Heej Dames, Ik kan ook op 13-12 en heb een auto, dus kan ook mensen ophalen, alleen niet te ver uit de buurt, want Utrecht is voor maar een 45 minuutjes rijden. Ik kom uit het oosten van het land. Kuss Diaan
Lijst Laatste poging MEETING! Joma - wil en kan mensen meenemen! Sizzel Dwazie Mystery Boney - wil en kan mensen meenemen! Dees - wil en kan mensen meenemen! Diaantje23 : Wie kan er wel en niet 13 december? Joma wel Mystery wel Dwazie wel Dees wel Diaantje23 wel meiden die mee willen en kunnen laat het ff weten of zet het erbij dit is op korte termijn en we gaan nu echt we willen hierheen! http://www.mistershi.nl/
Nou dames toch nog een meeting! Helaas moet ik denk ik zeggen dat ik niet mee ga.... Ik zou wel kunnen die dag maar zag dat er niemand vanuit Limburg rijd, das probleem 1, probleem 2 is dat ik de dag erna moet werken en daarna ook met collega's ga uiteten. En zaterdags gaan we naar mijn schoonouders. Dus dat word me echt teveel.... Dat gaat gewoon niet lukken met m'n bekken. Vind het wel heel erg jammer!
heb er ff snel overheen gelezen, maar op de donderdag heb ik altijd zwangerschapsgym... begint om 20.00 uur en dat gaan wij denk ik niet halen.. dus ja.. schiet niet zo op.. Dus ik moet jammer genoeg ook afhaken... Ik ga ff gauw eten! moet nu mijn neefje gaan vermaken he!
Sizzel, kan je niet een keer overslaan of desnoods wat eerder vertrekken van het wokken vandaan? Ik zou het namelijk wel heel leuk vinden als je komt
Hey, ik had graag ook willen komen, maar moet doordeweeks werken. Als het in het weekend is dan houd ik me graag aanbevolen, lijkt me erg leuk! Ik heb de beschikking over een auto en kan altijd rijden vanuit het oosten des lands. Wij gaan zo boodschappen doen en even langs prenatal. Tot straks en eet smakelijk allemaal.
even snel: kreeg bericht van Vivian, ze is helaas met nierbekken ontsteking opgenomen in het ziekenhuis. Ze krijgt nu antibiotica via infuus, moet minimaal 24 uur blijven. Liefs en tot later Laura
OOh arme Vivian, gelukkig is ze in goede handen, en knapt ze snel weer op Bedankt Amma voor het plaatsen van het berichtje!
Jeetje, dus toch. Arme Vivian. Bedankt voor het plaatsen Amma en doe haar maar de groetjes van ons allemaal. Als iedereen die op donderdag kan nou ook in het weekend kan is er toch geen probleem? Dan zetten we het toch gewoon op de 15de (die zat bij de opties toch?)