zij zei volgens mij komt ze 31 januari dus we zullen zien... misschien komt ze wel 29 februari...