Zo, na aanleiding van een pb van een andere februari mama, wil ik me bij deze ook even hier aanmelden. Ik ben op 11 februari uitgerekend. Hallo allemaal!
Hi Ylana... wat leuk! Welkom hier! (probeer die meiden hier maar eens bij te houden met kletsen... ongelooflijk! ) maar hoe gaat het met je?
Hoi Ylana, welkom. Een meisje, leuk! Meeting, we hadden het er eerder over gehad om naar Utrecht te gaan en daar te gaan wokken. Het restaurant was zelfs al gekozen. Maar er waren te weinig mensen die wilden komen en het hield op. Wel jammer want een meeting is leuk lijkt me. Ik woon trouwens een half uurtje van Tilburg. Eventueel mag het ook wel bij mij thuis, ruimte zat maar voor veel te ver rijden denk ik.
bij jou thuis is voor een hoop te ver ihhi en ja utrecht mag van mij ook en ik heb zoiets dan maar met een klein groepje niet iedereen kan en wil mee!
Wat mijn ervaring is met meetings is dat er altijd veel mensen aanmelden op voorhand, er vallen er al veel af als er meer concreet wordt afgesproken en komt er een datum vallen er veel af. Dan heb je nog afzeggers net voor die tijd en vaak blijf je met een klein groepje zitten. Maarrrrr, ik wil wel komen en kan mensen meenemen.
Welkom meisje en idd ,het is veel leeswerk hier we gaan heel snel mij maakt het niet uit waar het gehouden word, maar wat ik al zeg , klein vervoer probleem aan mijn kant haha , we kunnen het ook hier doen maar ik denk niet dat ik zoveel mensen in me Caravan kwijt kan hihihi
Lijst Laatste poging MEETING! Joma - wil en kan mensen meenemen! Sizzel Dwazie Mystery Boney - wil en kan mensen meenemen! Dees - wil en kan mensen meenemen!